Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Felújították a 24-est?
A túlsó felét is Parádsasvár felé?
Egyelőre egy olcsóbb F4-el kóstolnék bele a dologba, fele, kétharmad annyiból megvan.
pont most hétvégén voltunk itt asszonnyal, hogy gyakorolja a kanyargást Lillafüreden. Aztán délután megnéztük ezt az új fürdőt is. Ahhoz képest hogy milyen nagy, és mennyi minden van, szerintem az 5e ft-os belépő nem is olyan sok.

Egyébként azt vettem észre hogy a lillafüredi úton valamit javítottak, nincsenek már nagy kátyúk, viszont a Mátrafüred-Mátraháza közötti vadiújan burkolt utat jól elcseszték azzal hogy minden kanyar szélét telepakolták murvával, amit az autók meg a szél szépen az út közepére sodort. Kb egy kanyart sem lehetett bevenni rendesen...
próbáld meg az eneost...nekem most city max 10w40 van a gsben...apám gsr600ában és haverom honda cb500ban meg az eneos ultra racing 15w50 van....2e km problémamentes...válto vajpuha...
ataa jól mondja.
1.Érdemes megnézni a féket, betéteket gondolom megnézted már, de a tárcsa kopottságát sem árt, illetve hogy mennyire lötyög (pl nekünk az első kicsit lötyög 2006os GS500F-en).
2. Sajna nem tudom, de szerintem a tankban van (igazából fingom sincs).
Update: http://www.bike-parts-suz.com/...
itt úgy tűnik a tankban van. Szerintem takarítható egyébként.
3. Ne engedd le, felesleges. Itt a csap nem a tankra van rögzítve, hanema vázra egy konzolon, és csöveken keresztül megy oda a benya a tankból (elég hülye megoldás szerintem), tehát ha leveszed a tankot a benzincsap a helyén marad, ezért teljesen felesleges állítgatni a csapot., Meg lehet csinálni úgy, hogy csak megemeled a tankot és úgy szeded ki a légszűrőt, de bizotsabb szerintem ha leszeded a tankot. Ahogy ataa mondta, azon az oldalon ahol a benzincsap van, van egy elzáró laposfejű csavar belül. Ezt a másik oldalról egy hosszabb csavarhúzóval tudod elzárni, ha kicsit megemeled a tankot. Ha függőleges a csavar fején a vájat akkor nyitva van, ha vízszintes akkor zárva. Szerintem a benzincsöveket is érdemes megnézni, ne nagyon legyen repedezve meg ilyesmik.

Annyit még, hogy a gyertyacseréhez ha jól emlékszem le kell szedni az oldalidomokat, ami nekem elsőre nem volt olyan könnyű, pedig egyszerű eléggé, csak az idomok visszahelyezése nem volt elsőre a legkönynebb. Aztán simán mehet a gyertyacsere.

Olajcseréhez nem kell, de nyilván egyszerűbb ha le van szedve az idom, szóval ha már leszeded, akkor szerintem az olajat is akkor cseréld.

Hajrá! :)
demjén nagyon jo.
annak idején egerből küzépsulibóé sokat kibringáztam oda strandolni.
akkor még...jó 20éve nem volt ennyire szépen kiépülve..mint ahogy egerszalok is kezdetleges volt még...
Az olvasnivalót meg lefelejtettem: cikk
Egy kis Neked való: ideális választás
Nem kell leereszteni a benzint! A benzincsapot a csap belső oldalán tudod elzárni egy lapos fejű csavarhúzóval (90 fokos mozdulat). Ehhez csak meg kell emelni egy 10-15 centit, és a túlsó oldalról látni fogod a csavart.
Viszont nekem enélkül is sikerült légszűrőt cserélnem. Meg lehet annyira emelni a tankot hogy ki-beférjen a szűrő. Arra vigyázz hogy a benzincsövek ne feszüljenek, és a kis öntapadós gumi talpakat amiken a tank ül a vázon, ne verd le.
Ezt az oldalt rögtön állítsd be a kedvencek közé, itt sokMINDENt megtalálsz!
Ingyé csak a Kuntakinte dolgozott, meg néha úgy érzem hogy én...
Szombaton nem fogok ráérni, vasárnapra nincs más programom. Éppenséggel nem spriccel belőle az olaj, így ha ez a hétvége nem megfelelő, nekem később is jó. Neked mikor lenne jó?
Az előző gazdija végig castrol 10w 40 el használta, most is az van bent teljesen hangtalan a váltó kuplung nélkül lehet neki pakolni irtó szépen kis mozdulattal.. Szerintem én is maradok a castrolnal. Úgy is 6000 kilométerenként kell cserélni csak. Aki más olajat használ az is ilyen jó tapasztalattal van a váltóval kapcsolatban?
Sziasztok.

Végül sikerült egy nagyon patent állapotú 500 F hez hozzajutni. 500 hijjan 30e.km. Így mint az előző használt motoromnal is azzal kezdem h fekfolyadek, motorolaj-szuro, levegoszuro,gyerta csere lesz plusz egy lánc kit mivel elkopott Szegeyn Regina lánc:) Jön a jó öreg DID.. Kérdések: 1 Tudtok mondani egyéb kopó.dolgot amit érdemes cserélni rajt? 2. Benzinszuro takarítható vagy cserelos? A tankban van vagy a csapban? 3. A legszuro cserehez majd szeretném leengedni a benzint h letudjam venni a tankot a csap melyik allasaban kell levenni (melyik?!) csövet h ne verjen közbe nyakon a benya? Vagy csak így lehet levenni? Vagy hozzaferni a levegoszurohoz a levetel nélkül is. 4. A PAIR system érdemel valami emlitest? Valamit ír róla a service.manual de.gondolom zárt rendszerként nem nagyon kell bántani.

Egyenlőre ennyi lenne. Köszönöm a segítséget előre is.
De, megoldhatjuk viszont szigorúan ingyé. Nem néztem, hogy a Laci milyen útvonalat tervezett, de szerintem nem sok pálya lenne benne, talán a magyar szakaszon, de még ott sem ha a 8-on megyünk.
Nem motoros fürdés lesz, bár lehet én azzal megyek.
70km megtétele után kezd javulni a váltó helyzet, bár hangosabb mint a másik olajjal. Ha esetleg rendbe jön van 3l új fajta castrol 10w40-em. autotekás ha ez mond valamit.
Én vasárnap ráérek.
Éppenséggel borzongat, de nem tudom még.
Sok az autópálya, fizetős szakasz, meg kempinghez képest elég sok az a napi 30 euró, ha jól emlékszem amikor beszélgettetek róla.

Na meg a bal telóm is elfosta magát...
Be e tudnál e vállalni valamikor egy teló szervízelést?
Most már tudjuk hogy mi a buktató.
Téged nem borzongat az aug. 20-i sátras stelvió?
Eddig még nem.
Lehet pancsi lesz, de még nem tudom hogy melyik nap.
Ha kisütünk valamit, szólok.
Hétvégre terveztek valami gurulást?
Nagy baja nincsen... csak ezek a bosszantó apróságok. Persze ezek se olcsók. Alig várom már hogy a végére érjek...

Egyébként ezek valószínűleg a kevés használat következményei. Van hozzá két szett kerekem.. az egyiken ezredfordulós gumik vannak, a másikon pedig 2007-es évjáratúak. Amikor megvettem akkor pedig már egy éve gyakorlatilag használaton kívül volt.. és előtte csak egy-másfél évet használta a srác. Valószínűleg egy rendszeresen használt motornál ezek a hibák nem jöttek volna elő.. és remélem rendszeres használat esetén nem is fognak ilyen sűrűn újra előjönni.

A blokkban amúgy nem találtak semmi aggasztót.. szóval bízok benne hogy több tízezer kilométert még lazán eltöfög
Az igaz, minden nagyon az elején volt, még manapság is vannak gondok. :) Nehéz jó szerelőt találni, a márka szervizektől pedig zsigerből tartózkodom, nem az én ízlésem. Nekem viszont most van egy jó szerelőm.
mondjuk a 80as évekbeli hondákról nem sok tapasztalatom van inkább a yamahákról van több, bár haver xl600 gépében is 60 fölött volt amikor eladta és még füst nélkül üzemelt de az lehet 90 utáni volt mert villanyindító is volt már benne
azért a 90es évekbeli itthoni "nyugati" motoros szerelőkről sincs igazán jó vélemény
Nekem erről a szériáról, de kiemelten az XL600 Hondáról /80-as évek/, ez a tapasztalatom. Sok szerelővel tárgyaltam akkoriban erről, mert nagy érvágás volt számomra. "Megnyugtattak" akkor, hogy ennek ennyi a futása, vegyem tudomásul. Alaposan körbe jártam a témát akkoriban, időt energiát nem kímélve, mert nagyon frusztrált a dolog.

Ha te máshogy látod, ezen nem fogunk összeveszni.