Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az SV topicban az utóbbi napokban volt erről szó sokszor és leírás is, keresőbe keres rá.
Érdekelne ez az átalakítás. Ha írok neked mailt, leirnad hogy ki csinálja meg es hogyan? :)
Nem, ha megvan minden kb 1 óra, ittasan kettő.
megértem...nekem szerencsére nincs sok utam dugóban..ha meg meloba járkok,az sem dugóban..reggel 6kor megyek...az nem vészes...és 6után jövök haza másnap...igy nem gyilkolom szét a motorokat sem, autokat sem...
Én egyébként szívem szerint megtartanám az SV-t, ha nem tartanám egyre kenyelmetlenebbnek... meg kicsit sajnálom is, főleg munkába járásra használom napi 60-70 kilometerre es faj érte a szívem, hogy egy ilyen szép motort a budapesti dugókban koptatok el.
megvan,kész lett madélelőtt...szerelő barátomnál karcagon nekiálltunk...igazábol majdnem mindent ő csinált én szinte csak néztem és tanultam, memorizáltam a munkamenetet..:)
asszem legközelebb simán nekiállok egyedül is.
2-2 öblitéssel kimostuk a telokat...majd ment bele a 15w agip olaj.
du megyek fel pestre, visszaszerelem a teleszkopokat és megjáratom a gst egy picit...:) már várom, igy a soknapos bmw rt1100 fotelozás után...)
jah, akkor ok...én mondjuk mostanában gondolkodom a cserén...
még ebben a szezonban jo volna vmi másra is átülni...
ha érdekel a dolog...dobj egy telszámot emailben, felcsöröglek...
felhasználonevem meg egy kukac és gmail pont com
Nálam ez meg erősen a jövő zenéje, idén meg nem gondolkozom a cseren...
szia.
én meg a gs-t akarom leváltani vmi nagyobbra... össze kéne futnunk vmikor...
szép gép..enyém is ilyen kék..csak sima naked, F nélküli:) ja és 2001es.
ugyanolyan hjc myth sisakjaim vannak mint a tied, koppra ugyanez.

ha tényleg ennyi mindent cseréltél rajta,amit leirtál,akkor kár eladni...most sokaig hibamentesen fog üzemelni...
Gondolkoztam rajta, de az ordas nagy meló, nem?
Nagy, de miért nem alakítod át túrakormányosra? Mostanában többen megtettük és utána már egész jó, olyan lesz az üléspozíció mint a GS-nél.
Sziasztok! Két éve egy SV650-esem van, ami tökéletes es hibátlan, de asszem, elkezdtem oregedni, mert kenyelmesebbre vágyom. Felmerült bennem a GS is - talán beteges, de tetszik - szerintetek lenne értelme a váltásnak? Minőségben, erőben nagy visszalépés?
Ja, meg is van. Hát izé, én jóval olcsóbbat keresek....
Képet, árat, állapotleírást, linket kérek!
Eladó lett a vasam, ha valakit érdekelne.

null
Húúú de pörőőőőőőg! :) Nyahh akkor megyek egy kis unalmast
Kösz szépen.
Nekem szimpik, de még nem dolgoztattam Velük. Próbáld ki, nagyon nem lősz mellé, hisz márkaszervíz.
Köszi a tippet,

Amúgy egy gondolatnyira van tőlem Újpesten a Hollós, arról neked, vagy bárkinek van tapasztalata? Márkaszervizhez képest árakban hol áll?
Keresd Pistit: Motorszerelő

Vagy a budakalászi Suzukit ajánlom, ha márkaszervíz is szóba jöhet
Ha van szerszámod ( kézi, nem lábközi) és némi affinitás akkor ha akkurátusan akarod megoldani kb. 3 óra, ha kapkodva akkor is csak szar lesz. Bármelyik szerelő jól megcsinálja, nem egy nagy történet, kb mindennel együtt olyan 20 körül lehet.
Sziasztok!

Szert tettem egy GS500-ra, szép állapotú, de az első telónál ringatásra vissza jön az olaj. Tudtok javasolni szerelőt, ahol jó minőségben, elfogadható áron cserélik a szimeringet, esetleg pótolják az olajat, ha szükséges?

Bájdövéj, mekkora meló, ha az ember önkezével vetne véget a problémának?

Köszi&üdv
rendelj ebayről.
1ik kolegám onnan szerezte. 2hét alatt itt volt,olcsó pénzért.;)