Ha jól használod (a szélét is) kb 12e gyönyörű km-t fog bírni. 1-2e eltérés lehet, e több tízezret nem fog menni, viszont baromi jó papucs, nem lőttél mellé!
Én most rendeltem napi kilométer nullázó pöcköt mert nekem le volt törve és találtak bontva egyet.. Képes motoron van egy hirdetés gs 500 alkatrészek.. Hívd fel hátha tud segíteni, jófej segítőkész a hapsi
Homasita, vagy sima elektronikai boltban veszel vmi hasonlót és belefaragod.
Esetleg bemész egy suzuki márkakereskedésbe és rendelsz egyet, nem lehet túl nagy összeg. Anno én a km nullázó tekerőjének a hangyafasznyi csavarját rendeltem egy márkakereskedésből, simán meghozták és nem anyáztak, h egy ilyen kis bizbaszt rendelek.
nekem eddig nem kellett...dec közepén raktam le a gs-t,addig használtam...meg beinditottam heti 1x...de a multkori -14 fokok picit megviselték az akksit....mondjuk a fészerben nem -14 volt...csak -10...fedett hely,ajtóval,fallal ablakkal,de a fütés nincs...
Bár mondjuk azt nem értem, h ha a tankból nem jött át a benya az elzárt csap miatt és leeresztetted a karbiból a benyát tél előtt , akkor h jöhetett most belőle benzin a leeresztő csavarnál...
látom kezdünk feléledni téli álomból...én is mentem már a napokban egy kört,meg még ma is azzal mentem ki a telekre szétnézni...
nekem sem volt ilyen inditási problémám...hetente 1x beinditottam, kerültem egy kis kört az udvaron....most is pöcc röff...igaz 1x megadta magát az akksi...fel kellett tölteni,de ezenkivül semmi baj...jo kis masina ez...
Én voltam a figyelmetlen.. A tank alatt teljesen balról teljesen jobbra fordítottam a csapot és pont középen van csak nyitva...
Úgyhogy amikor erre rájöttem utána pöccre indult..
Meg is volt az első köröm, igaz csak a faluban egy szál melegítőben kilógó bokával de ahogy beindult, sisak, kesztyű és már mentem is vele
Hasonlóan jártam a minap én is,annyi külömbséggel,hogy én nem csináltam télre semmi "extrát".De nem akart beindulni.Indítózás közben visszatoltam a szivatót,akkor egyből elkapta,utána ráhúztam,és szépen ketyegett.Egy próbát megér,hátha így beindul!
Ez mennyire reális? Elől 2.25 bár hátul 2.8 bár guminyomás?
Nektek tapasztalat?
Csak egy kép erejéig hagytam fent
bárdiautó
A többi jó gondolat, köszi, megfogadom!!
Esetleg bemész egy suzuki márkakereskedésbe és rendelsz egyet, nem lehet túl nagy összeg. Anno én a km nullázó tekerőjének a hangyafasznyi csavarját rendeltem egy márkakereskedésből, simán meghozták és nem anyáztak, h egy ilyen kis bizbaszt rendelek.
Esetleg bontóból.
Univerzális lámpácskabúra? Hogy keressem?
Nincs valakinél a garázs polcán egy rossz Gs500E műszerfal?
A mienken egyedül a távfény-visszajelző lámpácska "búrája" hiányzik
Megvenném!
nekem sem volt ilyen inditási problémám...hetente 1x beinditottam, kerültem egy kis kört az udvaron....most is pöcc röff...igaz 1x megadta magát az akksi...fel kellett tölteni,de ezenkivül semmi baj...jo kis masina ez...
Úgyhogy amikor erre rájöttem utána pöccre indult..
Meg is volt az első köröm, igaz csak a faluban egy szál melegítőben kilógó bokával de ahogy beindult, sisak, kesztyű és már mentem is vele