Hmmm...az az 5,4 nekem nagyon soknak tűnik.Gondolom,más is megosztja majd a tapasztalatait,fogyasztási adatait velünk,de nekem el szokott ketyegni 4 literrel,pedig laza 120kg vagyok,szóval meg van pakolva a gép.Tavaly Csorba-tó,Donovaly utat többször megtettem,elég tempósan,és 3,8-ra jött ki.Nem tudom,számít-e,de én csak OMV Maxx motiont tankolok.
Esetleg valami karburátor-beállítási hiba is lehet,vagy légszűrő,gyertya,esetleg alacsony guminyomás nálad...
Ezaz hogy télen be se indítottam mert leeresztettem a karburátorokat...
Tavaly mértem vele már 5.4 és fogyasztást is.. Nem sok az egy kicsit? Pedig most finoman közlekedtem vele.. Csak 1-2 szer volt nagyobb kigyorsitásom.. De az nem eredményezhet ekkora fogyasztást..
Nem szoktam megvárni,hogy megálljon,ezért 333 környékén áttekerem,és utána hamarosan tankolok.Valószínű azért lett magas a fogyasztásod,mert sokat járattad a télen,gondolom beindítottad 2-3 hetente.Én legalábbis így szoktam,nyilván sok alapjárat szívatóval elfüstöli a benzint,ráadásul hideg is van még,gondolom többet fogyaszt(én még féltem az izületeimet ilyen időben,nem gurulok még).
Kikérem magamnak, az tatai borzasztó volt!
Ősszel még úgy terveztem hogy szezonkezdésre felrakom hangulatfokozónak, de azóta az is megfordult a fejemben hogy közrejátszhat az is a membránszakadásban. Jó a gyári hurkatöltő is...
Nem akarlak sokkolni, de volt hogy 380 km-t mentem el tartalékig, de az tartós latymatag motorozásnál volt. Viszont szinte mindig elmentem tartalékig legalább 300-at. A régi GS-nél a tank is kisebb, meg a tartalék mértéke is, így ott más a szitu.
-Szép ez a motorcsónak de nem fog kifogyni belőle a benzin?
-Nyugalom a kanyar végén tankolunk.
-Jéééé egy tank,hogy kerül ez ide?
-Mondtam hogy tankolunk.
Ma 310-nél kellett, de általában 330-340-et ki szokott bírni. Ma nagyon hajszoltam szegényt, így a fogyi is 4,3-ra jött ki a szokott 3,7-4,1 helyett. Még én is csak 2000km-t mentem vele eddig, most kezdek "ráérezni". A kis 125-össel konstans nyélgáz mellett a szembe-/hátszél, a legkisebb emelkedő/ lejtő határozta meg a haladási sebességet. A GS-sel meg annyival megyek, amennyivel akarok, és ez nagyon tetszik. Amúgy nem vagyok száguldozó, 100-120 között szoktam járni, de ma kedvem volt megcibálni a bajszát.
Télen teli tankkal raktam el, az első gurulásnál nulláztam a kmt és most 260 nál át kellett tennem tartalékra... Nektek meddig szokott elmenni tartalékig,?
r17 mellett itt is érdemes nézelődni: http://revolutionmotor.motorrad-info.eu/
Szinte minden létező gumi dealert meg szoktam nézni én is minden vásárlás előtt, de kettőjük közül kerül ki állandóan a "nyertes", attól függően, hogy épp melyiknél jobb az akció...
Egyik ismerősöm szerezte olcsóbban ogy volt 45 ezer.
Amúgy az r17.hu ról lett rendelve lb 55 ezer ha teljes áron rendeled.. És ajánlott az r17.hu kiterjesztett garancia mert ha a zsír új gumid defektes lesz akkor párezres tétel csak és kapsz újat :)
érdeklődhetek hogy mennyi volt a szett? és hol? :) asszonyén kéne gumit cserélni még szezon előtt, és egyelőre nem tudom hogy milyen legyen. én a BT45-ről hallottam jókat, illetve az enyém Michelin pilot road, az is jó nekem. Nem egy kanyarvadász a leány, de azért érezze már egyszer hogy milyen jó új tappancsokkal menni :)
Elől 2.25 hátul ha megszoktad mehet 2.6-2.7- ig, így kanyarban tudod kicsit csúsztatva korrigálni a kottát ha kell. Persze csak 1 személlyel, utassal elől 2.25 hátul 2.9 (szerintem), 2 szett tapasztalata alapján.
Esetleg valami karburátor-beállítási hiba is lehet,vagy légszűrő,gyertya,esetleg alacsony guminyomás nálad...