Dipshit szia! Az a baj, hogy nem mentél még TDM-mel! Iszonyatosan lehet vele szerpentinezni, kanyarogni. Nyomatélos erős és szerintem marha stabil.Bár egy BMW GS-el biztos nem lehet egy lapon emliteni.Aki próbálta már a TDM -et az mind dicsérte. Kivéve az ülést, az lehetne kényelmesebb
A Suzuki Harmati)nak volt nyitónapja, tegnaptól hivatalosan Suzukisok is (nem "csak" yamahások).
Ebből az alkalomból volt tesztvezetés és bográcsos lecsó.
Annyi eltérés van a weben írtakhoz képest, hogy a GSR750 helyett az új literes gixxert lehetett vinni, gondolom a gixxer hét miatt. Azt tavaly tavasszal próbáltam, így most kihagytam.
Nagyon kényelmes, eszméletlen fordulékony, baromi stabil (pedig naked verziót vihettünk csak), 4 fokozatban állíthatod a kipörgésgátlót (3/2/1/off), de már 2-esen is olyan, hogy kezdő motorosnak is odaadnám, nekem az 1/off volt érdekes (kb dynamic/road mode).
Jól átlátható, informatív műszerfala van, tényleg látszik minden érték még ha százágra süti is a nap.
A menetdinamika hozza a gixxerét és még így butítva is ugyanolyannak hat (talán az üléspozi miatt). Pályán és főúti forgalomban is nagyon könnyű volt vele menni. Kompakt, jól kezelhető, gyorsan hozzászoktam.
Az egyetlen negatívum a pakolhatatlanság. Azt mondják a Suzuki felmérései szerint a célközönség nem pakol és nem jár utassal. Azért szerintem ez baromság, ha túrásítunk egy méregzsákot nem ezt kellett volna lespórolni, de tény, hogy nagyon szép a segge is, még ha nem túl funkcionális az a MC-is utasülés.
Ha ítéletet kellene mondjak a Z1000SX jobban bejön az arroganciája miatt, persze az idomost (még) nem próbáltam, a szél miatt a kawa nakedje is hamar elérte a konfortzónám határát, nem így az sx, meglátjuk.
Nagyon ajánlom kipróbálni, frankón tetszett. Tegnap volt az első ilyen lehetőség (ha jól tudom), talán lesz más kereskedésben is nyílt nap.
én nem csináltam ilyen horgas végűre csak volt benne egy hullám
ollóval vágd és egy menetben
endúrókon bejön mert többnyire a rászáradt sár(amit nagyon szépen bevisz) miatt szokott folyni
nektek lehet a kopás miatt is, de mivel semmibe sem kerül egy próbát megér
aztán lehet csak valami kosz beszorult
11 éves motor... ha 100 000 kilométer lenne benne, azt se lehetne soknak mondani.
Én ha a kínálat tetejéből szemezgetnék, biztos csak a legfiatalabb darabokat nézném.
Ha ilyenre vágysz simán megvehető, nem problémás típus a TDM, az allrounderek előnyeivel és hátrányaival együtt.
Egyszer motoroztam túrán TDM-essel, máskor pedig egy ex TDM-essel, aki akkor már nagy GS-sel volt. Az egyik srácnak az volt a baja, hogy igazán jól csak TDM-es társaságban érezte magát (neki 850-es volt), mert a hagyományos utcai motorok jobbak voltak aszfalton, a terepesebbek meg földúton voltak könnyedebb mozgásúak. A BMW-snek azt hiszem 900-asa volt, ő valami olyasmit említett hogy megpakolva kicsit bizonytalannak érezte a motort, és olyankor már a váza se volt a helyzet magaslatán. A BMW-jével viszont ilyen szempontból marhára elégedett, mondjuk neki nem csak majma van hanem, van hozzá elegendő banánja is..
Tudom, nem ide illik, de azért megkérdezem, hogy valaki tud valami véleményt mondani a TDM900-as motorról? Hátra valakinek valami tapasztalat van róla? Tartós a motorja? tdm900
Ez a kiszemelt példány? Szerintetek sok benne a km?
Tegnap előtt adtam el Gs500F motorom. Majdnem megsírattam.
Vazz, itt mindenhol van ...no mindegy, jövő hét nem jó mert családi progi lesz, de utána igen, addigra én könnyen veszek ha kell és annyiért amit írtam.
folyik?
érdemes egy pet palackos tisztítást megejteni
endúrókon 98%ban bejön https://www.youtube.com/watch?...
azt a kék baszt kell pet palacból kivágni
Nem volt raktáron se bárdiba, se a Yamahánál, és a Lángnál (tatabányai) is csak jövő hétre tudtak ígérni, ráadásul porvédővel együtt 6500-ért. Külön nem is volt náluk. Én most indulok zamárdiba, úgyhogy ha útközben nem találok valamit, el kell tolni a szervizelést.
Majd bepólyázom a telót addig, mint Tby.
Sziasztok felmerult meg bennem egy kérdés.. A hátsó rugostagot h lehet állítani? A szerszamat megtalaltam a az ules alatt viszont nem nagyonn fertem hoza sehonnan sem mit kell hozzá lebontani? Illetve látom rajt a számokat 1-7 ig a 7 a legpuhabb vagy a legkemenyebb? Illetve a motor melyik részére néző szám a pillanatnyi beállítás?
képek alapján nem tünik rossznak amugy.
egyik kollegám hegesztetett szolnokon magának bukócsövet....10ből kijött kb...vhonnan megszerezte az eredetinek a rajzát,azalapján megcsinálták neki szépen.
pár napja/hete árultak egyet jofogason...50ért...frissen gyapotozva...akropovics volt asszem...amerikai.
talán egy ceglédi srác árulta...ha jol rémlik...
Eladó egy vadiúj TRW/Lucas ültetőszett GS500/F (1998-2008) modellekhez. Irányár: 16e péz.
Mail: lucifer0820@freemail.hu
Ebből az alkalomból volt tesztvezetés és bográcsos lecsó.
Annyi eltérés van a weben írtakhoz képest, hogy a GSR750 helyett az új literes gixxert lehetett vinni, gondolom a gixxer hét miatt. Azt tavaly tavasszal próbáltam, így most kihagytam.
Jól átlátható, informatív műszerfala van, tényleg látszik minden érték még ha százágra süti is a nap.
A menetdinamika hozza a gixxerét és még így butítva is ugyanolyannak hat (talán az üléspozi miatt). Pályán és főúti forgalomban is nagyon könnyű volt vele menni. Kompakt, jól kezelhető, gyorsan hozzászoktam.
Az egyetlen negatívum a pakolhatatlanság. Azt mondják a Suzuki felmérései szerint a célközönség nem pakol és nem jár utassal. Azért szerintem ez baromság, ha túrásítunk egy méregzsákot nem ezt kellett volna lespórolni, de tény, hogy nagyon szép a segge is, még ha nem túl funkcionális az a MC-is utasülés.
Ha ítéletet kellene mondjak a Z1000SX jobban bejön az arroganciája miatt, persze az idomost (még) nem próbáltam, a szél miatt a kawa nakedje is hamar elérte a konfortzónám határát, nem így az sx, meglátjuk.
Nagyon ajánlom kipróbálni, frankón tetszett. Tegnap volt az első ilyen lehetőség (ha jól tudom), talán lesz más kereskedésben is nyílt nap.
ollóval vágd és egy menetben
endúrókon bejön mert többnyire a rászáradt sár(amit nagyon szépen bevisz) miatt szokott folyni
nektek lehet a kopás miatt is, de mivel semmibe sem kerül egy próbát megér
aztán lehet csak valami kosz beszorult
Kössz a tippet!
Akkor 2 hét múlva visszatérünk rá.
Köszi!
Én ha a kínálat tetejéből szemezgetnék, biztos csak a legfiatalabb darabokat nézném.
Ha ilyenre vágysz simán megvehető, nem problémás típus a TDM, az allrounderek előnyeivel és hátrányaival együtt.
Egyszer motoroztam túrán TDM-essel, máskor pedig egy ex TDM-essel, aki akkor már nagy GS-sel volt. Az egyik srácnak az volt a baja, hogy igazán jól csak TDM-es társaságban érezte magát (neki 850-es volt), mert a hagyományos utcai motorok jobbak voltak aszfalton, a terepesebbek meg földúton voltak könnyedebb mozgásúak. A BMW-snek azt hiszem 900-asa volt, ő valami olyasmit említett hogy megpakolva kicsit bizonytalannak érezte a motort, és olyankor már a váza se volt a helyzet magaslatán. A BMW-jével viszont ilyen szempontból marhára elégedett, mondjuk neki nem csak majma van hanem, van hozzá elegendő banánja is..
Tudom, nem ide illik, de azért megkérdezem, hogy valaki tud valami véleményt mondani a TDM900-as motorról? Hátra valakinek valami tapasztalat van róla? Tartós a motorja?
tdm900
Ez a kiszemelt példány? Szerintetek sok benne a km?
Tegnap előtt adtam el Gs500F motorom. Majdnem megsírattam.
érdemes egy pet palackos tisztítást megejteni
endúrókon 98%ban bejön
https://www.youtube.com/watch?...
azt a kék baszt kell pet palacból kivágni
Majd bepólyázom a telót addig, mint Tby.
egyik kollegám hegesztetett szolnokon magának bukócsövet....10ből kijött kb...vhonnan megszerezte az eredetinek a rajzát,azalapján megcsinálták neki szépen.
az utángyártott...már vagy 1 éve hirdeti.
volt fent egy másik 12ért..tatabányán...azt én vettem meg.
talán egy ceglédi srác árulta...ha jol rémlik...