Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

háh, pár hete nekem is ugyanez. Az a kiálló cucc amire rálépsz, megadta magát és kitört a francba :) Egy csonk ottmaradt, mondjuk ketten fel tudjuk rakni középsztenderrel, egyszer egyedül is sikerült, de rohadtnehéz. Egyelőre nem akarom még cserélni, mert nem olcsó. Egyébként alapból nem volt rajta, aztán feltettem, viszont nekem ahhoz semmit sem kellett leszedni, se kiput, se semmit. Viszont a 2 rugóval igazán megszenvedtem mire a helyére került...
Szomorúan hallom!
Nem is a kipu. lett volna a lényeg, hanem a letörött középtámasz, de ahhoz le kell azt is venni, ha meg már lent van...
Esztétikailag szeretném rendbe rakni, mert minden más rendben van rajta. Úgy fest hogy még idén átnyergelek, viszont két motor nekem már luxus.
Igen van kockázat...nekem beleszakadt a levételnél, ki kellett fúrnom. A hab a tortán az volt, hogy ki kellett szerelnem a motor teljes elejét, hogy hozzáférjek
Igen,iggen,,nem,igen,igen,igeeeeeen.
Van valami kockázat a kipuffogó levételénél?
Bele tud törni a csavar, esetleg visszarakás után ereszteni fog, vagy hasonló...?
Ki kéne cserélni a középtámaszt, de ahhoz le kell venni a kiput is. Ha meg leveszem, már átfújom MOTIP-al. Tényleg be kéne rakni valami kemencébe fújás után, vagy elég ha kicsit megjáratom alapjáraton és úgy szépen rásül?
Szerintetek fújás előtt mivel pucoljam meg?
Bocs ha láma kérdések, de nem csináltam még ilyet.
Vagyis csak a kárpitot kellett leszedni.
Köszi, tegnap már sikerült!
A belső vízlehúzó tényleg a kárpiton van a külső meg az ajtón. Áttöröltem mindent szappanos vízzel és most nem gyűri. Nem kellett semmit bontani, két csavar tartja az üveget az emelőn és felülről szépen be lehetett csúsztatni. Azt kell hogy mondjam, a Suzuki jól szerelhető!
A vízlehúzó az külön van...... a belső része az ajtókárpiton a külső meg gondolom az ajtón (ezt még nem néztem).

Érzésem szerint meg kell bontani a motoros részt, a vezető sínt, felülről becsúsztatni, majd lent elfordítani.
De leinformálom.......
nekem ilyen van,elvileg jól müködik.
http://www.jofogas.hu/vi/27180132.htm
tévedsz...az is citrom
már majdnem...csak sajnos citrom sárga
Hali

Aki rakott hofokmerot a motorra megsugna esetleg h hol vette?
Neeeem, neki a belső is "narancsbőr".

Bocsi Ganja!
Visszaírtam, Lovi te is olvass!
Ganja, a Tiéd is ilyen?
Ataaa ment a mail.
nekem ilyen van,elvileg jól müködik.
http://www.jofogas.hu/vi/27180132.htm
faterral megszültük.
eladó a gs-ünk. egy új,hasonló jó gondos gazdát keres a gépünk.
http://www.jofogas.hu/budapest/Suzuki_GS500_Elado_GS_500_32512611.htm
Este felé megnézegetem.
Lovi, Perik!
Írtam nektek mailt.
Egyelőre nem akarom még zavaros gondolataimat felhányni a fórumra...
Ganjamester!

Milyen indexek vannak az ex GS-eden? Ledes vagy sima? Pontosabban a relé milyen?
Pár évtizede a simóra raktunk mechanikus hőfokmérőt. A patrontól vékony cső ment fel az órába - gázzal működött.
A Gs500-ra milyen olajhőfokmérőt lehet tenni?
Láttam olyat ami ugye a beöntőhöz megy.
De a linkelt videón meg egy sima óra van.

http://youtu.be/Qx5PkYRSHoQ
ataaa: Ismerős motorja, ha esetleg érdekel egy jó GSX-R 600.
dobj rám 1emilt,megdumáljuk.
akibor000 kukac gmail pont com