Ez nagyon jó, nekem az autóban a régi kibírt majd másfél évet. Havert rábeszéltem a teljesítmény miatt, de neki az első garnitúra 1 évet a másik meg felet sem bírt.
Ő egy hivatalos, üzlettel rendelkező szerelő. Neki biztos van típusismerete. De remélem a kerti kapákon kívül nem basz el semmit ezentúl. Mondjuk nekem biztos,mert soha semmit nem fog többet javítani.
ja,számitottam rá,h ilyesmi is bekövetkezhet...ezért maradtam a gyári teljesitménynél...ezt raktam bele végül...https://www.dt-xenon.hu/haloge...
most elég jo fénye van...
Lassan leellenorzom a szelephezagokat aztán ha nem találok közelebbi hozzaertot akkor tavasszal esetleg úgy megtudom oldani h előre egyeztetek vele időpontot és megyek reggel és akkor nem kell plusz fuvarozás mert ott kell hagyni a motort :) köszi ezt a lehetőséget is.
Egy GS "szinkronját" így el lehet cseszni?!
Ennél a motornál a bal kipufogó szelep az egyetlen, amit más főtengely-helyzetben kell ellenőrizni mint a másik hármat, ezt nem tudta az első szerelőd, nem volt típusismerete.
Nekem az olcsó karbiszinkron a GS-en rém sokba került.Elvittem egy szerelőhöz, hogy csinálja meg.Nem jött össze a kettő rendesen, kiderült, hogy korongozni kell a szelepeket!(Lófaszt kellett volna) Azt sikeresen elmérte és utána még szarabb lett a szinkron, meg a motor járása közben is voltak gondok. Aztán visszavittem és kértem, hogy csinálja meg ismét. Na utána karbi eltekergetés és elbaszás után jó lett a szinkron, csak a motor nem. Aztán összevesztem vele és elhoztam a motort. Teszem azt, hogy minden alkalommal fizettem neki.
Na mindegy, lényeg a motor szar volt. Elvittem egy barátomhoz, aki szemre műszer nélkül belőtte a karbikat, de a szinkron még vissza volt. Ezt egy szerelő csinálta meg volna, ha a bal kipufogó szelep nem lett volna végig nyitva! Ezt a szaki így oldotta meg. Na mindegy, visszamentek a korongok és lám jó lett, csak a karbi volt megint szar.Aztán totózás után be lett ez is állítva. Jó is volt a tavaszig, amikor megint szarakodott a karbi és durrogott. Szóval nagyon nézd meg hova viszed.Esetleg gyere le a Full-Gashoz Boglárra.A Tamás nagyon rendes és korrekt szaki szerintem.
Sziasztok
Szeretnék karbiszinkront csináltatni a motoromon..Tudnátok ajánlani megbízható szervizeket? (Fejér megye és környéke) és valamit árat h mennyire fog fájni:D
Sziasztok!
Segítene nekem valaki, aki tud megfizethető CNC-s esztergálást?
Szeretnék egy ilyen fék-kuplungkarhoz betétet csináltatni, mert a motoromhoz nem tudok rendelni Kínából hozzáillő karokat.
most elég jo fénye van...
Ennél a motornál a bal kipufogó szelep az egyetlen, amit más főtengely-helyzetben kell ellenőrizni mint a másik hármat, ezt nem tudta az első szerelőd, nem volt típusismerete.
Na mindegy, lényeg a motor szar volt. Elvittem egy barátomhoz, aki szemre műszer nélkül belőtte a karbikat, de a szinkron még vissza volt. Ezt egy szerelő csinálta meg volna, ha a bal kipufogó szelep nem lett volna végig nyitva! Ezt a szaki így oldotta meg. Na mindegy, visszamentek a korongok és lám jó lett, csak a karbi volt megint szar.Aztán totózás után be lett ez is állítva. Jó is volt a tavaszig, amikor megint szarakodott a karbi és durrogott. Szóval nagyon nézd meg hova viszed.Esetleg gyere le a Full-Gashoz Boglárra.A Tamás nagyon rendes és korrekt szaki szerintem.
Nekem nincs, tehát nem próbáltam.
Tudtok ajánlani olyan kormányt ami magasabb mint a gyári?
Cuppantás mindenkinek!
Szeretnék karbiszinkront csináltatni a motoromon..Tudnátok ajánlani megbízható szervizeket? (Fejér megye és környéke) és valamit árat h mennyire fog fájni:D
Segítene nekem valaki, aki tud megfizethető CNC-s esztergálást?
Szeretnék egy ilyen fék-kuplungkarhoz betétet csináltatni, mert a motoromhoz nem tudok rendelni Kínából hozzáillő karokat.