Ezek szerint két napig az első eladás után mégis a Te neveden volt a gép. Sajnos a rossz tapasztalataim miatt elgondolkodnék azon, hogy mi lehetett ennek az ügynek az igazi oka? Vajon felhasználták valami olyasmire a gépet ami nem tiszta, esetleg némi gyorshajtás (ez talán nem annyira)? A legjobb eset ha a fickó talált rá többért vevőt és simán csak kereskedett vele, a gond, hogy az új papír szerint a nem nálad töltött idő alatt is Tiéd a felelősség azért amit a motorral esetleg elkövettek.
Ha XJ megcsinálta volna valahol 3-4 között ment volna el. Tudom hogy most más a prioritás...
Akiket ismerek babázó motorosokat, kb. 1 év után újra láttam. Akkor jövő ősszel, vagy utána tavasszal találkozunk!
Elment drágám, de agyfaszt kapok néha, milyen fura humán létformák vannak... kétszer sikerült eladnom egy héten belül :)
Megbeszélem a faszival telefonon, imádja, nem alkuszik (még szép lett volna :) ), tuti kell, hétvége... megjelenik egy zsír új Vstrommal (egyedül) és elkezdi nyálazni, vagy 1 óra, próbakör, majd pacsi, neki kell, adásvételit megírjuk, majd közli, hogy elhoznám-e neki a motort Érdről pestre... mondom, ha visszaviszel, egy fene, bevittem, berakta a garázsba és zsírpapír.
Két nap múlva hív, hogy ő em tudta, hogy az átírás 40 rugó... mondtam, én meg nem tudom mennyi a műköröm, de ha mégis ráizgulnék, tán megnézném előtte, csak van ennek valahol ára :)
Majd jött a tuti sms, hogy vegyem vissza olcsóbban, ha gondolom, nem gondoltam. Na mára egy haverja közölte, hogy megveszi, mert annak van agya, elmentem megnéztem a km állást, kitöltöttük, megvette.
Na így sikerül eladnom kétszer a motorom, de már XJ is vitte volna, mert mondta összedobja és eladja, ne parázzak, mert ő rakta össze tudja mit tud...nem paráztam.
Na csók a család, majd egyszer csak megint gurulok, most babázok, széles utat, gumi fákat!
vmikor márciusban cseréltem az enyémben a 2 tüzkarikát,picit meg kell kopogtatni kalapáccsal a csavarokat a kiömlőnél és szépen kijön mind a 4db.
visszarakásnál kentem oda 1kis rézpasztát.
én amugy olajcserénél is leveszem a kipufit.
szépen átdrótkefézem.
most is szép szürke,nem rozsdás.
Nálam le kellett venni, mert a csavarfej volt a kipu felé. Ha az anya lenne nem lenne gond, de így nem tudod kivenni a csavart, és így a középtánasz sem jön le.
Lehet csavargatni/erőltetni a kiput, de megéri?!
Vagy menni vele egy kisebb kört és akkor a kipuff jól megmelegszik és akkor könnyebben szokott kijönni a csavar. Persze könnyebben meg is égeted magad.
Sajnos tényleg jellemző, hogy beletörik, éri minden ott a csavarokat, eső, só, hideg, meleg és hát ezt megsínylik, a megoldás az lehetne, hogy néha meglazítani és rézpasztával bekenve visszahúzni, de ki a bánat csinálja ezt meg? ......pedig nekem is meg kéne.
mienk F-es Gs, de nemhinném hogy ebben lenne különbség. Habár a kipudob nekem nem a gyári, és egy átalakító is van rajta, így lehet hogy kicsit másfelé megy, mint a gyárin. Ezen 2 oldalról megy be két csavar, ami 6 centinél nem nagyon hosszabb, azokat simán ki lehetett szerezni. Egyébként sem kéne szerintem a kipufogót leszedni, csak hátul kiszedni a tartó csavarjait, a hengernél meg csak kilazítani annyira, hogy tudjon lötyögni, így le tudod engedni a földig szerintem, és nem kell kiszedni a leömlőket teljesen.
Bontottan vettem 5000-ért, annyit megért.
Lovi81 mondta hogy olyan hosszúak voltak a tartócsavarok, hogy le kellett szedni hozzá a kiput, hogy ki tudja őket húzni.
Remélem mindjárt felnéz és elmeséli, mert én is örülnék ha enélkül tudnám cserélni!
pár éve nálunk is letört a középsztender taposós erőkarja...a másik gsünkről,amit tavasszal az idiótának eladtam.
meghegesztettem szépen körbe,bekentem hemörájttal és azóta is bírja/bírta.
bár nemtudom milehet tavasz óta szegény kis gs-sel.
a vevő meg azt csinál a motorral,amit akar. vagy átiratja vagy nem. ő dolga.