+1 az AP Racing mellett, nagyon jó a fékhatás, sok Banditos ezt használja, nekem most hátul van, nagyon jó!
Ferodo-t, Rónát, TRW/Lucas-t erre a gépre már ne tegyél!
Vmennyit biztos h könnyezik csak valszeg nagyon picit, különben nem lett volna olajos. Ha nem érzel semmi extrát a telónál és most kicsi a budget és nem fingja el magát jobban, akkor az ráér jövőre. Azért nézegessed. Ahogy Lovi mondta, a telóolajat 2 évente kéne cserélni.
Fékbetétet pedig ez: FERODO FDB 2079 ST, de pinknél asszem AP racinget árulnak, az is jó, ill. Brembo, EBC stb. nagyságrendileg hasonló árban vannak, szart ne vegyél, ezen nem szabad spórolni.
Az enyém szinterezett, megoszlanak a vélemények, h most jó v. sem, eszi a tárcsát v. sem stb. Szerintem nem, majd ha hazamentem megírom mennyit mentem el vele idáig, a tárcsán nem látom h enné.
Nem akkora tétel, hogy ezen spórolj, ráadásul bőven megéri, főleg ha az előző tulajok nem cserélték 2 évente. Persze ha nem húz semerre, nem is folyik nincs baj, használod, aztán majd rászánod, ha elsírja magát! A helyedben azért legkésőbb köv. szezonra mindenképp cserélném, jobb a megbízhatóság, mintha mondjuk a glockneren köpné el magát!
Perik!
Borús idő volt ma ezért is nem recsegtem nektek.
Holnap megrendelek minden cuccot.
Te milyen olajat használsz? A ciberéhez is 10W40-et ír a kézikönyv, de kíváncsi lennék hogy te milyet használsz?
Fékbetétekből a közúti puhát fogom venni, láncból pedig a gyári javaslást (nem a 10k-val drágább erősebbet)
Érdekes hogy megtörölgettem a maszatos telószárat meg a porvédőt, aztán közel 100 km-en mentem olyan utakon, amit az ellenségemnek se kívánnék, de semmi jele a folyásnak...
Ilyenkor mi van? Lehet a hirtelen kánikula hozta elő a szivárgást pár héten keresztül, most meg jó?
Köszönöm a felajánlást! Sajnos a mailcímed nem látom az adatlapodon, de kopó-fogyók úgy néz ki lesznek hozzá jó áron. Milyen cuccaid vannak a motorhoz? Ami engem most elsősorban érdekelne, az hátsó doboztartó.
Az emailemet kiírtam a profilomra.
Légszűrődbe nem fészkelt bele egy bagoly?
2500 méter környékén szokott az lenni a karbis motoroknál, hogy a magasság miatt nem kap elég levegőt, így alapjáraton leáll. Ha húzod, nyit a pillangószelep, több levegőt kap.
De lehet üzemanyag ellátó rendszerben is dugulás valahol, vagy karbidugulás.
Srácok ma megállt alattam a vas menet közben félreálltam és ha húzom a gázt akkor elindul megy ha elengedem a gázt akkor megáll mi lehet a baj a választ előre is köszi
Hát én szoktam mind a kettővel menni, bár pofázok oszt alig mentem tavaly meg idén is motorral. Egyébként ha csak Pöst a cél, akkor mindig a GS-t veszem elő, szóval nem értek egyet, h nem fog ráülni.
De megfog! Nem hagyom kiszáradni, beporosodni, berozsdásodni féktárcsákat ha egyszer patyolat állapotba hozom. 1-2 hetente megyek vele egy kört, meg lesz benne folyamatosan benzin.
Látom nem értetted meg amit írtam.
Nem akarom megtartani, de nincs rajtam nyomás hogy megszabaduljak tőle, mert kell a pénz a másikra.
Hamarosan eladó lesz.
Köszi még egyszer mindenkinek!
GS-t még a nyáron meghirdetem, de előtte patent állapotba szeretném hozni. Fejidomtaró konzolt kicserélem, a telófolyást el kéne hárítani (bár amit Ini mutatott hatásos volt valamennyire, most már alig észrevehető, előtte cseppek jelentek meg a porvédőn), a fejidom fényezését és matricázását még meggondolom, de szerintem az marad úgy.
Nem akarok rajta meggazdagodni, de elfecsérelni sem akarom. Ha arról van szó, eláll nálam bármeddig, néha úgyis mennék vele.
Ferodo-t, Rónát, TRW/Lucas-t erre a gépre már ne tegyél!