Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez nagyon jó, nekem az autóban a régi kibírt majd másfél évet. Havert rábeszéltem a teljesítmény miatt, de neki az első garnitúra 1 évet a másik meg felet sem bírt.
Ő egy hivatalos, üzlettel rendelkező szerelő. Neki biztos van típusismerete. De remélem a kerti kapákon kívül nem basz el semmit ezentúl. Mondjuk nekem biztos,mert soha semmit nem fog többet javítani.
ja,számitottam rá,h ilyesmi is bekövetkezhet...ezért maradtam a gyári teljesitménynél...ezt raktam bele végül...https://www.dt-xenon.hu/haloge...
most elég jo fénye van...
Lassan leellenorzom a szelephezagokat aztán ha nem találok közelebbi hozzaertot akkor tavasszal esetleg úgy megtudom oldani h előre egyeztetek vele időpontot és megyek reggel és akkor nem kell plusz fuvarozás mert ott kell hagyni a motort :) köszi ezt a lehetőséget is.
Egy GS "szinkronját" így el lehet cseszni?!
Ennél a motornál a bal kipufogó szelep az egyetlen, amit más főtengely-helyzetben kell ellenőrizni mint a másik hármat, ezt nem tudta az első szerelőd, nem volt típusismerete.
Ja a kormánykapcsoló összeégett. Mind a két darab.Ez kicsit idegesítő dolog volt, mire rájöttem.
Suzuki Swift szarrá olvadt foglalattal lepett meg.Ezt csak az izzó levágása után tudtam széttépni. Soha többet nem rakok bele nagyobbat.
Nekem az olcsó karbiszinkron a GS-en rém sokba került.Elvittem egy szerelőhöz, hogy csinálja meg.Nem jött össze a kettő rendesen, kiderült, hogy korongozni kell a szelepeket!(Lófaszt kellett volna) Azt sikeresen elmérte és utána még szarabb lett a szinkron, meg a motor járása közben is voltak gondok. Aztán visszavittem és kértem, hogy csinálja meg ismét. Na utána karbi eltekergetés és elbaszás után jó lett a szinkron, csak a motor nem. Aztán összevesztem vele és elhoztam a motort. Teszem azt, hogy minden alkalommal fizettem neki.
Na mindegy, lényeg a motor szar volt. Elvittem egy barátomhoz, aki szemre műszer nélkül belőtte a karbikat, de a szinkron még vissza volt. Ezt egy szerelő csinálta meg volna, ha a bal kipufogó szelep nem lett volna végig nyitva! Ezt a szaki így oldotta meg. Na mindegy, visszamentek a korongok és lám jó lett, csak a karbi volt megint szar.Aztán totózás után be lett ez is állítva. Jó is volt a tavaszig, amikor megint szarakodott a karbi és durrogott. Szóval nagyon nézd meg hova viszed.Esetleg gyere le a Full-Gashoz Boglárra.A Tamás nagyon rendes és korrekt szaki szerintem.
És olyan kormány ami a gyáritól szélesebb?
BÚÉK neked is, minden rendben felétek?
Nem rossz! Köszönöm!
Ezt találtam legolcsóbban: http://www.futarmotorosbolt.hu...
Nekem nincs, tehát nem próbáltam.
Ha van olyan, az is megfelel.
Olcsó kormánykiemelő nem jó?
B.Ú.É.K.!

Tudtok ajánlani olyan kormányt ami magasabb mint a gyári?
Köszi, ilyen távolság még belefér:) ha valakinek van még ötlete írja meg nyugodtan:)
BUÉK neked is!
BÚÉK srácok!
Cuppantás mindenkinek!
Nem fejér, kicsit odébb, Veszprémben tudok. Markomotor. 5-6 körül lehet.
Sziasztok
Szeretnék karbiszinkront csináltatni a motoromon..Tudnátok ajánlani megbízható szervizeket? (Fejér megye és környéke) és valamit árat h mennyire fog fájni:D
nem kell hozzá nagy kézügyesség....csak meglegyen a rugo is meg a hosszu csavar is...
Sziasztok!
Segítene nekem valaki, aki tud megfizethető CNC-s esztergálást?
Szeretnék egy ilyen fék-kuplungkarhoz betétet csináltatni, mert a motoromhoz nem tudok rendelni Kínából hozzáillő karokat.
BÚÉK!
Na holnap nekiesek megpróbálom :) köszönöm :)
Hát pont megelőztek.