Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az egyik karbi leeresztő csavarom úgy meg van szorulva hogy nem tudtam ki lazítani.. Sajnos a csavar feje eléggé szét volt amúgy is.. Ötlet hogy tudom kilazitani hogy leengedjem?
Korrekt és kerek, köszönöm!

Szerintem az üresjárati fúvókád van eltömődve, a tünetek alapján. Az 1 hónapnyi állás nem tűnik soknak, de ha valahol koszos benzint tankoltál akkor is tud ilyen tüneteket produkálni. Szerintem tisztítsd ki az összes fúvókát (mert gyaníthatóan a többiben is van már lerakódás), és építs be egy benzinszűrőt a karbi elé. Nekem bevált (nekem is voltak korábban eltömődési problémáim )

1. kép: a 3 fúvóka. Ki kell csavarni és sűrített levegővel átfújni. (Menetekre vigyázni )

2. kép: 19. csavart kell kinyitni (nem kell teljesen kicsavarni). Az úszóház alján van egy függőleges csőcsonk, itt fog a benzin kifolyni. Tegyél rá egy kis csövet és vezesd ki egy edénybe a benzint, hogy ne árassza el az önindítót.
...mondjuk ,hogy csak "alapvetően" volt jól karbantartva?
Hmm lehet az lesz a sorsa neki.. Szélnek eresztem
Sziasztok!

Mi okozhatja, hogy egy alapvetően jól karbantartott 2007-es GS kb. egy hónapnyi állás után 3.000-es fordulat alatt leáll? Mind sebességben, mind üresben. Hidegen és kb. 10 perc járatás és 5 km-es út után is.

Valamint: képen meg tudnátok mutatni, hogy melyik a karbi leeresztő csavarja? Tél előtt kifolyatnám belőle, ahogy javasoltátok.

Köszönöm!
Ha már mindenképp cseréled, akkor kicsit füstöltesd meg csak a poén kedvéért . (de tényleg csak egy kicsit)

Egyébként én 1 éve jártam hasonlóan, az első gumin volt egy bevágás de már látszott alatta a szövet, rá 2 hétre mentem le a garázsba és lassúdefektes volt a hátsó.

Akkor hallgattam lovi81-re és Pirelli SportDemon-t vettem előre-hátra.
Más gumival nincs tapasztalatom(kivéve amik fent voltak vételkor elől vmi Michelin, hátul Continental csúszott mind a 2), de a SportDemonnal teljesen ki vagyok békülve. Hamar melegszik és jól tapad. Remélem ennél rosszabb gumim soha nem lesz
Szuper srácok, köszönöm a segítséget!
Király ez a fórum jófejek vagytok
Hát ezt neked kell eldöntened...
Én nem cseréltem le, pedig elsőről volt szó.
Mondjuk a hátsó meg a hajtás miatt necces...
Szóval elmondtuk amit tudtunk mondani erről, a többi rajtad múlik.
Ha most kezded a dolgot, szerintem nincs jelentősége, de később úgy sose párosíts hogy elöl keményebb, hátul puhább!
Azért ez láthatóan be ér a futó felület alá.. Nem tudom éléri e a szövetet.. És ha megnézetem gumissal és azt mondja elhajthatom akkor lehet nem is kelene lecserélem?
Én megnézettem gumissal. Azt mondta hogy nem fog kidurranni de egyre jobban fog rázni. Pont így történt.
De akkor már előre is? Vagy koptassam le ami most van rajta?
Ráadásul úgy tudom hogy a Dunlop abroncsok kevlár szövésűek, az meg baszott erős.
Az enyém is mély vágás volt, de nem érte el a szövetet sem, így "vígan" elkoptattam.
2 garnitúrát toltam el belőle, baromi jól tapad, hamar bemelegszik, nagyon jó papucs, én azt venném a helyedben! Repedést és hasonlókat hírből sem ismeri és még a végén sem csúszkál!
Akkor inkább ez legyen mint Michelin pilot street?
GS-re szerintem a Sport Demon a legjobb, 12000km-t az is bír!
Nézessem meg gumisaal hogy mit mond rá? Vagy hogy érted?
Ahhoz látni kéne, hogy igazából milyen? Én is ahogy Ataa már lekoptattam egy olyan első dunlopot ami keresztben végig volt repedve és elkopott, az tény, hogy míg sok volt rajta a futó elég szarul nézett ki, de mire elkopott majdnem eltűnt a repedés mert ugye nem ért le a kopó alá.
Hát nem szeretnék kockázatni.. Akkor inkább lecserélem mihamrabb
Gyanítom, hogy fenn áll a durrdefekt veszélye, mivel ugye nincs belső gumi.
Mennyire veszélyes így menni vele? azonnal le kell cserélni vagy még ezt a szezont kibírhatja?
Szerintem a Michelin pilot street lesz a választás.. Még gyorsan megpróbálom felrakatni rá jövő héten hogy tudjak még idén motorozni vele mert ha ilyen idők lesznek mint ma akkor decemberig hajtás lesz.. Mióta megvan( szűk egy hónapja) már az 1500 kmt bele is hajtottam. Most már kezdek ráérezni. Nagyon szeretem.