Asszem PRI-n nem szabad folyamatosan hagyni, ha sokáig áll a motor, mert akkor átenged a csap emlékeim szerint. Mindig ON állásban, vagy ugye RES állásban. Teljesen elzárni csak a tank alján lévő csapnál tudod elzárni, jobb oldalról egy hosszú-vékony csavarhúzóval.
Elbújik a leömlők között és szar hozzáférni.
Leszedtem oladalidomot, úgy már hozzáfértem. Franciakulccsal egy mozdulat volt.
Egyébként én sem szoktam ráfeszíteni, ezt így vettem.
mi a pöcsnek annyira meghúzni? csak 3 ujjal finoman kell rátekerni előtte a gumit megolajozni, aztán szépen bedagad amennyire kell
munkatársam is örökké meghúzza úgy a pözsón hogy pajszerral szedi le
én meg 1 kézzel leszedem az opelról minden erőlködés nélkül, kb mint a pet palackról a kupakot
Akár, ha nem bírod elforgatni és szétcincálod a házat miközben a többi fent marad, de a gond akkor lehet csak ha a töve környékét ütöd át és megsérül a menet másképp nem nagyon.
Perik!
Olajat cserélek a Ciberén, és most az olajszűrő levételével küzdök. Haver hozott szerszámot, de nem férek oda hozzá vele.
Te hogyan szoktad levenni? Üssek át rajta egy csavarhúzót, aztán azzal tekerjem le?
Értem köszi szépen most zártam el a másik csapot addig is ne folyon több benzin el! ha lessz időm szétszedem a karbikat ugyis levan folytva aszthiszem ezzen a gáztolantyú van átfurva vagyis aztis kell rendelnem
Annak "mindig" ON-on kell lennie üzemszerűen. Ha elfolyik a benzined, akkor a vákuumos benzincsapod ÉS a karbik tűszelepei (legalább az egyik) IS sz*r.
A benzincsapot vagy PRI-ben hagytad, vagy nem zár el rendesen, a tűszelepe(i)d pedig biztosan nem zár(nak).
Van egy második benzincsap a tank alján, amivel manuálisan el tudod zárni, de azt csak szerelésnél használják.
Üdv nemrég vásároltam egy gs-t és nemtudom a bezincsapot ellehet zárni? mert van on, res,pri meg amire nem tudom átfordítani fuel!És az lenne a gondom hogy nem használtam 5 napig a motort és elfolyt belőle a benzin!És most akkor a csappal van a gond vagy nem jó helyen hagytam a csapot?
szűrő
Félig olajos kézzel ne mis lehet nagyon megfeszíteni.
Leszedtem oladalidomot, úgy már hozzáfértem. Franciakulccsal egy mozdulat volt.
Egyébként én sem szoktam ráfeszíteni, ezt így vettem.
bár ha nincs 10000nm-el meghúzva minden könnyebben lejön
munkatársam is örökké meghúzza úgy a pözsón hogy pajszerral szedi le
én meg 1 kézzel leszedem az opelról minden erőlködés nélkül, kb mint a pet palackról a kupakot
Mi történhet? Szétcseszem és akkor is fent marad?
Olajat cserélek a Ciberén, és most az olajszűrő levételével küzdök. Haver hozott szerszámot, de nem férek oda hozzá vele.
Te hogyan szoktad levenni? Üssek át rajta egy csavarhúzót, aztán azzal tekerjem le?
Van egy második benzincsap a tank alján, amivel manuálisan el tudod zárni, de azt csak szerelésnél használják.
Felejtős az biztos :D
Ajánlott egyik kedves ismerősöm motorgumit.
Az a gond hogy az első gumiméret 100/80 R17
Be merjem vállalni ?