Én a kis 125-össel télen is motoroztam ha kisütött a nap, és volt 8-10 fok, most a GS-sel is szeretnék. A kicsi sose volt egy hónapnál hosszabb ideig használaton kívül, de nem is volt vele indítási gondom. (Az akkura azért 2 hetenként rá szoktam ilyenkor tölteni, de egyébként semmi letárolás, pátyolgatás).
karburátor
érdemes inkább kiengedni a benzint mint benne hagyni
sok hónap állás után lehet szivárogni fog a tömítésnél(mondjuk én még ilyet nem láttam de volt akinek ezt csinálta a gagyi csészetömítés) és lehet első nyitásnál nem fog zárni teljesen a tűszelep(így már jártam párszor, beindítás után helyreállt)
évek óta nem pucoltam karbit tavasszal, és aki így csinál az sem
Nyahh még egy troll...
Járasd..hogy aztán a kipuban lecsapódó víz rohasszon mindent...
Köszönjük Emese...ne szerepelj többet..
Mondjuk a kérdezőnek sem a barátja a Google.
Minden évben legalább 3 db cikk szól a téli konzerválásról..
Tizen X éve van netem...szorozd fel......szóval szarásig van hozzá infó
Telitank stabilizátorral vagy spurival de inkább stabilizátor és leengedett karburátorral.
Egyszerűen zárd el a benzincsapot és járasd ki ami benne van ha leállt a motor akkor mehet a garázsba.
Vagy keresd meg a leeresztőt.
tele tank
Ha nem kap oxigént akkor nem fog rozsdásodni.
ha most telenyomod 4-5 hónap alatt nem fog beleromlani.
érdemes karbis motorokat 3-4 hetente beindítani megjáratni.
2 telet tároltam így fűtetlen garázsban a motorom /Cb500/ és eddig mindig indult, mind télen mind tavasszal.
A tank meg mintha új lenne :)
Hogy érdemes eltenni a motort, teli tankkal (közel ahhoz) vagy üresebbel? Kéne tennem hozzá egy kis spurit, vagy üzemanyag stabilizátort, mert sokáig nem lesz használva és idén tavasszal is voltak gondok, de nem tudom, teli/üres a jobb neki.
Annyira nem kell hogy ne varhatna,ilyen mindig van fenn,spec egy van 3 kiloert is.
A gond hogy ha osszeszedek egy kis penzt akkor inkabb elturazom,es mivel tel meg hideg van igy gyorsan osszehordjak a legyek,addig meg nezelodok.
Pedig az nem tűnik rossz boltnak annyiért, akkor plane nem, ha az is volt tervben Ráadásul meg nem adtákel, mert ma is feltették. Ha nagyon nagyon kell, akkor beszélhetünk
Olcsóbb lesz mint a provident
Az egyhelyben pöfögés többet árt mintha be sem indítod.
érdemes inkább kiengedni a benzint mint benne hagyni
sok hónap állás után lehet szivárogni fog a tömítésnél(mondjuk én még ilyet nem láttam de volt akinek ezt csinálta a gagyi csészetömítés) és lehet első nyitásnál nem fog zárni teljesen a tűszelep(így már jártam párszor, beindítás után helyreállt)
évek óta nem pucoltam karbit tavasszal, és aki így csinál az sem
Járasd..hogy aztán a kipuban lecsapódó víz rohasszon mindent...
Köszönjük Emese...ne szerepelj többet..
Mondjuk a kérdezőnek sem a barátja a Google.
Minden évben legalább 3 db cikk szól a téli konzerválásról..
Tizen X éve van netem...szorozd fel......szóval szarásig van hozzá infó
Egyszerűen zárd el a benzincsapot és járasd ki ami benne van ha leállt a motor akkor mehet a garázsba.
Vagy keresd meg a leeresztőt.
Ha nem kap oxigént akkor nem fog rozsdásodni.
ha most telenyomod 4-5 hónap alatt nem fog beleromlani.
érdemes karbis motorokat 3-4 hetente beindítani megjáratni.
2 telet tároltam így fűtetlen garázsban a motorom /Cb500/ és eddig mindig indult, mind télen mind tavasszal.
A tank meg mintha új lenne :)
Hogy érdemes eltenni a motort, teli tankkal (közel ahhoz) vagy üresebbel? Kéne tennem hozzá egy kis spurit, vagy üzemanyag stabilizátort, mert sokáig nem lesz használva és idén tavasszal is voltak gondok, de nem tudom, teli/üres a jobb neki.
Bár belevaló csaj lehet, ha cbr600-ra akar ülni...
..az igazihoz még éretlen vagyok
A gond hogy ha osszeszedek egy kis penzt akkor inkabb elturazom,es mivel tel meg hideg van igy gyorsan osszehordjak a legyek,addig meg nezelodok.
Olcsóbb lesz mint a provident