Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem hülyeség, de vannak akik szerint felesleges. Egy a lényeg: ha beindítod, rendesen fel kell melegíteni.
Ejéggé.
Az egyhelyben pöfögés többet árt mintha be sem indítod.
Kb 5-10 perc mire bekapcsol a venti, de addig a kipuff végéből is kiszárad a pára! Hülyeség amit csinálok (2-3 hetente ennyi járatás)?
De, a járatással - ha nem 3 perces. Mert addig csak `gyűlik`.
Nem a járatással megy ki minden víz a rendszerből? Tényleg lecsapódik utána annyi, hogy kárt tegyen? De gondolom max "csak" a kipuban, nem?
Én a kis 125-össel télen is motoroztam ha kisütött a nap, és volt 8-10 fok, most a GS-sel is szeretnék. A kicsi sose volt egy hónapnál hosszabb ideig használaton kívül, de nem is volt vele indítási gondom. (Az akkura azért 2 hetenként rá szoktam ilyenkor tölteni, de egyébként semmi letárolás, pátyolgatás).
Én meg soha semmit nem csinálok vele, se stabilizátor, se spuri, egyszer röffentem be egész télen - mert hiányzik a hangja - és mégis megy tavasszal.
karburátor
érdemes inkább kiengedni a benzint mint benne hagyni
sok hónap állás után lehet szivárogni fog a tömítésnél(mondjuk én még ilyet nem láttam de volt akinek ezt csinálta a gagyi csészetömítés) és lehet első nyitásnál nem fog zárni teljesen a tűszelep(így már jártam párszor, beindítás után helyreállt)
évek óta nem pucoltam karbit tavasszal, és aki így csinál az sem
Nyahh még egy troll...
Járasd..hogy aztán a kipuban lecsapódó víz rohasszon mindent...
Köszönjük Emese...ne szerepelj többet..
Mondjuk a kérdezőnek sem a barátja a Google.
Minden évben legalább 3 db cikk szól a téli konzerválásról..
Tizen X éve van netem...szorozd fel......szóval szarásig van hozzá infó
Rendben, köszönöm a válaszokat!
Bár vannak olyan vélemények hogy a mostani üzemanyagok túlzott mértékű bio komponense sok vizet köt meg így a telitanknak is van rozsdásodási hatása.
Telitank stabilizátorral vagy spurival de inkább stabilizátor és leengedett karburátorral.
Egyszerűen zárd el a benzincsapot és járasd ki ami benne van ha leállt a motor akkor mehet a garázsba.
Vagy keresd meg a leeresztőt.
tele tank
Ha nem kap oxigént akkor nem fog rozsdásodni.
ha most telenyomod 4-5 hónap alatt nem fog beleromlani.
érdemes karbis motorokat 3-4 hetente beindítani megjáratni.
2 telet tároltam így fűtetlen garázsban a motorom /Cb500/ és eddig mindig indult, mind télen mind tavasszal.
A tank meg mintha új lenne :)
Csá srácok.

Hogy érdemes eltenni a motort, teli tankkal (közel ahhoz) vagy üresebbel? Kéne tennem hozzá egy kis spurit, vagy üzemanyag stabilizátort, mert sokáig nem lesz használva és idén tavasszal is voltak gondok, de nem tudom, teli/üres a jobb neki.
hááát nem egy nyugger fajta
Szerintem meg pont az ilyen az igazi!

Bár belevaló csaj lehet, ha cbr600-ra akar ülni...
...jó jó...nem olyan igazi.......Nevezzük inkább hormonkarbantartónak
..az igazihoz még éretlen vagyok
majdnem mondtam valamit
Mé, van csajod?
Annyira nem kell hogy ne varhatna,ilyen mindig van fenn,spec egy van 3 kiloert is.
A gond hogy ha osszeszedek egy kis penzt akkor inkabb elturazom,es mivel tel meg hideg van igy gyorsan osszehordjak a legyek,addig meg nezelodok.
Pedig az nem tűnik rossz boltnak annyiért, akkor plane nem, ha az is volt tervben Ráadásul meg nem adtákel, mert ma is feltették. Ha nagyon nagyon kell, akkor beszélhetünk
Olcsóbb lesz mint a provident
No meg a Csalagúton sem könnyű átjutni mostanában...
Sokat esik.
Ez kell jövőre, nem Kakucs: Skót felföld
Ha nyitva lesz a határ...