Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

gratula, nagyon szép motor. Én is gondolkoztam benne, mert nagy szép, elég erős is, de aztán nem lett pénzem, így nem is váltottam, mostmeg másban gondolkodom ha esetleg lesz pénz :) Tényleg gyönyörű motor, sok kilómétert hozzá ;)
tudsz nekem is ennyiért? :)
Gratula! Meglásd, nagyon fogod szeretni. Egyszer mentem TDM-mel, és tetszett is, tol, mint állat , kicsi a fordulat, jó fékek, stb. Csak nekem alacsony volt.
Sikerült megszereznem a Tdm-et. Eddig minden frankó, kezes és meglepően könnyen veszi a trappot. Fék, futóműt nagyon eltalálták.
A Gs-em 6év és 61e km után cseréltem le. Elég volt megválnom tőle.
Ja, megse, visszaolvastam
Nezz be a grafoba, van ott egy link Neked
Sziasztok

Ki lett cserélve a 30e km et futott legszuro és a gyertyák (1. És hengere fekete talán sokat kap 2es henger szép szürkés fehér) a gyertyák helyére iridiumos került. Ám jött a meglepetes (gyertya csere előtt el volt indítva ezért langyos volt a motor) szivato nélkül elindult majd elkezdett ezer alá menni a fordulat leallt majd szivatoval elinditattam 2000 res fordulatom melegitettem aztán elkezdett kicsit ingadozni a fordulat leallt és nem is indult el. Megbikaztuk hátha az akksi de nem. Ennyire rossz lenne a karbiszinkron? H a tiszta legszurovel annyival több levegőt kap h szegény lesz a keverék? Tippek?
Köszi szépen az infókat! Mindenképp kell valami hozzáértő ember, mert én abszolút láma vagyok az ügyben. Krissal fórumtárs hirdetése egyébként nagyon szimpi, mert nem árul zsákbamacskát és nem szépíti a dolgokat. Valljak hasonló őszinte motort keresek majd én is.
Akkor az jó vétel volt.
Üdv itt!
A 2 év robizás elég lehet előképzettségnek. Főleg, hogy már a megfontolt korban vagy.....
A GS tökéletes kezdőmotor, de akár sokkal tovább is jó lehet. Igaza van a kereskedőnek, totális igénytelen öszvér ez a motor. Igazából talán nincs is típushibája.
Vásárlásnál ugyan azt kell figyelni, mint pl egy autónál is: nem volt-e törve (amit elfelejtenek közölni veled), általános leharcoltsági állapot - 20 éves gép, 26ezer km-rel, de vállas féktárcsákkal, simára kopott markolattal, stb..... füstöl-e, ilyesmik. Célszerű lenne - ha nem vagy hozzáértő - egy rutinosabb motorossal menni megnézni.
Nekem volt ilyesmi. Igaz, 4 ajtósnál. Az ajtó elején valami gumicsík szabadult el, azt gyűrte be és sokszor nem ment fel az üveg. Féltem, hogy leég a motor. Annyi volt, hogy a kárpitot levéve a gumicsíkot kioperálva szilóval visszaragasztottam a helyére, plusz kapott egy nagy adag WD40-et is. Ha a kárpitot leszeded, talán látszik, mit lehet csinálni.
Thx
Kerek 10 ropi volt és igen jó állapotú.
Na az jó kérdés, még ataa hozta el nekem, mert valahol a közelében volt, de szerintem olyan 10-15 volt, ha jól emlékszem...talán ataa tudja...
Bemásoltam az itteni adatlapomról...
OK
Használt első féktárcsát mennyiért vetted rá?
Üdv mindenkinek!

Hanem gond csatlakozok a társasághoz, bár egyelőre ez csak megelőlegezett bizalom (nem a társaság felé természetesen), mivel még nincs motorom. A halántékom már deresedik, és most jött az a becsípődés nálam, hogy szeretnék motorozni. Semmilyen előképzettségem nincs, mindössze a múltban 2 évnyi robogózás (szigorúan 50 cm3).
Most fogom elkezdeni a jogosítvány megszerzését, és sok internetes böngészést követően jutottam el arra az elhatározásra, hogy a GS500 lesz a megfelelő kezdőmotor számomra. A motor vásárlását tél végére, tavaszra tervezem és első körben szeretném ár/érték arányban minél jobban megúszni a dolgot.
Kíváncsi vagyok a véleményetekre, hogy valóban jó ötlet-e ez a gép kezdésnek (a habitusomat ismerve nem hiszem, hogy hamar kinőném, ha egyáltalán...). Mire kell odafigyelni vásárlásnál? Mik a típushibák ha vannak?
Egy példányt megnéztem élőben is egy használt motoros kereskedőnél, ő azt mondta mindent kibíró, a szó jó értelmében "igénytelen" vas a GS500. Egyetlen hibája van: a benzincsap membránja, ezt leszámítva lehet, hogy használt étolajjal is elmegy.
Minden segítő szándékú hozzászólást köszönök előre is!
Bassz, most nézem a hirdetésedet, mennyire unatkozhattál, h ekkora regény írtál. Végig se olvasom, olyan hosszú.
Gratula Tata! Aztán jelentkezz majd, ha elvonási tüneteid lesznek!
Vagyis nem a sínben lévő gumit gyűri, hanem csak a vízlehúzót.
Azt sem tudom hogy az külön van e?
Cserélt már valaki 3 ajtós Swiftben (2000-es) ajtóüveget (elektromos)?
Sikerült szétrobbantani (persze nem nekem) és már megrendeltem bontóból. Még nem tudom hogy kéne nekiállni, mire kéne odafigyelni.
A gumikédert elkezdte felgyűrni a elől egy 5 cm hosszan. Ezért is szorult meg és robbant szét. Vissza lehet azt ragasztani úgy hogy ne gyűrje? Esetleg be kéne szilikonozni, vagy glicerinnel bekenni a gumit?
Na hagyjuk inkább a kettő közül melyik a rottyadtabb..
Élőben közel sem néz ki olyan tragikusan, mint a képeken. Mondjuk tény, hogy ebből a konkrét példányból azért nem érdemes dédelgetett kedvencet csinálni.
Én leginkább olyannak ajánlanám aki első nagymotornak, kvázi tanuló motornak venné.. és tudja hogy a pompa az teljesen felesleges luxus ebben a kategóriában.

5 méterről már fel se tűnnek az esztétikai hibái (a hétköznapi járókelő szemében, meg a kirakat üvegén tovasuhanó a tükörképünkben pont ugyan olyan GS 500 lesz, mint egy dupla ennyibe kerülő), ha pedig béna az ember és tesz rá még párat, az meg aztán tényleg fel se tűnik.

Szerintem ez egy jó vétel, messze olcsóbban kínálva, mint a használati értéke.
Nekem annyi esemény van, hogy neten egy oldalon gyűjtöm képek videók formájában. Több óra átnézni. :D