Igazából azt mondom, hogy a piros nem. A fekete, meg a kék az szuper! Mit lehet még tudni a motorról? Ha eladó lesz, akkor mikor? Merre az országban? És főleg mennyiért? ;)
Húha! Ami biztos az az, hogy én nem állnék neki. Csak és kizárólag szakemberre bíznám. A leírtak alapján, inkább várok olyan színre majd, ami tetszik. Köszi a hozzászólásokat!
Nem az csak arra lenne jó, mint nálam, hogy van rajta egy folyás, talán sav folyhatott valaha oda, de persze engem soha nem érdekelt, bár feketében szebb lett volna a váz.
Viszont nem a kiszabadítás pár órája, hanem a visszaépítés a melósabb, szétkapni mindig könnyebb. Asszem egy óra alatt szétkaptuk XJ-vel, összerakni matyisabb volt... viszont mivel Francia autószerelő, neki ez még mindig hobbi volt, nem munka :)
innen már pár órás meló kiszabadítani a vázat
de ha nem nagyon sérült, akkor persze hogy nincs értelme
de aki más színt szeretne annak nem jó ez a flakonos fújogatás
azaz,arra gondoltam.
1x majd lemotorozok arra én is.
a napokban a bácskiskun megyei hildi tavakhoz tettem egy tiszteletkört.
éjszakai horgászatra.
az is szép környék.
Nekem ennyire volt szétkapva, de nincs az a pénz, amiért ismét szétszedném, már bánom, hogy akkor nem fújtam le vázat, de csak ezért tuti nem szedném szét... mondjuk a segédvázat lekapva kijön a blokk, de utána mg nagyon nagy meló lemezteleníteni, pláne összerakni...na nem....brrrrr.... (viszont, ha csak valahol csúnya a váz, akkor azt simán kitakarással le lehet fújni és kész)
A váz por festés kb 20-25 ezer homokszórással, ennyibe jobb helyen a lakk is bele kell hogy férjen
Ennyi a tankra is számolható
Persze tuti találni aki a sufniban "ötezeré" megfújja
A macera nagysága rajtad múlik. Pontosabban azon az igényeden, mennyire akarod komolyan csinálni. Igazából a tank és a faridom fényezése csak pénz kérdése, sarkalatosabb kérdés a váz, mert ahhoz szét kell borítani az egészet, blokk ki, stb... Árat nem tudok.
Valóban ez az ideális állapot, csak ennek a pénztárca szab határt :) A pénztárcának meg az asszony, de ez egy hosszú történet.
Én inkább állapotban és ár/érték arányban gondolkozom. Vettem én autót is 200 ezer kilométerrel, ami kis hazánkban nem jellemző. Viszont nagyon szépen karbantartott végig márkaszervizben vezetett digitális szervizkönyvvel rendelkezett. Nálam is megkap minden gondoskodást és nagyon jó állapotban van szerencsére. Sőt a feleségem egy 18 éves hibátlan Carismával jár :)
Szóval egy idősebb motor olcsóbb pénzzé és utána ráborítani egy teljes szervizt is lehet nálam jó opció.
Tulajdonképp így van, bár az én dilim az, hogy minél újabb legyen egy motor és minél kevesebb km legyen benne. Tudom, hogy ez nem reális gondolkodás, de ez van. Lényegesebb, hogy mennyire van leharcolva - sokszor a gazda megismerése is szempont a vásárlásnál.
Műszakilag nem sok a különbség a legelsőnek gyártott és a legutolsónak gyártott GS között. Valamikor raktak bele egy kiegyenlítő tengelyt, amitől simább lett a járása - nem tudom, melyik évben. De pont ez a nagysága is: teljesen kiforrott, nem kisérleti gép. Asszem 2004-től nyomják a spanyolok, de sztem semmi különösebb hátránnyal nem jár.
Nyugi, majd összeszoktok. Nyilván jobb gép, mint a GS, de tényleg nem egy kategória. Én meg mostanság sokat megyek a GS-sel, mert nekem meg az tetszik - ennyi év után nosztalgiázom.
Nagyon szépen köszönöm!
Ezzel a nyomatékkal nem lehet betelni... Egy kettes ekét rálehetne kötni...
Mellesleg a fogyasztás 4,5L-5L / 100km között mozog normál keretek között.
Gs után az a futómű+fék valami állati jó. Persze nem egy kategória. Egyelőre ismerkedünk, nem megy még úgy mint a GS-el lábtartóig, de hát annak minden porcikáját ismertem.
Egyébként a 4 kiló alatt kapható GS-ek mennyire temetők már műszakilag? Van különbség csupán az évjárat miatt mondjuk egy `99-es vagy egy `92-es modell között? Mennyire befolyásolta a minőséget, mikor (ha jól tudom 2001 után) áthozták a gyártást Európába?
lehet,h eladó lesz a másik gs-ünk is,amit mostanság én használok.
kék, 2001es évjárat, 2hetes friss müszaki, 25e km.
Viszont nem a kiszabadítás pár órája, hanem a visszaépítés a melósabb, szétkapni mindig könnyebb. Asszem egy óra alatt szétkaptuk XJ-vel, összerakni matyisabb volt... viszont mivel Francia autószerelő, neki ez még mindig hobbi volt, nem munka :)
de ha nem nagyon sérült, akkor persze hogy nincs értelme
de aki más színt szeretne annak nem jó ez a flakonos fújogatás
1x majd lemotorozok arra én is.
a napokban a bácskiskun megyei hildi tavakhoz tettem egy tiszteletkört.
éjszakai horgászatra.
az is szép környék.
http://goo.gl/maps/99Ndu
Jelzés elhelyezve
http://goo.gl/maps/CqD29
Ennyi a tankra is számolható
Persze tuti találni aki a sufniban "ötezeré" megfújja
Én inkább állapotban és ár/érték arányban gondolkozom. Vettem én autót is 200 ezer kilométerrel, ami kis hazánkban nem jellemző. Viszont nagyon szépen karbantartott végig márkaszervizben vezetett digitális szervizkönyvvel rendelkezett. Nálam is megkap minden gondoskodást és nagyon jó állapotban van szerencsére. Sőt a feleségem egy 18 éves hibátlan Carismával jár :)
Szóval egy idősebb motor olcsóbb pénzzé és utána ráborítani egy teljes szervizt is lehet nálam jó opció.
Jó a mocim?
Ezzel a nyomatékkal nem lehet betelni... Egy kettes ekét rálehetne kötni...
Mellesleg a fogyasztás 4,5L-5L / 100km között mozog normál keretek között.
Gs után az a futómű+fék valami állati jó. Persze nem egy kategória. Egyelőre ismerkedünk, nem megy még úgy mint a GS-el lábtartóig, de hát annak minden porcikáját ismertem.