Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia,

Igazabol mar rajta van, mindenesetre erdekel(t) egy/ket velemeny :)
Sok jot olvastam a SD-rol is egyebkent , de a Rosso 2 meggyozobb volt vegul, es szeretem is.
Elotte egy kozepkategorias Metzeler volt rajta, de nem is szerettem , es le is jartam gyorsan.

Egyebkent foleg turazom vele , sok sok kanyarral karoltve mikor lehet , neha esoben , nedves utakon is.

Eddig bevalt.

Bar raneztem a SD arara , es tenyleg lenyegesen olcsobb.
(Amellett hogy csak jokat irnak arrol is.)
Pályázol?
Ha nem, akkor a Sport Demon több, mint elég. Kivéve, ha nagyon sok fölös pénzed van, persze nem lebeszélni próbállak, ez csak a véleményem. Magamról pl tudom, hogy bőven a SD előtt el szoktam érni a határaimat a szerpentineken :)
Sziasztok!

Velemenyetek arrol hogy Diablo Rosso 2 keruljon a GS-re? (2007 GS500F)
Egyébként, ismételten köszönöm a gyors válaszokat srácok!
Sikeresen elment aludni.
Az első gumiról is raktam fel képet a másik mellé.. Sajnos az is ugyan úgy járt..
Meglesz az biztos, ha lesz lóvé..
Hát ha tudnék rá új gumikat venni akkor én is hajtanám amíg tudnám, ez egyértelmű..
De ez tavaszig várat magára :(
Igen, igen! A múlt héten már fáztam egyszer-egyszer, de ma valóban motoros idő volt. Ha nem kellett volna dolgozni, még egy túrát is be lehetett volna iktatni.
egy melegítési akció során többet tágul a külső fél mint a belső(csavar) így könnyebben megindul
a nehézség az csak hogy addig melegítsd amíg nem lesz baj
de egy hajszárítós melegítéstől még sok dond nem lehet
új csavart meg lehet rendelni a suzukitól
és utána a hozzávaló profilú csavarhúzóval kell nyitni-zárni

az átlag nép mindig szétbarmolja a ph csavarfejet a pz csavarhúzóval
Akkor jó szerelést kívánok neked tavaszig!
Én pl. ma mocival jöttem haza, qrva meleg volt.
Sajnos nekem ha jó idő lesz sem lesz lehetőségem, mert szét van hasadva a hátsó és láss csodát ma észre vettem hogy már az első gumi is... Úgyhogy kell egy kis pénzt össze szednem a kicsikére mert jelenleg nem tudok ennyit össze szedni.. Ja és a láncszett is csere érett.. Úgyhogy tavaszig sajnos itt fog állni..
Sajnos az aluminium és az acél össze tud gyógyulni, ha hosszú ideig nem mozgatják (és nem kenték meg zsírral előtte ). Egy kis erőszak belefér, de ha nem jön, inkább ne eröltesd. Szétmehet a csavar feje, a menet. Ha véletlen sikerül is kinyitnod, hogy fogod visszazárni? Én leszívnám a tankból a benzint és kijáratnám a maradékot az úszóházból. Így semmit nem kell megbontani, szerelni.

Én azok táborát gyarapítom, akik nem csinálnak ilyen húkusz-pókuszokat. Soha semmilyen motoromnak nem volt téli tárolásból eredő hibája. A téli szezonban is 4-6 hetente van lehetőség gurulni egyet. Így nincs probléma: mozog a benzin, az olaj, kijön a pára mindenhonnan (olajból, kipufogóból)
Ja és télre a tank alatt is hagyjam elzárva?
Elvileg oké.
Ha a másik már leeresztett karbit megnyitom miközben jár a motor onnan most nem folyik. Akkor elvileg még kell várni amíg leáll igaz?
és jobb oldalról tudod egy hosszú sima csavarhúzóval elzárni.
Ülés levesz,, tank két hátsó csavarját kiteker, a tank hátulját - óvatosan - picit megemel. Hátul van középen, a légszűrőház fölött.
Ha membrános a benzincsap akkor a csapon kell lennie egy vákumcsőnek.
Ha a benzincsap on állásárol lehuzom a csövet és úgy kijáratom akkor Jó? Vagy a csapból akkor folyik? Hol zár a membrán?
Pontosan hol?
Az melyik?
Vákumcső lejön?
A tank alatt van egy másik csap, csavarhúzóval zárható.
Zárni nem tudom teljesen ahogy indít jár úgy szívja..membrános
Zárd el a benzincsapot a tanknál és indítsd be.
Tuti ki fog fogyni.