Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia,

sebességfokozat visszajelzőt szerintem esélytelen, újabb GS-ekben sem lehet SZERINTEM. (ráadásul elég drága is).
Elakadásjelzőt, amennyiben a "vészvillogóra" gondolsz, azt akármibe be lehet szerelni. Kell hozzá egy kb 1000 ft-os relé, meg egy 200 ft-os kapcsoló, egy páka, meg egy kis ón :)

Én a CB750-embe megcsináltam pár éve, a jobb oldali kormánykonzolra tettem fel a kapcsolót, a kapcsoló két kivezetését befuttattam a lámpatestbe, és ezeket illetve az indexek drótjait ott közösítettem a relében.
Eredmény:
https://youtu.be/WJB9lg_P3VA

Egy baja van, hogy a visszajelző ilyenkor nem mutat semmit. Persze valahogy azt is meg lehetett volna oldani, de nekem így is elég.
Kiegészítés az előbbihez .

1340 Km -t futott, 2013-as évjáratú még garanciás. Az ára 990000 ft.
Sziasztok !
Teszek ide egy hirdetést hátha érdekel valakit.

Női (Első)tulajdonostól családi okok miatt eladó Suzuki GW 250 Inazuma szalon állapotú sérülés és karcmentes motorkerékpár.Törzskönyv,ill. szerízkönyvvel rendelkezik.Az első szervíz óta nem sokat lett használva,ez látszik a Km óra állásán ami garantált.Extra:Bukócső és tükörszár hosszabbító.
srácok.
egy 2001es gs500ba lehet beszerelni elakadásjelző?
és sebességfokozat visszajelzőt?
a gsr600 után nagyon hiányzik,h lássam mikor hányadik fokozatban vagyok...szokatlan.
milyen szinű a gladiusod?
egyik kollegám épp gladiust keres...
Azt a csavart is megnéztem ami a lendkereket rőgziti a főtengelyre semmi baja ha kilazult volna csak lenne rajta valami sérűlés meg a deknin is nem?
A 300 ezret azt ugy értette hogy teljesen összerakva menetre készen de nekem az is sok főleg hogy szerintem kb 20-25 ezer forintos bajrol beszélünk. a mocit meg 650000-ért vettem.
Csak azért értetlenkedek mert ez annyira ritka, de ha mégis előrordul akkor előző szerelői hiba, hogy nehéz elhinni, persze ha már volt előtte szétszedve bármiért akkor lehet, de gyárilag ilyet nem nagyon láttam (persze ez nem jelenti azt, hogy akkor ilyen nincs is) és mivel itt elég nagy pénzekről van szó egy GS esetében (bár a 300 rugó a főtengőért elég jó ér mert az SV650-é kerül 180-ba) ezért érdekes ez az egész.
Mutatta a főtengelyvégét ahová a lentkerék felmegy de én nem láttam semmi külőnöset rajta.
Nem a csavarok hanem a szabadonfutó döglik meg, a főtengelyen illetve a lendkeréken mutatták, hogy mi kopott/nyíródott el?
Csak azért kérdeztem mert én még nem láttam hogy néz ki ez eredetileg ma a szervizben láttam szétszedve a mocim de ott külön volt a lendkerék és a szabadonfutó nagy fogaskerék.A szerelő is azt mondta hogy olyan 20000-25000ezerbe van a bontott.Egy kérdés az lehetséges hogy csak a rögzitö csavarjai nyirodtak el?
Ezt az írásomat most revidiálom, utána nézek a manualban, hogy a GS-nek milyen az önindítója.
Egyben van, a szabadonfutót pár csavar (6) rögzíti a lendkerékhez és így külön cserélhető, kb. valóban újonnan 70-80 rugó, de bontóban lendkerékkel együtt szokták adni 25 körül.
Csak a szétszedet mocit láttam ma a szabadonfuto meg a lendkerékaz egybe van gyárilag?
Láthattad amit csináltak?
Mihez nincs köze a szabadonfutónak, az önindítóhoz?
mondtam is a szerelőnek de aztmondta hogy semmi köze hozzá
én is ugy gondoltam de bent váltig állitják hogy a lendkerék lazult le
Kecskeméti vagyok csak ez az egy márkaszerviz van a nevét nem irnám ha nem baj.
Nem mertem megkérdezni, de az biztos, hogy utána kéne ennek járni. nem szokott "lelazulni" a lendkerék hanem inkább a rá rögzített szabadonfutó döglik meg.

Hová vitted?
sziasztok van egy problémám tanácsot szeretnék kérni szervizbe vittem a gs 500-at hétfőn mert nem indult be csak üresen járt az öninditó amikor inditottam.Ma bementem a szervizbe megnézni hogy mi lett a baja azt mondták a szervizbe hogy a generátor lendkereke lelazult a főtengelyről kell rá egy új de állitólag az új 75000ft-ba kerül de ne vegyek újat vegyek bontottat mert a bontott csak 20000-25000ft-ba kerül. Hozzátette a szerelő hogy nem biztos hogy jo lesz nem marad a helyén akkor ki kell cserélni a főtengelyt mert állitolag megkopott az is de ha ki kell cserélni az kb 300000-be fog fájni.Nem akkarok rá enyit költeni az érdekelne hogy egy komplett blokkot menyiért lehet venni? A moci 2007 évjáratú 24000km van benne és soha semmi baja nem volt még idáig.
Gyere! Úgyis valamikor el akarok menni valamikor az 526-oson végig, amíg jó a gumim, mert azon sovány mintával pofára lehet esni!
Meg lesz majd 529-72-Lipóti karika is...
Megint egy profi túraterv. :) Egyszer majd én is megyek veletek, ha nem zavargok. Lehet, hogy lecserélem a Gladiust CB500F-re, az még jobban is passzolna a GS-hez.