Igazabol mar rajta van, mindenesetre erdekel(t) egy/ket velemeny :)
Sok jot olvastam a SD-rol is egyebkent , de a Rosso 2 meggyozobb volt vegul, es szeretem is.
Elotte egy kozepkategorias Metzeler volt rajta, de nem is szerettem , es le is jartam gyorsan.
Egyebkent foleg turazom vele , sok sok kanyarral karoltve mikor lehet , neha esoben , nedves utakon is.
Eddig bevalt.
Bar raneztem a SD arara , es tenyleg lenyegesen olcsobb.
(Amellett hogy csak jokat irnak arrol is.)
Pályázol?
Ha nem, akkor a Sport Demon több, mint elég. Kivéve, ha nagyon sok fölös pénzed van, persze nem lebeszélni próbállak, ez csak a véleményem. Magamról pl tudom, hogy bőven a SD előtt el szoktam érni a határaimat a szerpentineken :)
Egyébként, ismételten köszönöm a gyors válaszokat srácok!
Sikeresen elment aludni.
Az első gumiról is raktam fel képet a másik mellé.. Sajnos az is ugyan úgy járt..
Igen, igen! A múlt héten már fáztam egyszer-egyszer, de ma valóban motoros idő volt. Ha nem kellett volna dolgozni, még egy túrát is be lehetett volna iktatni.
egy melegítési akció során többet tágul a külső fél mint a belső(csavar) így könnyebben megindul
a nehézség az csak hogy addig melegítsd amíg nem lesz baj
de egy hajszárítós melegítéstől még sok dond nem lehet
új csavart meg lehet rendelni a suzukitól
és utána a hozzávaló profilú csavarhúzóval kell nyitni-zárni
az átlag nép mindig szétbarmolja a ph csavarfejet a pz csavarhúzóval
Sajnos nekem ha jó idő lesz sem lesz lehetőségem, mert szét van hasadva a hátsó és láss csodát ma észre vettem hogy már az első gumi is... Úgyhogy kell egy kis pénzt össze szednem a kicsikére mert jelenleg nem tudok ennyit össze szedni.. Ja és a láncszett is csere érett.. Úgyhogy tavaszig sajnos itt fog állni..
Sajnos az aluminium és az acél össze tud gyógyulni, ha hosszú ideig nem mozgatják (és nem kenték meg zsírral előtte ). Egy kis erőszak belefér, de ha nem jön, inkább ne eröltesd. Szétmehet a csavar feje, a menet. Ha véletlen sikerül is kinyitnod, hogy fogod visszazárni? Én leszívnám a tankból a benzint és kijáratnám a maradékot az úszóházból. Így semmit nem kell megbontani, szerelni.
Én azok táborát gyarapítom, akik nem csinálnak ilyen húkusz-pókuszokat. Soha semmilyen motoromnak nem volt téli tárolásból eredő hibája. A téli szezonban is 4-6 hetente van lehetőség gurulni egyet. Így nincs probléma: mozog a benzin, az olaj, kijön a pára mindenhonnan (olajból, kipufogóból)
Igazabol mar rajta van, mindenesetre erdekel(t) egy/ket velemeny :)
Sok jot olvastam a SD-rol is egyebkent , de a Rosso 2 meggyozobb volt vegul, es szeretem is.
Elotte egy kozepkategorias Metzeler volt rajta, de nem is szerettem , es le is jartam gyorsan.
Egyebkent foleg turazom vele , sok sok kanyarral karoltve mikor lehet , neha esoben , nedves utakon is.
Eddig bevalt.
Bar raneztem a SD arara , es tenyleg lenyegesen olcsobb.
(Amellett hogy csak jokat irnak arrol is.)