Ez a tényen nem változtat hogy a megfelelő felnire mefelelő gumit kell tenni.
És nem mindegy hogy újonnan kell 60-70e-ért venni mondjuk rosso 2-t,raceattackot 160-asban vagy jó 20-ért a letett pályaslicc.
Nem utcára kéne,ezért hajlandó vagyok mókolni ha lehet,ha nem hagyom a fenébe,ennyi az egész.
Nem mindegy hogy isebb felnin nagyobb gumi van vagy a felni is és a gumi is passzol méretben.
A hacerodnál a gumi szélét behúzta a kis felni így kanyarban szarul viselkedett.
Jól teszed. Anno cimbim hátul szélesebb gummával vete Erika5jét és mikor lecserélte gyárira széles vigyorral nyugtázta, messze sokkal jobb lett neki kanyarban. Azért a mérnökök nem véletlen vannak a naaaaagy gyárakban mikor fejlesztenek. Szerintem tök felesleges eltérni a gyári gumi méretektől, igaz én is csak hagyományos átlagos motoros vagyok, vagy még az sem.
Köszi, a lényeget azt hiszem megértettem. Mivel én csak lassikán csorogva túrázgatok (90-120), így azt hiszem az idők végezetéig (de legalábbis az enyémig) maradok a gyári gumiméretnél. Azt a pénzt amit felnire + gumira el lehetne cseszni, inkább eltankolom.
Ja és a fordulékonyságban inkább az első gumi mérete számít. 110-es sokkal gyorsabban reagál, a 120-as viszont megint csak a nagyobb tempónál lesz finomabban "szúrható". Elől a gyári felnin mindenképp a 110-es méretet preferálom, a 120-asnak nem tudod kihasználni a szélét a torzulás miatt.
Egyáltalán nem csak optikai tuning. Nagyobb tempónál stabilabb, finomabban lehet adagolni a dőlésszöget a kanyarban. Jobb gumikat lehet kapni ebben a méretben. (150/70) De mindenképp jobban néz ki.
Ne haljak meg hülyén: miért jó a GS-re szélesebb felni szélesebb gumi? Pont hogy veszítenie kell a fordulékonyságából / dönthetőségéből, nem? Vagy csak optikai tuning?
Ha a GS500 hátuljába befér, akkor a Z is el fogja nyelni. Havernak Z-je van, nekem GS500. Ami hozzám nem fér be, azt pakoljuk hozzá, ha oda sem akkor marad a hátizsák.
Biztos, h az f3-f4 160-as gumival vannak? Szerintem azok már 180-al vannak, vagy nem?
Itt azt írja, h az f3-nál már szélesebb lett a hátsó gumág, persze lehet előtte 160-nál kisebb volt.
CBR600F2 1991-1994. - Négy év után teljesen megújult motor még mindi acél vázban, de az első futómű már állítható előfeszítésű. 1991-ben és 1992-ben megnyerte a Supersport 600 Világkupát. CBR600F3 1995-1998. - Külsejében szinte azonos volt a 94-es F2-essel. A motorhoz azonban már RAM-AIR rendszer tartozott, nagyobb volt a kompresszió viszony, nagyobbak a karburátorok, a fékek és szélesebb lett a hátsó kerék is. CBR600F4 1999-2000. - A motoros nagyközönség már az RR verzióban reménykedett, amikor a Honda a CBR600F négyes verziójával megjelent. Pedig minden új lett az F4-en, az aluváz, a motorblokk, az innentől már teljesen állítható rugózás, és a hátsó kerék 5,5 colos lett. CBR600F4i - 2001- Injektor váltotta le az addig porlasztós modellt.
És nem mindegy hogy újonnan kell 60-70e-ért venni mondjuk rosso 2-t,raceattackot 160-asban vagy jó 20-ért a letett pályaslicc.
Nem utcára kéne,ezért hajlandó vagyok mókolni ha lehet,ha nem hagyom a fenébe,ennyi az egész.