Igen, ez egy 500 F. A hátsó idomon rajta is van a felirat. Sanszos, hogy borult a gép. A bal oldali motor dekni is cserélve lett. Lehet, hogy így "sima" GS 500-ként olcsóbb volt újjáépíteni.....
Nekem is ki van herélve a gyári, be is szóltak, h határeset a hangja, pedig szerintem qrvára nem hangos, egy chopper gyári kipuffja 100x hangosabb, a szerencsém, h van ismerős, de asszem én is beszerzek legközelebb egy gyárit, h ne tudjanak ugatni érte, ha nincs ott a haver.
srácok, volna itt gs tulaj,aki tudna segiteni egy olyan problémában,h adott gs müszakija lejár 4nap mulva, sportkipufi van rajta...viszont ezzel nem megy át..egy müszaki vizsga erejéig kölcsönbe kellene nekem egy gyári E jelzéses kipufogó.
kérem jelentkezzem emailben...
honoráriumot megdumáljuk.
thanx
nézz szét jófogáson.
én kb 2hete vettem szolnok megyéből egy komplett kiputit gsre 10ért.
most is van fent egy: http://www.jofogas.hu/veszprem/Suzuki_GS500_kipufogo_29713741.htm?first=1
Halihó!
Ha esetleg lenne valakinek egy komplett kipufogója elfekvőben és el is adná akkor szívesen megvenném. Az enyémen komplett gyári van, de nincs szívem szétvágni sem a dobot sem a rendszert, ezért szeretnék egy teljes újat dob nélkül, vagy szar dobbal, mert úgyis megy rá a nyitott
Nem is a hátranézéssel van a gond, hanem a sok sávval, meg a K - ötsög autóssal, aki eccerre` kíván 3 sávot váltani, és tényleg azt sem tudom, honnan került mellém, - korábban nem láttam- és úgy közlekedik a baromarcú, mintha ott sem lennék. Gondolom szegény jó édese azóta is csuklik.....
(Mondom ezt úgy. hogy 1984 óta vezetek négy vagy több kerekűt, 2 kerekű motorosat 1975 óta.....- papírral, mer anélkül már---- )
Valamit kitalálok, ha meglesz majd rakok fel képeket... (Az alap ötlet már vázolódik - azé` a videőn láthatóig nem akarok elmenni....)
ja, ez nekem is elég fura, de sorolom hogy szerintem miket lehetne, kéne:
1. alapból tudomásom szerint úgy kell beállítani a tükröt, hogy magad mögé láss. Így pont melletted a vállad fölött srégen hátrafelé lesz egy kicsi holttér, viszont fejbiccentéssel minden sávváltás, kanyarodás előtt ezt kiküszöbölheted, ahogy tanítják :) Én 204 centi vagyok, asszony 500F-jén teljesen jól beállíthatók a tükrök hogy nekem jó legyen .
Igaz nem gyári tükrök azok, hanem index is van rajta, de a gyári helyén van, kicsit azért görbe a tükör, nem lapos, szóval picit torzít, viszont nagyobb a látószög.
2. Az F-en rajta vannak a sima GS tükörhelyei a kormányon. Oda valami rövidke tükröt, vagy egy levágott szárú, újramenetelt tükröt felcuppanthatsz :) Viszont a 4 tükör az már majdnem ilyen lenne: https://youtu.be/eG-yMcqwR6o?t...
3. Vegyél kormányvégtükröt. Egyik havernak Triumph 955i-n olyanja van, nagyon szereti, pedig szerintem használhatatlan, és ha elesel (ő esett) akkor az törik szét először(szét is tört :) ), és nem olcsó (20-25e per darab).
Viszont szerintem az idomot nem értemes lukasztgatni. Én az első megoldásra tenném a voksom, ha esetleg lapos tükröd van, akkor keresnék olyat ami nagyobb, vagy nagyonb látószögű.
HA! jól van megcsinálva, nem tartom nevetségesnek, bár...
Ez a "pannonráma" (By vót` anyós) tükör jó dolog, kapható? (Hol - mennyiért?)
----Nem hallottam még róla...
Sziasztok!
Elsősorban az "F"-esekhez szólok, de minden jó ötletre vevő vagyok!
Gondolatom támadt.....
Az történt, hogy a hétvégén poroszkálás közben majdnem elsodort egy #@#* autós - a vicc, hogy egyszerűen nem láttam azt sem, honnan került mellém.
A tükreim a lehetőségekhez képest jól vannak beállítva, de van "fekete lyuk" és pont mögém nem is látok.
A gondolat: Az idomra térd magasság +/- amennyi jól esik, kellene egy másik pár tükör ami mondjuk pont mögém (is) lát, ekkor a "felsők" csak a két külső sávot (is) néznék. (Ez a magasság különösebb torna nélkül látható, és az idom szerintem "megbírja".)
Eredmény: A holttér mint olyan megszűnik. Lehet kisebb autó, vagy egyéb robogó tükör is (Azt hiszem valamelyik típuson csak ott, derék - térd magasságban vannak a tükrök.)
jaja, gyerekjáték volt..csak oda kellett figyelni...tegnap du.összeraktam a gépet, ma már azzal jöttem meloba...38km..érzem,h keményebb lett a rugózás...erősebb fékezéskor nem koppanásközelibe megy össze a teleszkóp.
351kmnél kellett mareggel átkapcsolnom tartalékra...reggel melo után tankolok...
Igen, sokat költöttem rá, és nagyon megbecsültem. 6 év alatt hozzám nőtt és csak túrákra és motoros találkozókra jártam vele. Ezért is szeretném ha olyan kezekbe kerülne aki ugyanúgy vigyázz rá mint én. Mindenből a gyárit cseréltem benne. Többek közt megjártam vele Szlovákiát, Lengyelországot, Romániát is. Hűséges társam.
Eladásom oka, nagyobbat szeretnék! (TDM900)
kérem jelentkezzem emailben...
honoráriumot megdumáljuk.
thanx
én kb 2hete vettem szolnok megyéből egy komplett kiputit gsre 10ért.
most is van fent egy: http://www.jofogas.hu/veszprem/Suzuki_GS500_kipufogo_29713741.htm?first=1
Ha esetleg lenne valakinek egy komplett kipufogója elfekvőben és el is adná akkor szívesen megvenném. Az enyémen komplett gyári van, de nincs szívem szétvágni sem a dobot sem a rendszert, ezért szeretnék egy teljes újat dob nélkül, vagy szar dobbal, mert úgyis megy rá a nyitott
Pedig csalinkazok osszevvisza a savokban.
(Mondom ezt úgy. hogy 1984 óta vezetek négy vagy több kerekűt, 2 kerekű motorosat 1975 óta.....- papírral, mer anélkül már---- )
Valamit kitalálok, ha meglesz majd rakok fel képeket... (Az alap ötlet már vázolódik - azé` a videőn láthatóig nem akarok elmenni....)
2.Autónak elég combosnak kell lennie hogy utolérjen.Azt meg hallod.
Szóval ha gyorsabb vagy náluk nincs ilyen gond.
1. alapból tudomásom szerint úgy kell beállítani a tükröt, hogy magad mögé láss. Így pont melletted a vállad fölött srégen hátrafelé lesz egy kicsi holttér, viszont fejbiccentéssel minden sávváltás, kanyarodás előtt ezt kiküszöbölheted, ahogy tanítják :) Én 204 centi vagyok, asszony 500F-jén teljesen jól beállíthatók a tükrök hogy nekem jó legyen .
Igaz nem gyári tükrök azok, hanem index is van rajta, de a gyári helyén van, kicsit azért görbe a tükör, nem lapos, szóval picit torzít, viszont nagyobb a látószög.
2. Az F-en rajta vannak a sima GS tükörhelyei a kormányon. Oda valami rövidke tükröt, vagy egy levágott szárú, újramenetelt tükröt felcuppanthatsz :) Viszont a 4 tükör az már majdnem ilyen lenne:
https://youtu.be/eG-yMcqwR6o?t...
3. Vegyél kormányvégtükröt. Egyik havernak Triumph 955i-n olyanja van, nagyon szereti, pedig szerintem használhatatlan, és ha elesel (ő esett) akkor az törik szét először(szét is tört :) ), és nem olcsó (20-25e per darab).
Viszont szerintem az idomot nem értemes lukasztgatni. Én az első megoldásra tenném a voksom, ha esetleg lapos tükröd van, akkor keresnék olyat ami nagyobb, vagy nagyonb látószögű.
vmi kis hűtőnek tünik.
http://www.jofogas.hu/budapest/Suzuki_GS500_14500KM_29864135.htm?first=1
Ez a "pannonráma" (By vót` anyós) tükör jó dolog, kapható? (Hol - mennyiért?)
----Nem hallottam még róla...
Egyébként létezik a problémára megoldás, egy harmadik nagylátószögű tükör formájában. Íme.
Elsősorban az "F"-esekhez szólok, de minden jó ötletre vevő vagyok!
Gondolatom támadt.....
Az történt, hogy a hétvégén poroszkálás közben majdnem elsodort egy #@#* autós - a vicc, hogy egyszerűen nem láttam azt sem, honnan került mellém.
A tükreim a lehetőségekhez képest jól vannak beállítva, de van "fekete lyuk" és pont mögém nem is látok.
A gondolat: Az idomra térd magasság +/- amennyi jól esik, kellene egy másik pár tükör ami mondjuk pont mögém (is) lát, ekkor a "felsők" csak a két külső sávot (is) néznék. (Ez a magasság különösebb torna nélkül látható, és az idom szerintem "megbírja".)
Eredmény: A holttér mint olyan megszűnik. Lehet kisebb autó, vagy egyéb robogó tükör is (Azt hiszem valamelyik típuson csak ott, derék - térd magasságban vannak a tükrök.)
Szerintetek?
(Egyébként kb végtelen km után... jóval 100 fölött el kellene, hogy menjen, normális használat mellett)
351kmnél kellett mareggel átkapcsolnom tartalékra...reggel melo után tankolok...
Eladásom oka, nagyobbat szeretnék! (TDM900)