Egy idő után úgy is összeszed annyi rutint az ember hogy nem koptatja kockásra. Ha már nagyon laposra van kopva a közepe, akkor nehéz átbillenteni a keletkezett élen. Én a mostani motoromat enyhén kockás hátsóval vettem a nyár végén, de sikerült azt is íveltre esztergálnom.
Láttam a képet, nekem is olyan volt. Akkor ez a gumi már csak ilyen.
Amúgy tartós modell, de nem szereti a hirtelen mozdulatokat.
Nekem az eleje is többször megcsúszott. Egyszer egy körforgalomba szaladtam be kicsit nagyobb tempóval. Amikor hirtelen rátoltam még a kormányra, hogy mélyebbre dőljek, elkezdte csúsztatni az elejét.
Egy szép tornamutatvánnyal sikerült mégis megúszni ma taknyolást, amit sem elmagyarázni nem tudnék hogy hogyan csináltam, sem megismételni. Vagyis aztán muszáj volt megismételnem, amikor a szerpentines szakasz előtt hirtelen döntögetésekkel elkezdtem melegíteni a gumikat. Akkor is sikerült megfogni, aztán inkább áttértem valami puhább, sportosabb gumira.
Később ha több rutinod lesz, érdemes lesz majd úgy összeválogatni a gumikat, hogy előre valami puhább sportost raksz, hátra mehet egyel keményebb/tartósabb. A hátulja úgyis jobban kopik, így egyszerre lehet cserélni őket, és végig megmarad a komfortérzet.
Ja és ezek közül válassz:
Bridgestone BT45 (az újabbak jól tapadnak és tartósak, a hátsó hajlamos kockásodni)
Pirelli Sport Demon (ez egy jó puha gumi, ellenben kevésbé tartós)
Michelin Pilot Street (a Road2 alapján készült, nem lehet rossz)
Metzeler Lasertec (BT45-höz hasonló, vizes utakon is jól vizsgázik, a hátsó hajlamos a kockás kopásra)
Nekem is volt olyan, hogy keresztbe elhasadt a Dunlop Arrowmax gumim, de én csesztem lecserélni, elkoptattam így. Persze neked ezt nem ajánlom.
Ilyenkor csak a gumi rész sérül, a tartó szövet nem, viszont azon a részen V alakba jobban ki fog kopni a gumi, és a végén már rázkódni fog.
Sajnos a mai túra a sok jó élmény mellett egy rosszat is tartogatott.. Ezt vettem észre az egyik pihenőnél a hátsó gumimon... Kénytelen leszek újat venni rá.. nem számítottam ilyen kiadásra de muszáj lesz.. Még új vagyok a motorozás minden téren ezért szeretnék egy kis segítséget kérni tőletek
Ízlések és pofonok: én pont azt imádom benne, hogy csöndben van, csak nagy gázra jön meg a hangja. Ha engedélyezettet veszel, az nem lesz olcsó, a sufni dobokra meg egyre inkább harapnak a rend őrei.
Tavasszal szeretnék egy sport rendszert rakni rá mert elég gyenge a kipufogó hangja... A gyárit nem akarom szét vagdosni, azt megőrzöm. Mit ajánlatok rá? Milyen dobot, rendszert? Hol lehet rá csináltatni vagy venni? Melyiket érdemesebb?
Amúgy tartós modell, de nem szereti a hirtelen mozdulatokat.
Nekem az eleje is többször megcsúszott. Egyszer egy körforgalomba szaladtam be kicsit nagyobb tempóval. Amikor hirtelen rátoltam még a kormányra, hogy mélyebbre dőljek, elkezdte csúsztatni az elejét.
Egy szép tornamutatvánnyal sikerült mégis megúszni ma taknyolást, amit sem elmagyarázni nem tudnék hogy hogyan csináltam, sem megismételni. Vagyis aztán muszáj volt megismételnem, amikor a szerpentines szakasz előtt hirtelen döntögetésekkel elkezdtem melegíteni a gumikat. Akkor is sikerült megfogni, aztán inkább áttértem valami puhább, sportosabb gumira.
Később ha több rutinod lesz, érdemes lesz majd úgy összeválogatni a gumikat, hogy előre valami puhább sportost raksz, hátra mehet egyel keményebb/tartósabb. A hátulja úgyis jobban kopik, így egyszerre lehet cserélni őket, és végig megmarad a komfortérzet.
Nem tudom melyiket válasszam. A kockás kopás nagy gond?
Bridgestone BT45 (az újabbak jól tapadnak és tartósak, a hátsó hajlamos kockásodni)
Pirelli Sport Demon (ez egy jó puha gumi, ellenben kevésbé tartós)
Michelin Pilot Street (a Road2 alapján készült, nem lehet rossz)
Metzeler Lasertec (BT45-höz hasonló, vizes utakon is jól vizsgázik, a hátsó hajlamos a kockás kopásra)
Milyen új gumit vegyek rá?
Ilyenkor csak a gumi rész sérül, a tartó szövet nem, viszont azon a részen V alakba jobban ki fog kopni a gumi, és a végén már rázkódni fog.
Milyen gumit ajánlatok rá? KB mennyibe fog fájni?