Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egy ilyen árából megvan a normál szűrő, meg egy kényelmes tányéros leszedő.
Úgy!
Van ilyen szűrő is, de hosszabb távon gazdaságosabb, ha veszel egy leszedőt, de úgy látom már sikerült leszedni.

szűrő
Asszem PRI-n nem szabad folyamatosan hagyni, ha sokáig áll a motor, mert akkor átenged a csap emlékeim szerint. Mindig ON állásban, vagy ugye RES állásban. Teljesen elzárni csak a tank alján lévő csapnál tudod elzárni, jobb oldalról egy hosszú-vékony csavarhúzóval.
Simán kézzel tekertem most vissza, addig amíg a gumi tömítés engedte.
Félig olajos kézzel ne mis lehet nagyon megfeszíteni.
Elbújik a leömlők között és szar hozzáférni.
Leszedtem oladalidomot, úgy már hozzáfértem. Franciakulccsal egy mozdulat volt.
Egyébként én sem szoktam ráfeszíteni, ezt így vettem.
Persze igazad van, többnyire úgy ráhúzzák mint állat, általában 10-12nm-el kell a többségénél ami igazából alig valami.
olyan köcsög helyen van mint az fz-ken? a kipufogótól nem kevés hőhatás éri azokat
bár ha nincs 10000nm-el meghúzva minden könnyebben lejön
Az idomoktól nehéz hozzáférni.
Rá tud sülni akkor is ha nem húzod meg.
mi a pöcsnek annyira meghúzni? csak 3 ujjal finoman kell rátekerni előtte a gumit megolajozni, aztán szépen bedagad amennyire kell
munkatársam is örökké meghúzza úgy a pözsón hogy pajszerral szedi le
én meg 1 kézzel leszedem az opelról minden erőlködés nélkül, kb mint a pet palackról a kupakot
Hogy van a ciberen? Nagy csofogoval nem lehet megfogni?
Akár, ha nem bírod elforgatni és szétcincálod a házat miközben a többi fent marad, de a gond akkor lehet csak ha a töve környékét ütöd át és megsérül a menet másképp nem nagyon.
Ciberefórumban óvnak a dologtól.
Mi történhet? Szétcseszem és akkor is fent marad?
hidegvágóval szoktam de csavarhuzóval is lehet szerintem
Perik!
Olajat cserélek a Ciberén, és most az olajszűrő levételével küzdök. Haver hozott szerszámot, de nem férek oda hozzá vele.
Te hogyan szoktad levenni? Üssek át rajta egy csavarhúzót, aztán azzal tekerjem le?
Értem köszi szépen most zártam el a másik csapot addig is ne folyon több benzin el! ha lessz időm szétszedem a karbikat ugyis levan folytva aszthiszem ezzen a gáztolantyú van átfurva vagyis aztis kell rendelnem
Annak "mindig" ON-on kell lennie üzemszerűen. Ha elfolyik a benzined, akkor a vákuumos benzincsapod ÉS a karbik tűszelepei (legalább az egyik) IS sz*r.
mindig on-on hagytam akkor a csappal lessz a baj?
A benzincsapot vagy PRI-ben hagytad, vagy nem zár el rendesen, a tűszelepe(i)d pedig biztosan nem zár(nak).
Van egy második benzincsap a tank alján, amivel manuálisan el tudod zárni, de azt csak szerelésnél használják.
Üdv nemrég vásároltam egy gs-t és nemtudom a bezincsapot ellehet zárni? mert van on, res,pri meg amire nem tudom átfordítani fuel!És az lenne a gondom hogy nem használtam 5 napig a motort és elfolyt belőle a benzin!És most akkor a csappal van a gond vagy nem jó helyen hagytam a csapot?
Okés :D
Felejtős az biztos :D
NE!
Sziasztok !
Ajánlott egyik kedves ismerősöm motorgumit.
Az a gond hogy az első gumiméret 100/80 R17
Be merjem vállalni ?
Hegyekben mondjuk nem nehéz jó fogyasztást csinálni ha nem forszírozza az ember.