Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha már meg lenne a rávalóm, meg kezemben lenne a jogsim, akkor ezt venném / próbálnám meg 370-380k-ra lealkudni. Nagyon szépnek tűnik, a táska / bukócső / plexit sem kell külön megvenni rá (ezekre szükségem is van). Ami furcsa, hogy nagyon régóta hirdeti a gazdája, mégsem kell a lőtéri kutyának sem: link

Esetleg topikbeli, ismeri valaki?
Pedig mindent leìrt szépen és úgy is van.
Ha mindent megcsinálsz rajta, akkor is 300 alatt maradsz.
Lehetek őszinte? Szóval nem kívántam rá, bár éppen olcsó GS-t fogok keresni hamarosan (mondjuk 400k-ig...)
Gratulálok a Kicsi-Krissalhoz!
Röhögök, de nem vicc volt.
Thx

Helyes, ne hagyd ki az F4-et.

Az ár sajnos a piac diktálja, baszakodhatok, hogy 240-220, de 8.10-ig van rajta vizsga és kell rá két gumi, meg pár dolog, szóval...eladni akarom, ez tényleg jó üzlet... örüljön neki, aki viszi.
Majd jövök, vigyázzatok magatokra, de tényleg, mert a mai napig tiszta para vagyok, amikor mondjak a híradóban...
volt, hogy feljöttem, aztán láttam, hogy kreténkedtek, úgyhogy ok :)
Én is motor fékezek...az baj?Attól jobban eszi az olajat?
Egyébként 7-8 ezer környékén van a legjobb erőben a GS, és ha úgy nézzük hogy az erőltetés tesz a legnagyobb kárt a motorban, akkor még jól is csinálod.
Bár én ebben a fordulattartományban csak a kanyargósokon használom.
Gratulálok papa!
Lehet helyetted is kipróbálom hamarosan az F4-et.
Amúgy meg fogsz te még motorozni...
A 200-al durván alálőttél! De te tudod.
Vissza várunk!

Hogy te mekkora egy baszott humor herold vagy...
Szasztok arcok!

Kicsit eltűntem és sokak örömére nem is jövök vissza egy ideig :)
Most Kicsi-Krissal-ozom :)
Remélem mindenki egyben és épen nyomja a szezont!, remélem van néhány új vas is, mindenki amire leginkább vágyott és ugye a GS még mindig jobb, mint a rottyadt ER-5 a dobfékkel

Amennyiben valaki érdeklődik ismeritek a motorom, na most jött el a pillanat, hogy nem rohasztom tovább, hanem eladom, érzésem szerint állapotának megfelelő, reálisan nyomott áron. Annyit állt, hogy már a benzin is belerohad lassan, ronda is, meg karcos is, meg kell is vele foglalkozni, de ment is, amikor nem a fényezett felét pihentettem a flaszteren éppen. :) Itt az ideje, hogy másnak okozzon örömöt a csúzlim.

http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gs_500_e-9190957

Örülök, ha ajánljátok, pláne aki ismeri, szerintem ez gombok csak, de ez van.

Vigyázzatok magatokra, jobban mint nekem szokásom és ami a lényeg... széles utat, gumi fákat!
Csók a család, Krissal
8000-nél már elgyengül. 7000 táján még "harap" ahogy harap. 6-ba van csak értelme a 8000-nek, de sztem nem erre tervezték, nem is megy ott már úgy és ingatag jószág.
7500-nál teljesen fölösleges tovább forgatni. Ott el kell váltani, aztán újra..

Mondjuk tartósan (utazó tempó jelleggel) én már 6ezer felett se szerettem használni a GS-t.
Kipuf miatt nem szoktam. Én a meghajtást másra értem, amit nem vág be az ember csak visszanézi max és a gépén van. Kincsesbányát is nagyon élveztem, de nem a 4 perces videó anyagban volt a lényeg. Azért gyilkolva van hidd el.
Akkor mégsem rángatod Te annak a bajszát olyan nagyon. A GS 7-8000-nél kezd igazán "élni"...
Kép itt
Én a motorféket imádom, előszeretettel használom, főleg, mert durrog és szeretem a hangját. Én az előéletben látom a problémát. Nem tudom mi volt előttem. Tiltás közelben nem szoktam hajtani, másodperceket sem ment 9000-en. 7000 az íratlan limit tartósan.
Nekem új volt. :P
Ezt már megjártuk páran.
Dipshit még csobbant is benne!
Ha arra jártok nézzetek el Kincsesbányára a tározóhoz.
Nem ette meg és még mindig világos.
Ez nekem is kilazult már nemegyszer de még nem sikerült elhagyni
A teleszkóp fogja szóval haza lehet menni vele
Ha lesz csavar akkor nézd meg a kormánycsapágy nem lazult e] le
Én ezt tudtam mindig is, azt viszont nem, hogy az erősebb motor nem jelent automatikusan több boldogságot is

Ezért kellett ennyi idő... mert eddig úgy gondoltam hogy egy enduro birtoklásával még ha filléres is, csak egyre távolabbra kerülnék egy vágyott, bőven 100 ló fölötti (mondjuk FJR.. nagyon tetszett még 3-5 éve) motortól. ami így is van, viszont most már leszarom mert tudom hogy az is pont ugyan olyan lenne mint a mostani, csak mindent 20-30 km/h-val gyorsabban csinálnék.. a csekkektől fosva, vagy masszívan az illegalitásban sunnyogva, közben pedig kurva drága lenne, szabályosan meg ugyan ennyire unalmas is.


Még inkább off topik. Csatolok képet... ez mennyire para? Nem tudom mikor hagytam el a csavart. Katymárnál vettem észre. autószerelőnél se volt semmi amivel pótolni lehetett volna, így lájtosabban gurultam haza (nem ugragattam, meg emelgettem el az elejét).
A Cserna völgyén szerintem bármilyen motort végig lehet vinni, csak annyi a különbség,hogy minél inkább alkalmas a köves-murvás földútra a motor, annál kevésbé fogja megtorolni a vezetői hibákat, így annál biztosabb is lesz a siker, és a karcmentes ragyogás

Van ismerősem aki SV 1000S-sel ment végig, más vadi új CBF 1000-rel...
én meg átnyargaltam rajta, mindenféle nehézség nélkül (először el se akartam hinni, hogy ez a nagy rettegett motorosokat evő cserna-völgye.. pontosabban DN 66A) a GS 450-nel. Nem volt túl nehéz a motor, az utcai motoroknál nagyobb átmérőjű (18-as) kerekei voltak, és valószínűleg fejben is szinte végig ott voltam.

Következő évben a Divivel szintén végig mentem, szinte hibátlanul.. problémák nélkül, csak egyszer nem figyeltem eléggé, és az alkalmatlan gumik, a nagy tömegű motor, a kis tömegű riderrel (velem) és annak vezetői hibájával (túl magas fokozatban túl alacsony sebességnél) és a bakhát alattomos támadásával máris megtörtént a baj, és a földön találtam magam. Egész addig nagyon tuti volt murván a Divi is... a Krímen volt nyílegyenes murvás út ahol autópálya tempó fölött mentünk, és meg voltam győződve arról hogy mi sem természetesebb ennél

A TDM is addig lesz csak fickós ilyen környezetben amíg minden klappol.. ahogy jön egy hiba, ugyan úgy nehéz vagy lehetetlen lesz kivédeni, mint más utcai motorral.. míg egy enduróval lazán, egy versenyenduróval meg nevetve meg lehetett volna menteni a szitut.
szóval te is rájöttél hogy a kaland ott kezdődik ahol az út véget ér


és nem utolsó sorban hihetetlen mennyire költségkímélő is
majd ha bemerészkedsz egy kicsit "vadabb" terepre elég lesz napi 80-100-120km táv is szóval 5-7 liter benzin egy nap
ennyit egy sportgép elfüstöl óránként
Én ugyan még jócskán nem vagyok ötven.. de annak ellenére, hogy a sebesség vonz, egyáltalán nem érzem azt amit még a GS-es időkben, hogy jaj, csak lenne egy izomgépem. A Divit azért vettem anno, mert negyven pár lóerő után jó ha van még egy lépcső az izmosabb motorok előtt, no meg persze azért mert marha jó vétel volt, nem lehetett nem megvenni.

Most meg mi van.. sokat ugyan nem mentem azóta a Divivel mióta megvan, csak bő 25 ezer körül.. ami viccesen kevés hiszen ez már a 4. "szezon", hogy megvan, de nem érzem azt a vágyat amit a Divi vásárlása körül éreztem, és napját nem tudom mikor bogarásztam a hahun, a Divi lecserélésének a gondolatával játszva úgy, hogy 110-120 lovasnál erősebb gépek is a látóterembe kerültek volna (függetlenül attól, hogy mekkora a realitása annak hogy lecserélhetném-e perpill arra a típusra a motorom, vagy sem), de azok is csak hébe-hóba.

Mivel tavasszal amikor megfogtak kreatív útvonalválasztásért, felírták a bírságcetlire a letakart rendszámot is... na azóta nincs letakarva (azt hiszem súlyosabb lenne a következő alkalom esetén a csekk, talán fél éven belül).. és azóta kb kedvem sincs vele motorozni, túl stresszes így az állandó gyorshajtás.. anélkül meg dögunalom az egész.. ellenben az XT-vel, ami ugyan még elég gatya állapotban van, de minden percét élvezem..
ma is mentem vele több mint 300 kilométert, majdnem végig földutakon. Mindig történik valami, folyamatosan irányítani kell, él a motor, és nincs ott a para, hogy honnan fotóznak le.. és végig úgy érzem hogy na, most én motorozok! ...és talán ez az egy az ami számít, csak sokszor elfelejtjük a faszméregetés meg a katalógus adatok böngészése és hajszolása közben, hogy miért is ültünk anno motorra, aztán ezért sokszor rosszul választunk motort, mert a lényeg valahogy elsikkad. Valószínűleg ezért"érthetetlen" motor (számomra) a TDM, míg másnak meg pont hogy ezért a nagybetűs motor.

Meg ami objektív szempontok alapján tuti, az nem biztos hogy szubjektív is az lesz... lásd Pontiac Aztek, úgy tervezték hogy a lehető legjobb legyen, ami objektív sikerült is, csak éppen a kutya nem akarta megvenni.. mert szubjektív meg szar az egész.