Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha jól használod (a szélét is) kb 12e gyönyörű km-t fog bírni. 1-2e eltérés lehet, e több tízezret nem fog menni, viszont baromi jó papucs, nem lőttél mellé!
A motor kezelésijében (szólóban motorozva) elöl 2,25, hátul 2,5 van előírva. Annyival is használom, nekem jónak tűnik. Utassal tényleg 2,8.
2 ÉVIG elég lesz amíg le tehetem a korlátlant.. :)

Ez mennyire reális? Elől 2.25 bár hátul 2.8 bár guminyomás?
Nektek tapasztalat?
franko...mostmár lehet csapatni...pár10ezer kmt kibir ezen a motoron...
Tudom, ne aggódj
Csak egy kép erejéig hagytam fent
A címkét vedd le, mert rohadtul csúszik!
Sport demonok bevetésre készen :)
GS500 mindenféle bontott alkatreszei eladok németo-i mocikbòl.Csak tel.Emailt,uzenetet nem tudok nézni.703179083
homasita...
bárdiautó
Én most rendeltem napi kilométer nullázó pöcköt mert nekem le volt törve és találtak bontva egyet.. Képes motoron van egy hirdetés gs 500 alkatrészek.. Hívd fel hátha tud segíteni, jófej segítőkész a hapsi
Úgy hogy amikor átfordítottam a csapot akkor amíg a közép állásban volt addig folyt egy kicsit a benzin a karbiba
Bontó tuti nem ad, csak komplettet, a rosszakat ők kidobálják szerintem.

A többi jó gondolat, köszi, megfogadom!!
Homasita, vagy sima elektronikai boltban veszel vmi hasonlót és belefaragod.

Esetleg bemész egy suzuki márkakereskedésbe és rendelsz egyet, nem lehet túl nagy összeg. Anno én a km nullázó tekerőjének a hangyafasznyi csavarját rendeltem egy márkakereskedésből, simán meghozták és nem anyáztak, h egy ilyen kis bizbaszt rendelek.

Esetleg bontóból.
Na, ez érdekel, mert ilyenről még nem hallottam.
Univerzális lámpácskabúra? Hogy keressem?
faragj bele egy univerzálisat...
nekem eddig nem kellett...dec közepén raktam le a gs-t,addig használtam...meg beinditottam heti 1x...de a multkori -14 fokok picit megviselték az akksit....mondjuk a fészerben nem -14 volt...csak -10...fedett hely,ajtóval,fallal ablakkal,de a fütés nincs...
Sziasztok!

Nincs valakinél a garázs polcán egy rossz Gs500E műszerfal?
A mienken egyedül a távfény-visszajelző lámpácska "búrája" hiányzik
Megvenném!
Bár mondjuk azt nem értem, h ha a tankból nem jött át a benya az elzárt csap miatt és leeresztetted a karbiból a benyát tél előtt , akkor h jöhetett most belőle benzin a leeresztő csavarnál...
Hát eltekertem de azt mem tudtam hogy nem teljesen kell
Én meg neeeeeem.
Én az akksit is felrakom havonta legalább 1x egy napra.
Na ugye, és akkor én vagyok a hülye, h rákérdezek, h kinyitottad-e a csapot?
látom kezdünk feléledni téli álomból...én is mentem már a napokban egy kört,meg még ma is azzal mentem ki a telekre szétnézni...
nekem sem volt ilyen inditási problémám...hetente 1x beinditottam, kerültem egy kis kört az udvaron....most is pöcc röff...igaz 1x megadta magát az akksi...fel kellett tölteni,de ezenkivül semmi baj...jo kis masina ez...
Én voltam a figyelmetlen.. A tank alatt teljesen balról teljesen jobbra fordítottam a csapot és pont középen van csak nyitva...
Úgyhogy amikor erre rájöttem utána pöccre indult..
Meg is volt az első köröm, igaz csak a faluban egy szál melegítőben kilógó bokával de ahogy beindult, sisak, kesztyű és már mentem is vele
Hasonlóan jártam a minap én is,annyi külömbséggel,hogy én nem csináltam télre semmi "extrát".De nem akart beindulni.Indítózás közben visszatoltam a szivatót,akkor egyből elkapta,utána ráhúztam,és szépen ketyegett.Egy próbát megér,hátha így beindul!