srácok.
előírja azt vmi szabály v rendelet,h motorkerékpáron elsö hátsó kerekeken ugyanolyan mintázatú guminak kell lenni?
müszakin beleköthetnek,ha nem ugyanolyan a két gumi?
azta k*rva!
de ez az önindító, és a szénkefék mentek szarrá valahogy (egyébként fogalmam sincs hogyan lehet ez :D ). Azt írta Wilson, hogy az önindító jár üresen, szóval elvileg működik.
itt még magyarul is ott van elég részletesen több megoldással is. http://www.akmt.hu/sufnituning...
Nem kivitelezhetetlen, szépen le van írva, és szerintem igényes a végeredmény! :)
Habár most kérdeztem meg asszonyt (övé a GS), hogy kell e neki ilyen, persze nem :D
Nem hiszem, hogy bárki is árulná pakban. De nem túl nehéz házilag sem össze hozni. De meg lehet úgy is csinálni, hogy 7 db led jelezze, csak esetleg nem olyan dizájnos!
igen az az üresjelző, amit ki lehet cserélni olyanra ami minden fokozatot jelez. Utána viszonylag olcsó elektronikai alkatrészekből össze lehet pakolni egy fokozatkijelzőt. Persze biztos van aki megcsinálja és pakkban árulja :)
Az 500-as GS ben is meg van ez a kütyü, csak egy szál jön ki belöle. Ha jól emlékszem kék. Ha jól emlékezem Tby-bá úgy csinálta meg az övét, hogy megfurta és bele rakta a többi szegmenst. Ha rendes"szám" ki írost szeretnél akkoor ahoz kell még egy elektronika is. Azt hiszem az AKMT-n találsz róla leírást.
A GS500 jeladója pont ugyan ilyen, csak nincs benne az összes fokozathoz a csatlakozó. Én user vagyok nem szerelő, de tulajdonképpen annyi a dolog hogy lecseréled a meglévőt egy ilyenre, és kerítesz hozzá valamit ami ki tudja jelezni a fokozatokat.
Azt hiszem a motor baloldalán található egyébként a lánckerék dekli alatt.
Saját képet nem találtam róla, pedig amikor a ganjának eladtam a sebesség fokozat jeladót emlékszem hogy csináltam róla képet is.
Mindenesetre egy ilyen egyszerű cucc lett kispórolva 89-től a GS500-akból. Egyébként tök csereszabatos a 450-es jeladója az 500-éval, csak egy kijelzőt kell hozzá szerezni, hogy legyen értelme a beépítésének. A 450-es fokozatkijelzője igen primitív szerkezet volt. Volt egymás fölött 6 darab pici izzó (előtte persze olyan búra amin a számok voltak), és mindig az égett amelyik fokozatban volt.
na ez szép...a srác kék-fehéret nem venne semmikép..szemezgt még az sv650s-sel meg a honda vfr800 vtec gépekkel is.....nagyon v2/v4 párti.
abban van a nyomaték. volt már neki dl650, dl1000 sv1000 meg anno egy nagy dög tl1000s is.
nem mellesleg nekem is bejön ez a fekete szin, de nem tudom,h a majd190centimhez meg a 113kilommal milyen pózben lehetne lovagolni ezt a gladiust?
jaja,most én is csak ugy fejszámolva deritem ki,h hányas sebességben van éppen. 80nál 6.ban 4ezret forog...500rpm van a fokozatok között...igy szoktam számolni.
nem mellesleg 5-6ezernél jobban nem is pörgetem... kihoztam 7végén is egy szép 3.35l /100km fogyátlagot...3inditással toltam majdnem 500kmt és még mindig lötyögött a tankban a benya...
ahaaa. De ahogy látom ezek igazából a fordulatszámból és a sebességből mérik ki a fokozatot. Plusz kütyüt egyik csomagban sem láttam. Gondolom a fordulatszámmérő jelét, és biztos van valami kütyü ami elektromosan méri a sebességet, szóval ezekből pedig már ki tudja számolni.
Írják, hogy valahogy programozni kell, gondolom meg kell járatni a motort minden sebességben, és rögzíttetni vele. Hát biztos nem hülyeség, a GS 6 sebességénél én is néha eltévedek hogy hanyasban vagyok, de igazából érzetre váltok fel meg le, úgyhogy tökmindegy épp melyikben van a motor. A Cb-n az 5 fokozatnál jóval könnyebb, meg ha néha érdekel, akkor elég összevetni a km órát és a fordulatszámmérőt, és azonnal tudja az ember hogy melyik fokozatban van, ha már ismeri a motorját
Az elődjeiben GS400, GS450 még volt, de az 500-asokból kispórolták (lényegében ugyan az a blokk, csak felfúrva). Viszont a helye megvan lent a sebváltónál, csak be kell építeni egy kis kütyüt és egy kijelzőt a műszerfalra.
én nem értek a fokozatkijelzőkhöz, meg a GS-hez sem annyira (MÉG :) ), de azt nem csak olyan motorra lehet, amin van valamilyen elektromos indikátor ami tudja hogy milyen fokozatban van a gép? Ez a GS-ben ezek szerint van. Viszont mindben? A régiekben csak nincs.
-helyesbítek, hogy nyomatékcsúcs alatt is elforog, akár 4000-5000-nél is, talán még az alatt is, és nem kell kuplungolni hozzá. :) Persze nem autópályaminőségű aszfaltra gondolj. :) Teljesen véletlenül egy előzésnél döbbentem rá, hogy ilyet is tud ...szóval azóta óvatosabban adagolom a gázt neki . Még hozzáteszem, hogy nagyon kényelmes az üléspozíció és én már feláras puhább és vastagabb párnázatú üléssel vettem, emiatt nem gond a túrázás.
Én szeretem váltogatni a motorjaimat, ezért lamentálok rajta, hogy ezt is eladom, én nagyon szeretem a kis gépeket, és kipécéztem magamnak a Honda CB500F modellt.
A legjobb színű fekete, garantált 19000km-mel, IXIL hyperlow sportkipufogóval, GIVI csomagtartóval és spoilerrel. A motorban olyan erő van, hogy csak gázadásra, kuplungolás nélkül közepes fordulaton elforog a hátsó kerék elforog nyomatékcsúcson, ami már 6400-nál meg van, nem kell 10,000-ig a halálba forgatni mint egy sor négyest, ugyanakkor, ha akarod 11.000-ig mégis elforgathatod, ami különleges. Nagyon rugalmas, puha járású motor mégis V2 és a karaktere is V2, de ez mégsem rángat alul, 2000-2500-tól tökéletesen használható, lüktet az erő benne már rögtön, mintha egy 800-as 2hengeres lenne. Rendkívül takarékos, 4 literrel is elmegy középes teljesítmény igénybevétele mellett, de a múltkor megpakolva utassal 140 és 190 közötti használat mellett beérte 5,2-vel, ami szerintem zseniális.
Jár még hozzá plusz egy designes sportrendszámtábla tartó ajándékba.
nem