Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

az elsö megírt adásvételit én még aznap adtam volna le okmányirodában.
a vevő meg azt csinál a motorral,amit akar. vagy átiratja vagy nem. ő dolga.
ez igaz erre nem is gondoltam
De, hisz a spirált vagy jeladót le is köthették, a dátum a lényeg.
vagy ha az eredeti eladás időpontjára írták az újat is
ha ugyanannyi volt a km mint amivel betette a garázsba akkor nincs gond
Ezek szerint két napig az első eladás után mégis a Te neveden volt a gép. Sajnos a rossz tapasztalataim miatt elgondolkodnék azon, hogy mi lehetett ennek az ügynek az igazi oka? Vajon felhasználták valami olyasmire a gépet ami nem tiszta, esetleg némi gyorshajtás (ez talán nem annyira)? A legjobb eset ha a fickó talált rá többért vevőt és simán csak kereskedett vele, a gond, hogy az új papír szerint a nem nálad töltött idő alatt is Tiéd a felelősség azért amit a motorral esetleg elkövettek.
Úgy legyen!

Ha XJ megcsinálta volna valahol 3-4 között ment volna el. Tudom hogy most más a prioritás...
Akiket ismerek babázó motorosokat, kb. 1 év után újra láttam. Akkor jövő ősszel, vagy utána tavasszal találkozunk!
Elment drágám, de agyfaszt kapok néha, milyen fura humán létformák vannak... kétszer sikerült eladnom egy héten belül :)
Megbeszélem a faszival telefonon, imádja, nem alkuszik (még szép lett volna :) ), tuti kell, hétvége... megjelenik egy zsír új Vstrommal (egyedül) és elkezdi nyálazni, vagy 1 óra, próbakör, majd pacsi, neki kell, adásvételit megírjuk, majd közli, hogy elhoznám-e neki a motort Érdről pestre... mondom, ha visszaviszel, egy fene, bevittem, berakta a garázsba és zsírpapír.
Két nap múlva hív, hogy ő em tudta, hogy az átírás 40 rugó... mondtam, én meg nem tudom mennyi a műköröm, de ha mégis ráizgulnék, tán megnézném előtte, csak van ennek valahol ára :)
Majd jött a tuti sms, hogy vegyem vissza olcsóbban, ha gondolom, nem gondoltam. Na mára egy haverja közölte, hogy megveszi, mert annak van agya, elmentem megnéztem a km állást, kitöltöttük, megvette.
Na így sikerül eladnom kétszer a motorom, de már XJ is vitte volna, mert mondta összedobja és eladja, ne parázzak, mert ő rakta össze tudja mit tud...nem paráztam.
Na csók a család, majd egyszer csak megint gurulok, most babázok, széles utat, gumi fákat!
mielött leflexeled,nézd meg h milyen csavar,pontosan!
flex lesz ebből...
ha jólemléxek,sima 8as csavar, kb10cm hosszú,semmi extra.
vmikor márciusban cseréltem az enyémben a 2 tüzkarikát,picit meg kell kopogtatni kalapáccsal a csavarokat a kiömlőnél és szépen kijön mind a 4db.
visszarakásnál kentem oda 1kis rézpasztát.
én amugy olajcserénél is leveszem a kipufit.
szépen átdrótkefézem.
most is szép szürke,nem rozsdás.
Egy sima csavarról van szó, ami pótolható? Mert akkor meg lehet játszani amit Zoli mond.
Vagy valami speckó cucc?
Nálam le kellett venni, mert a csavarfej volt a kipu felé. Ha az anya lenne nem lenne gond, de így nem tudod kivenni a csavart, és így a középtánasz sem jön le.
Lehet csavargatni/erőltetni a kiput, de megéri?!
Ha akarod hozd el hétvégén.
Eléggé bennevagyok a vagdosásban öcsi meg hegeszt most már több hónapja egy vagon vasat.
Amikor elhoztam a sztendert, kérdezte a srác hogy megkeressem a csavart is hozzá. Mondtam neki hogy nem kell, mert ott a saját.
Vágd le a pi..ba a támasz tartócsavarjának a fejét.
Könnyebb mint baxtatni a kipufogót.
Oszt veszel valami csavart.
Vagy menni vele egy kisebb kört és akkor a kipuff jól megmelegszik és akkor könnyebben szokott kijönni a csavar. Persze könnyebben meg is égeted magad.
Sajnos tényleg jellemző, hogy beletörik, éri minden ott a csavarokat, eső, só, hideg, meleg és hát ezt megsínylik, a megoldás az lehetne, hogy néha meglazítani és rézpasztával bekenve visszahúzni, de ki a bánat csinálja ezt meg? ......pedig nekem is meg kéne.
mienk F-es Gs, de nemhinném hogy ebben lenne különbség. Habár a kipudob nekem nem a gyári, és egy átalakító is van rajta, így lehet hogy kicsit másfelé megy, mint a gyárin. Ezen 2 oldalról megy be két csavar, ami 6 centinél nem nagyon hosszabb, azokat simán ki lehetett szerezni. Egyébként sem kéne szerintem a kipufogót leszedni, csak hátul kiszedni a tartó csavarjait, a hengernél meg csak kilazítani annyira, hogy tudjon lötyögni, így le tudod engedni a földig szerintem, és nem kell kiszedni a leömlőket teljesen.
Szerzek ha kell. Miért is?
Flex van otthon?
Bontottan vettem 5000-ért, annyit megért.
Lovi81 mondta hogy olyan hosszúak voltak a tartócsavarok, hogy le kellett szedni hozzá a kiput, hogy ki tudja őket húzni.
Remélem mindjárt felnéz és elmeséli, mert én is örülnék ha enélkül tudnám cserélni!
pár éve nálunk is letört a középsztender taposós erőkarja...a másik gsünkről,amit tavasszal az idiótának eladtam.
meghegesztettem szépen körbe,bekentem hemörájttal és azóta is bírja/bírta.
bár nemtudom milehet tavasz óta szegény kis gs-sel.