Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

emilt küldtem előre is köszönöm
Írd meg a számod mailben (lásd adatlapom) és hívlak amint nálam van. Hozzam a kiskereket és a láncot is?
Louisban van ilyen vagy ehhez nagyon hasonló óra.
Mókolt GS műszerfal.
Gyárilag 10-es van benne, tehát jó. Csak akkor szoktunk 15-öst rakni bele, ha túl puhának találjuk.
Nem kell semmit légteleníteni.
Meg tudja nekem valaki mondani, hogy ez milyen műszerfal? Ilyen van az oktató motoron is, bár annak a kerete le van törve:
Sziasztok :)

Elkezdem az első telók rendberakását mostmár eljutottam idáig,eddig is sokat segítettetek.

Két kérdés: Jó a motul 10 es olaj bele? 15 öst nem kaptam. A másik ez lehet hülyeség,de valahol légteleníteni nem kell összerakás és új olaj beöntése után?
Azért kell használt mert én most kezdenék bele az SM építésbe és használt már az első és a lánc is ,meg az áttételt is szeretném kitapasztalni ezért nem szeretnék új lánckereket venni még csak ha biztosra tudom már hogy lesz jó.
nagyon szépen meg köszönném
Már hogyne volna?
Ha kell lemegyek érte mutimhoz Szolnokra!
Hozzam?
Miért akarsz használtat venni, mikor az új sem drága. A használttal csak a láncot nyírod ki! http://www.motoralkatresznagyk...
Sziasztok nincs valakinek egy használt hátsó lánckereke 40 környéki fogszámmal?
Marad a literes flakonból, ha előtte kiméred a két telószárba kellő mennyiséget, amivel kiöblítheted.
szétkapom én is teljesen.
Szemely szerint a fullszetszed,eltorol,fektisztito hasznalnalat vagy a szerelo kezebead konfig a szinpatikus.
és benzin vagy gázolaj?
Max fektisztito.
Fekfolyadek kizart.
teleszkóp óvatos kimosásához fékfolyadék, gázolaj, benzin jó lenne?
vagy mit ajánlotok?
jófogáson láttam a napokban egyet...
Ha elotte kiszeded a kereket.
En fel szoktam akasztani.
Szevasztok!
S.O.S.-ben keresek tökéletesen működő gyújtásvezérlőt a motoromhoz.

2004es GS500E CDI
elég ha meglazítja, de a felső befogókat előtte ki kell lazítani
Van, de a kereket ki kell előtte venni. Mindamellett erősen tanácsolnám (a saját tapasztalatom alapján), hogy a kivétel előtt a felső kupakokat csavard ki, ami a rugókat nyomja le, mert kiszerelt állapotban az elforgó villaszárakkal már nem fog menni.
Gerincsérves vagyok, és egy jól enduróval motorozok. Kell az egyedi felszállási technika... A többiek meg tudják erősíteni, akik már látták a motorra kászálódásom. Olyan, mint egy néptánc bemutató.
Még egy kérdés,ha középtámaszon van a motor és lesúlyozom a hátulját,van annyi hely hogy ki tudom alul húzni a telót?