Nanááá! Ma is mentem egy kicsit! Imádom a hangját!
Több verzió volt...megannyi ki-be,le-fel..hegesztés csiszolás stb.
Full nyitottan nem tudtam megmaradni a mocin...és -10km/h volt a vége. Jött a matek,tippek,kreativitás Most tudja az eredeti végsebességet,minimálisan rugalmasabb,fogyasztása minimálisan csökkent...és kiba jó hangja van....ami nem csak nekem tetszik.
.. most télen kicsit finomítok még rajta aztán véglegesítem
Te ezt így átlátod...lesakkozod stb..
Mindenkinek máshoz van érzéke...én pl. kurvára nem tudok főzni és nem is érdekel...bele sem kezdek..
Van olyan ismerősöm aki kiba jól főz...de nem tudja ,hogy az autója mitől megy..
Az viszont ,hogy valaki belevág az ismeretlenbe...talán nem bűn...sőt.
Tapasztalatot merítünk minden hibánkból,próbálkozásunkból....ez pedig nyereség.
Az más kérdés ,hogy az internet korában iszonyatos mennyiségben állhat rendelkezésünkre információ...amiből esetleg meríthetünk..
Amikor a DB killert csináltam...rengeteg szarnak néztem utána,és próbáltam ki....majd kiderült ,hogy nagy részük szart sem ér,sőt negatívan változtat a motor teljesítményén (pénzért jó drágán is árulják őket)
Sok szarakodás,matek után jött létre az amit véglegesen beépítettem....és kiba büszke vagyok rá..
Volt ugye az ominózus bukócső....amit valaki házilag eszkábált....és mondjuk még jól is néz ki. Más kérdés ,hogy korrekt fószer volt és akár meg is halhattál volna miatta...miközben pénzt kért érte..
Van a másik aki csinált saját magának valamit...amit Ő használt...és talán be is vált....majd megosztotta INGYEN . NEM HIRDETTE,REKLÁMOZTA!
Azt gondolom ,hogy ameddig nem fizetsz érte,nem használod stb.. addig az a normális,hogy magadban tartod a kritikát...ha mondjuk az negatív.Az építő kritikát pedig lehet normálisan is tálalni.
Szerintem totál értelmetlen valakinek a munkáját fikázni ha az minket egyáltalán nem érint..
Mindenkinek más a szép...
Persze ez csak az én privát véleményem..
Te aztán most jól megmondtad...szaros barátom!
Büszkeségtől domborodik a mellkasod?
Ahogy nézem az adatlapodat....te olyan szellemfaszfej lehetsz...olyan trollos bekiabáló...aki a kezén kívül szeret mindenhova odaszarni..
Gyere fokozd még...mert ez így elég gyík volt
Az ominózus dobozrendszer.
Csúnya (ez ugye szubjektív)
Műszakilag otromba, kokány szar az egész. Attól, hogy valaki tud hegeszteni, még nem lesz mérnök, de az is igaz, hogy attól, hogy még valaki nem mérnök akár jó szerkezetet is összehozhat, de erre azért kicsi az esély.. na itt sem sikerült.
Az egész attól lesz borzadály, hogy a megalkotójának dunsztja se volt a statikáról.. meg úgy egy ilyen tervezési és alkotási folyamat alapjairól, és ez ordít az elkészült szerkezetről is.
A dobozrendszerhez kapcsoldó összes esztétikai kérdés visszavezethető az alkotó tudásbeli hiányosságaira.
A hibák, amitől a végén csúnya is lesz az egész.
Anyagválasztás.. azok a vasak amiből készült, erre a célra tökéletesen alkalmatlanok, és nem azért mert az elérendő célhoz képest sokszorosan túlméretezettek, hanem mert nem lehet belölük az elvárható finomságú formákat megalkotni.
Továbbá hiába a túlméretezett alapanyag, ha maga a szerkezet alapjaiban hibás.
Hogy gondolta az alkotó, hogy 3 dobozt (melyek megpakolva lazán lehetnek 40 kiló..ha nem több) egyetlen egy ponton keresztül rögzít a motorhoz?! Hallott már vajon olyanról hogy csavarás, meg forgatónyomaték?
A két szárny.. a vaslemez amihez a platni van rögzítve egyrészt rettentő csúnya, másrészt szerintem balesetveszélyes. Én már csúsztam oldaldobozzal.. az oldaldoboz egy idő után leszakad, aztán a láb csúszik oda ahol az oldaldoboz volt.. na itt azt a lábat ez a vaslap jól szét is fogja kaszabolni az élével meg a hegyével.
Ugyan látom, az alkotó felfedezte a szerkezet hiányosságát, és megerősítette a "szárnyakat", de ez így elég Mekk Elek kategória.
Attól, hogy a szárnyak végén a felfogatás, és így a dobozok stabilabban állnak, attól még az egész, egy ponton rögzített szerkezet ugyan úgy gyenge marad, csak így valamelyest elodázta a problémát az első gyengepont megerősítésével.
A probléma hogy a három doboz mind egy pontra terhel, és így a váltakozó terhelés miatt ott cibálja szét a szerkezetet.
Ami hiányzik, és ami miatt ez az egész úgy szar ahogy van.
A mértékletesség.
Kurvára nem kell egy GS500ra 40+ literes oldaldoboz, mert egyszerűen túl nagy a motorhoz, 30-35 liter max ami elfér és még jól is áll...és akkor se nem lesz autó szélességű a cucc, se nem kell az égig emelni a hátsó dobozt, hogy a helyhiány miatt ne érjen össze az oldaldobozokkal a sarka.
Az átgondolt tartórendszer és alapanyag választás.
A szerkezet akkor lett volna jó, és így szép is, ha hajlítható és nem egyenes darabokból összetákolt vasakból épült volna.
Ha a felfogatása, több ponton, nevezetesen
Lábtartó, segédváz alsó része, utaskapaszkodó történt volna, az oldaldobozok tartója pedig hátul is egymáshoz lett volna illesztve, a rendszám környékén való elvezetéssel. Így a cucc a terhet elosztva továbbította volna a motor felé.
A vaslap helyett is minimum valami csövet kellett volna hajlítani, mert az önmagában is botrányosra sikerült.
Na kb ennyi.
Az hogy ezt Blue megosztotta az oldalán, örvendetes, mert igazán jó elrettentő példa.
Nem mintha csípném Parabellumot, de igazat kell adnom neki.
Az hogy ki mit csinál a saját kezével, az mindenkinek a maga dolga, nem hiszem hogy attól, hogy valamit kritikával illetünk, egyből akkor jobbat, sajátot is kéne mutatnunk. Valaki otthon barkácsolni tud, valaki meg töredék idő alatt több pénzt keres, mint amennyit a barkácsoló egy hétvége faragással spórolt, aztán ő inkább megveszi a készet. Most akkor ő mit mutasson? A pénzét? Az nem jó, mert még a végén megszólják hogy van neki. A munkájával kérkedjen amivel előteremtette? Az se jó, különben is, kérkedni se szép dolog..
Szóval aki otthon tákol valamit, tákolja nyugodtan, amíg azzal csak magát veszélyezteti, ha veszélyezteti, viszont ha ezzel elkezd "dicsekedni", hogy ezt bizony ő csinálta, na annak válallja fel a következményeit, és ne hárítson a másik felé.. "és te mit tudsz öcsisajt?" jelleggel.
Ennyi?Láttam,hogy nem az értelmed viszi a prímet.Ne bánd!Van lejjebb.
(Kérdés,hogy nálad lejjebb is?)
Paraszt az fogalom és nem a bunkósáig szinonimája.Ha ez bele megy a csepp agyadba.Te alanyi jogon vagy BUNKÓ.Tippelném,hogy még büszke is vagy rá.Szerencsétlelen.
Hát te meg ki a tököm vagy?
...végül is mindegy....ha a saját kezedre való kulálás a perverziód..
..egészségedre..
Nem baj ugye ha nem asszisztálunk hozzá..?
néha azért mossál kezet..
2003-as fekete karbis mind...alakítható.
Egy léptékkel nagyobb fúvókával (futár motoros bolt..asszem Mz pont jó bele) és egy korrekt szinkronnal ki fog pörögni rendesen...
Gyanítom ,hogy már a karbik talptömítése kicsit megereszkedett...ezért kis falsot is szívhat...
Üzem meleg mocinál kis féktisztítót fujj a talptömítésekre...ha felpörög..vagy csak kicsit is emelkedik akkor ott van a kutya elesve..
Érdemes a gyárit megrendelni...bár fel lehet kutatni harmad áron is megfelelőt...csak az utánjárás..
Addig ne is csinálj semmit míg a talpat nem meóztad le..
Én jóval kisebb motorra raktam fel 8 napi cuccot (sátorral, matraccal, hálózsákkal), sőt még komplett konyha is volt nálam gázpalackkal, kotyogó kávéfőzővel, 3 literes vizesballonnal. A tanktáskában fotomasina objektívekkel + tablet a képek válogatásához) Igaz, utas az nem volt.
Nem akarok kötekedni, na: nekem nagyon nem tetszik az esetleg több év alatt összespórolt motor hegesztgetése. (A majrévas környékére gondoltam). A Givi meg az SW-Motech konzol sem tesz kárt a gépben, én ha magam csinálnám, tuti egy olyat koppintanék le. Ráadásul csavarásra sem veszi igénybe a váznyúlványt, több ponton kapcsolódik. Szerencsére olcsón tudtam venni kifogástalan használtat (Givi) Monokey platnival, így a saját gyártás most szóba sem került.
Az előző kis gépemre (125-ös Honda csopper) a bőr oldaltáskák tartókonzolját magam hajlítottam-hegesztettem, de nagyon gondosan ügyeltem rám hogy kizárólag gyári felfogatási pontokhoz kapcsolódjak, ne tegyek visszafordíthatatlan átalakítást a motor elemeiben. De mondom, ha kell visszaszívom, emiatt ne legyen benned tüske, nem volt célom. Az oldalad meg nagyon hasznos, főleg ami a szervizelési tanácsokat illeti.
Több verzió volt...megannyi ki-be,le-fel..hegesztés csiszolás stb.
Full nyitottan nem tudtam megmaradni a mocin...és -10km/h volt a vége. Jött a matek,tippek,kreativitás Most tudja az eredeti végsebességet,minimálisan rugalmasabb,fogyasztása minimálisan csökkent...és kiba jó hangja van....ami nem csak nekem tetszik.
.. most télen kicsit finomítok még rajta aztán véglegesítem
Kipróbáltad már? A végét ha lezárod nem fojtod le nagyon? Kíváncsi vagyok mennyit tompít a nyitotthoz képest?!
Mindenkinek máshoz van érzéke...én pl. kurvára nem tudok főzni és nem is érdekel...bele sem kezdek..
Van olyan ismerősöm aki kiba jól főz...de nem tudja ,hogy az autója mitől megy..
Az viszont ,hogy valaki belevág az ismeretlenbe...talán nem bűn...sőt.
Tapasztalatot merítünk minden hibánkból,próbálkozásunkból....ez pedig nyereség.
Az más kérdés ,hogy az internet korában iszonyatos mennyiségben állhat rendelkezésünkre információ...amiből esetleg meríthetünk..
Amikor a DB killert csináltam...rengeteg szarnak néztem utána,és próbáltam ki....majd kiderült ,hogy nagy részük szart sem ér,sőt negatívan változtat a motor teljesítményén (pénzért jó drágán is árulják őket)
Sok szarakodás,matek után jött létre az amit véglegesen beépítettem....és kiba büszke vagyok rá..
Van a másik aki csinált saját magának valamit...amit Ő használt...és talán be is vált....majd megosztotta INGYEN . NEM HIRDETTE,REKLÁMOZTA!
Azt gondolom ,hogy ameddig nem fizetsz érte,nem használod stb.. addig az a normális,hogy magadban tartod a kritikát...ha mondjuk az negatív.Az építő kritikát pedig lehet normálisan is tálalni.
Szerintem totál értelmetlen valakinek a munkáját fikázni ha az minket egyáltalán nem érint..
Mindenkinek más a szép...
Persze ez csak az én privát véleményem..
Büszkeségtől domborodik a mellkasod?
Ahogy nézem az adatlapodat....te olyan szellemfaszfej lehetsz...olyan trollos bekiabáló...aki a kezén kívül szeret mindenhova odaszarni..
Gyere fokozd még...mert ez így elég gyík volt
Csúnya (ez ugye szubjektív)
Műszakilag otromba, kokány szar az egész. Attól, hogy valaki tud hegeszteni, még nem lesz mérnök, de az is igaz, hogy attól, hogy még valaki nem mérnök akár jó szerkezetet is összehozhat, de erre azért kicsi az esély.. na itt sem sikerült.
Az egész attól lesz borzadály, hogy a megalkotójának dunsztja se volt a statikáról.. meg úgy egy ilyen tervezési és alkotási folyamat alapjairól, és ez ordít az elkészült szerkezetről is.
A dobozrendszerhez kapcsoldó összes esztétikai kérdés visszavezethető az alkotó tudásbeli hiányosságaira.
A hibák, amitől a végén csúnya is lesz az egész.
Anyagválasztás.. azok a vasak amiből készült, erre a célra tökéletesen alkalmatlanok, és nem azért mert az elérendő célhoz képest sokszorosan túlméretezettek, hanem mert nem lehet belölük az elvárható finomságú formákat megalkotni.
Továbbá hiába a túlméretezett alapanyag, ha maga a szerkezet alapjaiban hibás.
Hogy gondolta az alkotó, hogy 3 dobozt (melyek megpakolva lazán lehetnek 40 kiló..ha nem több) egyetlen egy ponton keresztül rögzít a motorhoz?! Hallott már vajon olyanról hogy csavarás, meg forgatónyomaték?
A két szárny.. a vaslemez amihez a platni van rögzítve egyrészt rettentő csúnya, másrészt szerintem balesetveszélyes. Én már csúsztam oldaldobozzal.. az oldaldoboz egy idő után leszakad, aztán a láb csúszik oda ahol az oldaldoboz volt.. na itt azt a lábat ez a vaslap jól szét is fogja kaszabolni az élével meg a hegyével.
Ugyan látom, az alkotó felfedezte a szerkezet hiányosságát, és megerősítette a "szárnyakat", de ez így elég Mekk Elek kategória.
Attól, hogy a szárnyak végén a felfogatás, és így a dobozok stabilabban állnak, attól még az egész, egy ponton rögzített szerkezet ugyan úgy gyenge marad, csak így valamelyest elodázta a problémát az első gyengepont megerősítésével.
A probléma hogy a három doboz mind egy pontra terhel, és így a váltakozó terhelés miatt ott cibálja szét a szerkezetet.
Ami hiányzik, és ami miatt ez az egész úgy szar ahogy van.
A mértékletesség.
Kurvára nem kell egy GS500ra 40+ literes oldaldoboz, mert egyszerűen túl nagy a motorhoz, 30-35 liter max ami elfér és még jól is áll...és akkor se nem lesz autó szélességű a cucc, se nem kell az égig emelni a hátsó dobozt, hogy a helyhiány miatt ne érjen össze az oldaldobozokkal a sarka.
Az átgondolt tartórendszer és alapanyag választás.
A szerkezet akkor lett volna jó, és így szép is, ha hajlítható és nem egyenes darabokból összetákolt vasakból épült volna.
Ha a felfogatása, több ponton, nevezetesen
Lábtartó, segédváz alsó része, utaskapaszkodó történt volna, az oldaldobozok tartója pedig hátul is egymáshoz lett volna illesztve, a rendszám környékén való elvezetéssel. Így a cucc a terhet elosztva továbbította volna a motor felé.
A vaslap helyett is minimum valami csövet kellett volna hajlítani, mert az önmagában is botrányosra sikerült.
Na kb ennyi.
Az hogy ezt Blue megosztotta az oldalán, örvendetes, mert igazán jó elrettentő példa.
Az hogy ki mit csinál a saját kezével, az mindenkinek a maga dolga, nem hiszem hogy attól, hogy valamit kritikával illetünk, egyből akkor jobbat, sajátot is kéne mutatnunk. Valaki otthon barkácsolni tud, valaki meg töredék idő alatt több pénzt keres, mint amennyit a barkácsoló egy hétvége faragással spórolt, aztán ő inkább megveszi a készet. Most akkor ő mit mutasson? A pénzét? Az nem jó, mert még a végén megszólják hogy van neki. A munkájával kérkedjen amivel előteremtette? Az se jó, különben is, kérkedni se szép dolog..
Szóval aki otthon tákol valamit, tákolja nyugodtan, amíg azzal csak magát veszélyezteti, ha veszélyezteti, viszont ha ezzel elkezd "dicsekedni", hogy ezt bizony ő csinálta, na annak válallja fel a következményeit, és ne hárítson a másik felé.. "és te mit tudsz öcsisajt?" jelleggel.
(Kérdés,hogy nálad lejjebb is?)
Paraszt az fogalom és nem a bunkósáig szinonimája.Ha ez bele megy a csepp agyadba.Te alanyi jogon vagy BUNKÓ.Tippelném,hogy még büszke is vagy rá.Szerencsétlelen.
...végül is mindegy....ha a saját kezedre való kulálás a perverziód..
..egészségedre..
Nem baj ugye ha nem asszisztálunk hozzá..?
néha azért mossál kezet..
Egy léptékkel nagyobb fúvókával (futár motoros bolt..asszem Mz pont jó bele) és egy korrekt szinkronnal ki fog pörögni rendesen...
Gyanítom ,hogy már a karbik talptömítése kicsit megereszkedett...ezért kis falsot is szívhat...
Üzem meleg mocinál kis féktisztítót fujj a talptömítésekre...ha felpörög..vagy csak kicsit is emelkedik akkor ott van a kutya elesve..
Érdemes a gyárit megrendelni...bár fel lehet kutatni harmad áron is megfelelőt...csak az utánjárás..
Addig ne is csinálj semmit míg a talpat nem meóztad le..
Az előző kis gépemre (125-ös Honda csopper) a bőr oldaltáskák tartókonzolját magam hajlítottam-hegesztettem, de nagyon gondosan ügyeltem rám hogy kizárólag gyári felfogatási pontokhoz kapcsolódjak, ne tegyek visszafordíthatatlan átalakítást a motor elemeiben. De mondom, ha kell visszaszívom, emiatt ne legyen benned tüske, nem volt célom. Az oldalad meg nagyon hasznos, főleg ami a szervizelési tanácsokat illeti.