Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egyik ismerős csúnyán pórul járt tavaly a kínai dobozával: beledöccent valami kátyúba, a doboz füle letört, leesett, és rommá tört benne a drága DSLR fotóscucca az összes objektívvel együtt. Szóval én pont emiatt nem mertem az olcsót bevállalni, és nyögtem ki a Givi árát. Amikor kerestem, akkor ez az E460N használtan, egy kulccsal is 25k volt képesmotoron + 2500 utánvétes posta, így inkább bevállaltam 34-ért az előbb linkelt webshopból újan, ingyen szállítással, ajándék Repsol láncspray-vel. Szerencsére Givi konzol meg platni lett olcsón használt.
Nekem a zasszonynak ilyen kínai doboz van a GS-en. Biztos jobb a Givi, de ennyi pénzért ez is korrekt.

Monokey vs monolock. A monokey ugye a doboz aljánál 2 "bütyökkel" rögzül, míg a monolock 15 centi hosszon. Véleményem szerint a monolock sokkal stabilabb emiatt.
na a kínait nem merem :)
inkabb veszek használt Givit, max lefestetem ismerőssel. Vagy nem.
Tudom hogy a kínaik olcsók, viszont a Givihez minden kis alkatrész van. Pl valamikor elhagytama fényvisszaverőt tavaly. Jó persze nem vettem még újat, de vehetnék :) A Giviben bízom, csak azt vennék szerintem, inkább használtan mint új nonémet.
Ha a kínai dobozt be mered vállalni, akkor Monokey-kompatibilis (platnival) van fillérekért . Konzolt én gyárit vennék, vagy újat, vagy használtat.
köszi a tipped, de:
- ez így mind elég húzós lenne, ha használtan tudok venni dobozt (és miért ne haszánltan vennék, a funkcióját úgy is ellátja), akkor nekem az olyan ami most van teljesen elég, az egy 20-as kb platnival együtt. Ehhez már csak egy tartókonzol kéne, lehetőleg használt vagy legyártott, mert azt 15ből meg tudnám úszni valószínű (csak hátsó kell, oldalsó nem). Így simán félára lenne annak amit Te mondasz.
Másrészt én nem hiszek ebben a "monokey platni erősebb minta monolock". Persze vastagabb, meg a doboz valószínűleg erősebb, viszont szerintem csak azért találták ki ezt a kettőt, hogy több pénzt húzzanak le a vásárlókról. Nem hiszem hogy a csatlakozást nem lehetett volna közösíteni.
Nekem a monolock platnival, a gagyi Givis rángós tartókarral, egy használt Simply 42 literes dobozzal már 4 éve elvan a motor, az esetek 90% ban túl van pakolva, nem csak súlyra (ami nem 1-2 kiló plusz, hanem rendszeresen 10 kiló fölött pakolom), hanem térfogatra is túlterheltem már rengetegszer, a doboz alakja kezdi felvenni a belerakott tárgyat alakját :)
Ha össze tudom zárni akkor az úgy is maradt. Többször pakoltam bele 20 kiló körül is, és igaz akkor lassabban mentem a rögös utakon, de nem esett le sosem. Najó egyszer igen, de akkor üres volt, és csak rosszul tettem fel, az volt a baja ;)

Szóval tényleg köszi a linkeket, nem árt ha megvannak, de ennyit azért nem szeretnék költeni asszonyra Főleg hogy karácsonyra kap egybe bőrrucit...én meg a lyukacsos 3 éves, akkor 20e ft-ért vett nyári kordúra kabátomban és farmerban. még mindig :)
Szerintem akkor már inkább a terhelhetőbb Monokey-t vedd, árban szinte semmi különbség.
Konzol
Monokey platni az összes szerelvénnyel
Nekem konzolom az alu fejjel használtan lett 12k-ért, viszont a csupasz platnit meg vettem újonnan. A Givi E460N doboz is új.
Sziasztok,

gondolkozom, hogy asszonynak GS500F-jére vegyek doboztartó konzolt. Elolvastam a sufnituningos leírást is, de én nem értek hozzá, a hozzáértő haverokat meg nem szívesen b@aszogatnám karácsony környékén ilyenekkel :) Láttam, hogy GIVI konzol 16-17e-be kerül, de anno én megszívtam ezt a saját motorommal, mert konkrétan csak a két kar volt benne a csommagban, a szürke platni tartókat külön meg kellett venni valami 10e ft-ért . Szóval a kérdésem az, hogy tudtok-e valakit aki használtan árul-é, esetleg legyártja olcsóbban mint a gyári? Neten nem találtam nagyon semmit.
A terhelhetősége kb mindegy, legalábbis nekem is Monolock van 3 Kg-os terhelhetőséggel, a tartókonzol csak két kar ami az utasülés alól jön ki hátra, és pakoltam már bele 20 kilót is (másfél tálca sör), meg se kottyant se a kis 42 liters Givi Simply doboznak, se a tartónak. Persze rángott előre hátra, de baja nem lett.
Ha 4000 fordulaton 80-ál 1 személlyel erőlködik, akkor ott vmi nincs jól beállítva. 3000 alatt szokott dadogni, ha onnan akarsz kigyorsítani.

Persze ha 80-ról akarsz gyorsan előzni, akkor vissza kell váltani, ez nem egy chopper.
ne akard tulkomplikálni az egyszerű dolgot...
ne variálj....egyet visszaváltasz...és megy szépen 5.ben 4500as fordulaton 80nal...vagy menj picivel gyorsabban 5ezres fordulaton 100zal 6.ban...azt szereti legjobban a motor,ahogy irják is a többiek...
egyébként nem kevés az a 4000fordulat egyáltalán...ponti jo...
Nem akarnék nagyon beleszólni, de a saját biztonságod érdekében célszerű megszokni a 90-100-as tempót, hogy tartsd a forgalom ritmusát, ne kerülgessenek az autók. Nekem augusztusig egy kis 125-ös Honda csopperem volt, megjártam vele kétszer Erdélyt is, de szinte mindig halálfélelmem volt ha feltűnt mögöttem egy sietősebb kamion. 80-85 közötti utazóval egyszerűen forgalmi akadályt képeztem, gyakran "beletoltak" az árokba. Nagyon nem volt jó, ezért csináltam meg nyáron az A-s jogsit és vettem a GS-t. Emez 100 körüli tempónál érzi legjobban magát (5000 ford gyári áttétellel 6.-ban), a fogyasztása is bőven 4 liter alatt marad ilyenkor, ráadásul bőven marad erőtartalékod bármilyen forgalmi helyzet megoldásához. Én sem "száguldozom": jellemzően egyedül, hosszabb túrákat szoktam tenni.
Annak az egy fognak a hiánya nem indokolja az extrém kis fogyasztást, kell még ahhoz más is.
Ganjaninja egyel kisebb hátsó fogaskerékkel járt a végén.
A fordulat/sebesség arányra nem emlékszem, de a fogyasztása extrém jó lett.
Ezért fölösleges szerelgetni, csak válts vissza 5-be, ugyanazt fogod elérni vele.
Sziasztok.

Nemrég óta van Gs500-asom. Nem szeretek gyorsan menni...
6-ik sebességben 4000-es fordulaton 80km/h a sebessége (130/70-17). Ezen fordulat alatt érezni, hogy kicsi a fordulat szenved a motor. Ez ugye a gyári 16-os első lánckerékre utal?!
Lehet kapni 15-öset... Van köztetek olyan, aki már próbálta ezzel és tudna némi tapasztalatot mondani, mennyiben változik 6-ikban a sebesség/fordulat arány? Egy személlyel 70-75km/h sebesség megvalósítható?
Na, múlt csütörtökön megrendeltem, és most kaptam SMS-t hogy feladták a pécsi Suzuki márkakereskedésben az alkatrészeimet:

Tűzkarika: 1750Ft/db (addig nem veszem le a kipufogót festeni, amíg nincs tömítésem hozzá)
Gumigyűrű: 1890Ft/db (ez van a km-óra és a fordulatmérő körül, szétment mind a kettő)
Rezgéscsillapító gumibak: 1680Ft/db. (ezek vannak a kormányplatni és a villakifli között, ettől "ráz" a motor kormánya: nálam mind a 4db sz*r, fémesen felfekszik.)

Ezek lesznek a karácsonyi ajándékaim.
Akcióban szokott 4 lenni.
láttam...a soroksáriban...
Ma Dunaharasztin az Aldiban 4999-ért volt kitéve!
okt23 elötti héten vettem a karcagi aldiban...4ért.
Rossz szmájlit nyomtam.
2 éve ennyi volt, de idén nyáron tényleg 4.999,-ért adták. Ezek szerint megint visszament az ára. Nekem nagyon bevált, szeretem!
3.990ft az nálam 4e...
Inkább 5e, de tényleg nem tűnik rossznak. A Mach drágább volt.
aldiból 4ezeré egy jó aksitöltőt...
Poénnak szántam, a feszültség oldására az olajkérdést
Lesz még a "lemerült az akksi milyet vegyek?"