Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hi!
Méret: 37x49/49,4x8/9,5
Én a motoralkatresz.eu-ról rendeltem.

Az enyémen 2 hete cseréltük ki (kössz Muldi ), mert elfosta magát a jobb oldali.
15W-s olaj ment bele. Előtte nem tudom mikor lehetett cserélve de kb fekete vizet engedtünk ki belőle, legalább is állagra olyan volt.
Érezhető a különbség.
Halihó!
Tud valaki elsőteleszkóp szimering méretet mondani? nem akarom szétszedni amíg nincs meg mert motorozni kell
92-es példányról van szó, nem tudom számít-e
Nem én voltam, csőkormánnyal jött már hozzám.
Meg a gumi keverék is ugyan az vagy nagyon hasonló mint a PR2. Ezt olvastam róla, kíváncsi vagyok hogy fog tetszeni.
Túrakormányt te raktad már rá? Nem emlékszem már hogy azelőtt rajta lett volna.
Le. Túl sok minta sincs már a gumikon, kockás is a hátsó, meg nem is mai darab egyik sem... :)
Előre-hátra Michelin PilotStreet Radial megy, szimpatikus, hegyes profilú gumi, PR2 mintával.
Lekerül hátulról az Avon?
Azt még együtt választottuk Krisallal katalógusból...
75 lóerős DID-el még én is elmentem 40 ezer fölött.
Cool
Sajna ebben van valami....
Teli talppal és be van hajlítva a lába... igazságtalanság

Bakker, tényleg fehér a hátsó felni
Azon leszek, főnök, csak legyen már meg az a qrva jogsim....
Hát akkor még kell beleraknod 1-2 tank benzint, míg elérsz a lánccseréig.
Neked jobban áll, mint Krissalnak.
No ez bkiztató, akkor lehet megrendelem ezt a snassz fajta bukócsövet!
5000km van a láncszettben a GS-en.
Gratulálok a vashoz, alakul ez!
Hát itt nem fogsz előbb cserélni, mint a láncot.

Az első láncsere 36e km-nél volt, szerintem az még gyári volt, mert 12e km-el vettem és nem hinném, h addig cseréltek rajta. Az is lehet, h tekertek vmennyit vissza az órából, szóval akkor még többet elment, egy Tsubaki lánc ment rá. Hát nem győzött meg.

A következő 61,5e km-nél, az van most fent, D.I.D. ment rá, most van 82e benne és talán ha 1x kellett húzni rajta, szóval még qrva sokat el fog menni szerintem.
Egy kis kipofozás után, a gumizás még holnap következik... :)
Nem ismerem a GS kislánckerék-fogyasztási szokásait, de a kis 125-ös csopperemmel 18k megtett km alatt az O-gyűrűs DID láncom és a hátsó lánckerekem még szinte újszerű, miközben 3 kislánckereket nyírtam ki. Mondjuk snassz, ezer forintos JT-k. Nem kopik, hanem egyszerűen mint a fűrésztárcsa, eldőlnek a fogak. Hozzá tenném, hogy nem egykerekezem a géppel....
Vajon hány évente fogsz lánckereket cserélni?
Köszönöm a tippet, ha a másik fajtát nem találok, akkor ez is megteszi. Bár sajnos még át is kell festeni feketére, az jobban menne a géphez....
Hát minden nem lehet jó.
Bár nem gondolnám, h 3-4 plusz csavar levétele akkor probléma lenne. Egy burkolt motor szerelése 100x nagyobb szopás.
3 csavart kitekerni talán uaennyi perc?
Ez pont a "nem jó" fajta, kislánckerék cseréhez (vagy bármihez) le kell szedni a blokkról. A "hosszú" szára nem jó helyre van bekötve.
Egy kicsit kell kutakodni az interneten:

bukócső