Illetve még átalakítási endedély esetén is egyszerűbb lenne az enyémnél a helyztet, a Suzuki Mo. is azt mondta először, hogy nem fog kelleni nekem semmiylen igazolás, mert az NKH-ban meg tudják mondani a típusbizonyítványból (vagyis a saját rendszerükből), hogy szereltek a GS500-asokba ilyen blokkot.
Csakhogy az enyém Németo.-i típus, és rövidebb a vázszáma, ezen elkezdtek pattogni és nem csinálnak semmit, amíg nem viszek nekik valami igazolást, amin a vázkód eleje és a motorkód eleje olyan, mint az enyém. Persze az már nem érdekli őket, hogy a típusbizonyítványban is eselteg ugyanilyen kódok vannak. Lehet hogy érdemes lenne visszamenni és mondani ezt nekik, de félek hogy az lenne vége, hogy széttörnék egy monitort valamelyiknek a fején és börtönbe kerülnék És akkor már végképp nem motorznék a nyáron
Érdekes, akkor már végképp fogalmam sincs mi a különbség, mitől M501 vagy M502 a blokk. Minden esetre tökéletesen működik a másik helyén, illetve úgy néz ki, hogy mindkettőt gyártották egyidőben.
Unokatesód ugyanolyan típusú blokkot rakott bele, mint ami benne volt? Mert abban az esetben tényleg szinte pikk-pakk el lehet intézni. Csak műszaki vizsga kell, meg új forgalmi+törzskártya.
üdv.
fura,amit írtál.
unokatesóm tavaly a 99es gs-ébe egy 2007es törött német gs blokkját rakta bele ës siman le is papirozta.
az én gs500am 2001augusztusi.
js1bkxxxx a vázszáma és m502xxx a motorszáma.
nem folytott, 35kW van beírva a forgalmiba.
mareggel voltam müszakin,épp megnéztem.
csont nélkül 0 hibával átmentek a gépek.
a kis gst meg is dicsérték,h milyen szép és gyári állapotban van 14éves kora ellenére.
8.55kor adtam le a motorokat, 40re már kész is volt mind2.
13000ft volt a müszaki a kettőre.
igen az alap vizsgadíj az a 4300 valahány forint. Én 16 kerületbebe vittem eddig, 10esért megcsinálják, vasárnap is nyitva vannak, és nem baszakodnak. Fél, hnegyed óra alatt megvan, jófej volt a srác is, szóval inkább fizetek kicsit többet csak nyugiban menjen minden, minthogy szivassanak. Viszont a 13-14 ezer már talán túlzás.
nagyonkirály, ezek szerint te azt választottad hogy teleraktad diódákkal azt a rasztert. Nekem is az tűnt a legokosabb és legkisebb megoldásnak. Szépen megoldottad :)
Szevasztok!
A segítségeteket szeretném kérni blokkcsere ügyében.
Magát a műveletet is sikeresen megejtettem, és sok olvasgatás/utánajárás után képbe kerültem a papírozás mikéntjével is kapcsolatban. Sajnos egyvalami kimaradt, és a és a műszaki vizsgán tűnt fel csak, hogy a két blokk nem azonos típusú. Az én `97-es GS500-amban M502-es blokk volt, az új pedig egy 2000-esből származó, M501-es típus. (Érdekes amúgy, hogy az újabbnak alacsonyabb kódja van, minden jel szerint az eredeti verzió az M501, és a gyári fojtott az M502)
Gondoltam, sebaj (de igen), így a hosszabb szívás következik az átalakítási engedéllyel. Egy felesleges NKH látogatás és hosszas Suzuki képviselettel levelezés után ott tartok, hogy egy olyan motor vázszámára van szükségem, amiben gyárilag M501-es típusú blokk volt. Valamint aminek a vázszáma GM51B-vel kezdődik. (2001-től az új változatnak valami egészen máshogy kinéző van) A Suzuki Mo. erről ki tudna adni nekem igazolást, hogy milyen kódú blokk volt gyárilag a motorban, és így az NKH elhinné, hogy igen, szerelték ezeket a blokkokat ezekbe a vázakba.
Sajnos ez az egyetlen fajta igazolás, amit a Suzuki hajlandú kiadni. Illetve az NKH is ragaszkodik valamilyen igazoláshoz.
Ha valamelyőtök tudna segíteni azzal, hogy megadja nekem a motorja vázszámát, amiben biztos, hogy gyárilag is M501-es blokk volt (azzal kezdődik a motorkód), és én lekérhetem az infókat a motorról a Suzukinál, sokat segítene abban, hogy a nyári szabadságom előtt (vagy egyáltalán) lábra állíthassam a motorom.
Sorry a hosszú postért, és köszi ha valaki idáig olvasta! :) Még hálásabb leszek ha valaki tud nekem segíteni.
jaja,néztem az nkh honlapján,de nekem az messze van,meg csak jövö7főre adtak volna idöpontot mult pénteken.
ez a pitstop meg ittvan a szomszéd utcában szinte.
9re viszem holnap,12re már mennem kell dolgozni.
NKH-nál csak 4360 a műszaki díja, a matrica meg párszáz forint... Az XT-m náluk kellett vizsgáztatnom, mert az adatokat módosíttattam a forgalmiban. Barkácskipufogóval, prizma nélkül, nem működő indexszel is átment (az indexre mondták hogy csináljuk meg..) mindenféle kenőpénz és egyéb trükk nélkül.. ja és a világítás is elég szar volt, ott majdnem elhasalt szegény, de azóta kiderült hogy nem csak az akksi volt gyenge, hanem a töltés is
köszi.
forgalmiban csak 1bejegyzés van,mert tavaly nov.elhagytam,ujat kellett csináltatnom.
holnap viszem 9re pitstophoz 23kerbe, elvileg 6500ft lesz cakkpakk az egész.
most jöttem el gumistól, felrakta a continentalt.
Géppel bemész,forgalmi,személyi átad.Vizsgabiztos szemrevételez,fékpad,fénykép.Matrica forgalmiba és rendszámra felragaszt,13-14 ezret fájó szívvel átad,széles mosollyal nyélgázon távozik :-)
(Okmányirodába csak akkor kell menned,ha betelt a forgalmid.Akkor ott kapod a rendszámra is, meg az új forgalmiba is a matricát.Az +6575 pénz :-(
manapság egyébként hogy megy egy müszaki vizsga?
bemész a géppel, odaadod a papirokat.
majd a végén papirok vissza és ennyi?
müsz.vizsgálat után még menni kell okmányirodába is?
hol adják a rendszámra azt a kis matricát?
Akkor is köss utasbiztosítást, ha csak motorral mész a közértbe.
Amúgy normál használatnál biztos megfelelők ezek a gumik, de kanyarvadászatra én nem választanám őket.
oks,thanx.
mert a gs-emet holnap viszem müszakira, szombaton jár le.
és a hátsó gumi már jó kopott volt, ma du.cseréltetek újat.
continentalt vettem.
elől meg heidenau van.
Csakhogy az enyém Németo.-i típus, és rövidebb a vázszáma, ezen elkezdtek pattogni és nem csinálnak semmit, amíg nem viszek nekik valami igazolást, amin a vázkód eleje és a motorkód eleje olyan, mint az enyém. Persze az már nem érdekli őket, hogy a típusbizonyítványban is eselteg ugyanilyen kódok vannak. Lehet hogy érdemes lenne visszamenni és mondani ezt nekik, de félek hogy az lenne vége, hogy széttörnék egy monitort valamelyiknek a fején és börtönbe kerülnék És akkor már végképp nem motorznék a nyáron
Milyen plexit javasolnátok rá?
Unokatesód ugyanolyan típusú blokkot rakott bele, mint ami benne volt? Mert abban az esetben tényleg szinte pikk-pakk el lehet intézni. Csak műszaki vizsga kell, meg új forgalmi+törzskártya.
te magad csináltad?
tisztelet.
fura,amit írtál.
unokatesóm tavaly a 99es gs-ébe egy 2007es törött német gs blokkját rakta bele ës siman le is papirozta.
az én gs500am 2001augusztusi.
js1bkxxxx a vázszáma és m502xxx a motorszáma.
nem folytott, 35kW van beírva a forgalmiba.
mareggel voltam müszakin,épp megnéztem.
a kis gst meg is dicsérték,h milyen szép és gyári állapotban van 14éves kora ellenére.
8.55kor adtam le a motorokat, 40re már kész is volt mind2.
13000ft volt a müszaki a kettőre.
A segítségeteket szeretném kérni blokkcsere ügyében.
Magát a műveletet is sikeresen megejtettem, és sok olvasgatás/utánajárás után képbe kerültem a papírozás mikéntjével is kapcsolatban. Sajnos egyvalami kimaradt, és a és a műszaki vizsgán tűnt fel csak, hogy a két blokk nem azonos típusú. Az én `97-es GS500-amban M502-es blokk volt, az új pedig egy 2000-esből származó, M501-es típus. (Érdekes amúgy, hogy az újabbnak alacsonyabb kódja van, minden jel szerint az eredeti verzió az M501, és a gyári fojtott az M502)
Gondoltam, sebaj (de igen), így a hosszabb szívás következik az átalakítási engedéllyel. Egy felesleges NKH látogatás és hosszas Suzuki képviselettel levelezés után ott tartok, hogy egy olyan motor vázszámára van szükségem, amiben gyárilag M501-es típusú blokk volt. Valamint aminek a vázszáma GM51B-vel kezdődik. (2001-től az új változatnak valami egészen máshogy kinéző van) A Suzuki Mo. erről ki tudna adni nekem igazolást, hogy milyen kódú blokk volt gyárilag a motorban, és így az NKH elhinné, hogy igen, szerelték ezeket a blokkokat ezekbe a vázakba.
Sajnos ez az egyetlen fajta igazolás, amit a Suzuki hajlandú kiadni. Illetve az NKH is ragaszkodik valamilyen igazoláshoz.
Ha valamelyőtök tudna segíteni azzal, hogy megadja nekem a motorja vázszámát, amiben biztos, hogy gyárilag is M501-es blokk volt (azzal kezdődik a motorkód), és én lekérhetem az infókat a motorról a Suzukinál, sokat segítene abban, hogy a nyári szabadságom előtt (vagy egyáltalán) lábra állíthassam a motorom.
Sorry a hosszú postért, és köszi ha valaki idáig olvasta! :) Még hálásabb leszek ha valaki tud nekem segíteni.
nekem már vizsgázott náluk 2autóm 3x is náluk,hiba nem volt.
ez a pitstop meg ittvan a szomszéd utcában szinte.
9re viszem holnap,12re már mennem kell dolgozni.
forgalmiban csak 1bejegyzés van,mert tavaly nov.elhagytam,ujat kellett csináltatnom.
holnap viszem 9re pitstophoz 23kerbe, elvileg 6500ft lesz cakkpakk az egész.
most jöttem el gumistól, felrakta a continentalt.
(Okmányirodába csak akkor kell menned,ha betelt a forgalmid.Akkor ott kapod a rendszámra is, meg az új forgalmiba is a matricát.Az +6575 pénz :-(
bemész a géppel, odaadod a papirokat.
majd a végén papirok vissza és ennyi?
müsz.vizsgálat után még menni kell okmányirodába is?
hol adják a rendszámra azt a kis matricát?
nem vagyok az a nagy döntögetős tipus.
jó lesz nekem az a gumi,főleg hátra.
vmi conti twist a neve.
Amúgy normál használatnál biztos megfelelők ezek a gumik, de kanyarvadászatra én nem választanám őket.
mert a gs-emet holnap viszem müszakira, szombaton jár le.
és a hátsó gumi már jó kopott volt, ma du.cseréltetek újat.
continentalt vettem.
elől meg heidenau van.