Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem a szénkefe van ledarálódva, hanem az állórész mágnesei, szintén a lendkerék lelazulása miatt.
Visszaolvastam plexi ügyben! Ezzel kellet volna kezdenem, nem a kérdezősködéssel :)
Illetve még átalakítási endedély esetén is egyszerűbb lenne az enyémnél a helyztet, a Suzuki Mo. is azt mondta először, hogy nem fog kelleni nekem semmiylen igazolás, mert az NKH-ban meg tudják mondani a típusbizonyítványból (vagyis a saját rendszerükből), hogy szereltek a GS500-asokba ilyen blokkot.

Csakhogy az enyém Németo.-i típus, és rövidebb a vázszáma, ezen elkezdtek pattogni és nem csinálnak semmit, amíg nem viszek nekik valami igazolást, amin a vázkód eleje és a motorkód eleje olyan, mint az enyém. Persze az már nem érdekli őket, hogy a típusbizonyítványban is eselteg ugyanilyen kódok vannak. Lehet hogy érdemes lenne visszamenni és mondani ezt nekik, de félek hogy az lenne vége, hogy széttörnék egy monitort valamelyiknek a fején és börtönbe kerülnék És akkor már végképp nem motorznék a nyáron
Sziasztok! Boldog tulajdonosa lettem egy 1993-as GS-nek
Milyen plexit javasolnátok rá?
Érdekes, akkor már végképp fogalmam sincs mi a különbség, mitől M501 vagy M502 a blokk. Minden esetre tökéletesen működik a másik helyén, illetve úgy néz ki, hogy mindkettőt gyártották egyidőben.

Unokatesód ugyanolyan típusú blokkot rakott bele, mint ami benne volt? Mert abban az esetben tényleg szinte pikk-pakk el lehet intézni. Csak műszaki vizsga kell, meg új forgalmi+törzskártya.
nagyon jó.
te magad csináltad?
tisztelet.
üdv.
fura,amit írtál.
unokatesóm tavaly a 99es gs-ébe egy 2007es törött német gs blokkját rakta bele ës siman le is papirozta.
az én gs500am 2001augusztusi.
js1bkxxxx a vázszáma és m502xxx a motorszáma.
nem folytott, 35kW van beírva a forgalmiba.
mareggel voltam müszakin,épp megnéztem.
csont nélkül 0 hibával átmentek a gépek.
a kis gst meg is dicsérték,h milyen szép és gyári állapotban van 14éves kora ellenére.
8.55kor adtam le a motorokat, 40re már kész is volt mind2.
13000ft volt a müszaki a kettőre.
igen az alap vizsgadíj az a 4300 valahány forint. Én 16 kerületbebe vittem eddig, 10esért megcsinálják, vasárnap is nyitva vannak, és nem baszakodnak. Fél, hnegyed óra alatt megvan, jófej volt a srác is, szóval inkább fizetek kicsit többet csak nyugiban menjen minden, minthogy szivassanak. Viszont a 13-14 ezer már talán túlzás.
nagyonkirály, ezek szerint te azt választottad hogy teleraktad diódákkal azt a rasztert. Nekem is az tűnt a legokosabb és legkisebb megoldásnak. Szépen megoldottad :)
Szevasztok!
A segítségeteket szeretném kérni blokkcsere ügyében.

Magát a műveletet is sikeresen megejtettem, és sok olvasgatás/utánajárás után képbe kerültem a papírozás mikéntjével is kapcsolatban. Sajnos egyvalami kimaradt, és a és a műszaki vizsgán tűnt fel csak, hogy a két blokk nem azonos típusú. Az én `97-es GS500-amban M502-es blokk volt, az új pedig egy 2000-esből származó, M501-es típus. (Érdekes amúgy, hogy az újabbnak alacsonyabb kódja van, minden jel szerint az eredeti verzió az M501, és a gyári fojtott az M502)

Gondoltam, sebaj (de igen), így a hosszabb szívás következik az átalakítási engedéllyel. Egy felesleges NKH látogatás és hosszas Suzuki képviselettel levelezés után ott tartok, hogy egy olyan motor vázszámára van szükségem, amiben gyárilag M501-es típusú blokk volt. Valamint aminek a vázszáma GM51B-vel kezdődik. (2001-től az új változatnak valami egészen máshogy kinéző van) A Suzuki Mo. erről ki tudna adni nekem igazolást, hogy milyen kódú blokk volt gyárilag a motorban, és így az NKH elhinné, hogy igen, szerelték ezeket a blokkokat ezekbe a vázakba.
Sajnos ez az egyetlen fajta igazolás, amit a Suzuki hajlandú kiadni. Illetve az NKH is ragaszkodik valamilyen igazoláshoz.

Ha valamelyőtök tudna segíteni azzal, hogy megadja nekem a motorja vázszámát, amiben biztos, hogy gyárilag is M501-es blokk volt (azzal kezdődik a motorkód), és én lekérhetem az infókat a motorról a Suzukinál, sokat segítene abban, hogy a nyári szabadságom előtt (vagy egyáltalán) lábra állíthassam a motorom.

Sorry a hosszú postért, és köszi ha valaki idáig olvasta! :) Még hálásabb leszek ha valaki tud nekem segíteni.
Nálam ez működik.
ok,majd holnap beszámolok.
nekem már vizsgázott náluk 2autóm 3x is náluk,hiba nem volt.
igen
itt soroksáron a pitstopnál?
Fél óra alatt kész van én is náluk vizsgáztattam minden gyári volt a gépen és tényleg 6500FT ba kerűlt
jaja,néztem az nkh honlapján,de nekem az messze van,meg csak jövö7főre adtak volna idöpontot mult pénteken.
ez a pitstop meg ittvan a szomszéd utcában szinte.
9re viszem holnap,12re már mennem kell dolgozni.
Az korrekt ár.Én tavaly tavasszal 13-ért vizsgáztattam,minden gyári,minden jó rajta!
NKH-nál csak 4360 a műszaki díja, a matrica meg párszáz forint... Az XT-m náluk kellett vizsgáztatnom, mert az adatokat módosíttattam a forgalmiban. Barkácskipufogóval, prizma nélkül, nem működő indexszel is átment (az indexre mondták hogy csináljuk meg..) mindenféle kenőpénz és egyéb trükk nélkül.. ja és a világítás is elég szar volt, ott majdnem elhasalt szegény, de azóta kiderült hogy nem csak az akksi volt gyenge, hanem a töltés is
köszi.
forgalmiban csak 1bejegyzés van,mert tavaly nov.elhagytam,ujat kellett csináltatnom.
holnap viszem 9re pitstophoz 23kerbe, elvileg 6500ft lesz cakkpakk az egész.
most jöttem el gumistól, felrakta a continentalt.
Géppel bemész,forgalmi,személyi átad.Vizsgabiztos szemrevételez,fékpad,fénykép.Matrica forgalmiba és rendszámra felragaszt,13-14 ezret fájó szívvel átad,széles mosollyal nyélgázon távozik :-)
(Okmányirodába csak akkor kell menned,ha betelt a forgalmid.Akkor ott kapod a rendszámra is, meg az új forgalmiba is a matricát.Az +6575 pénz :-(
manapság egyébként hogy megy egy müszaki vizsga?
bemész a géppel, odaadod a papirokat.
majd a végén papirok vissza és ennyi?
müsz.vizsgálat után még menni kell okmányirodába is?
hol adják a rendszámra azt a kis matricát?
;)
nem vagyok az a nagy döntögetős tipus.
jó lesz nekem az a gumi,főleg hátra.
vmi conti twist a neve.
Akkor is köss utasbiztosítást, ha csak motorral mész a közértbe.
Amúgy normál használatnál biztos megfelelők ezek a gumik, de kanyarvadászatra én nem választanám őket.
oks,thanx.
mert a gs-emet holnap viszem müszakira, szombaton jár le.
és a hátsó gumi már jó kopott volt, ma du.cseréltetek újat.
continentalt vettem.
elől meg heidenau van.