GS-nél nem fog zavarni a doboz felszálláskor.
Nem tudom milyen magas vagy, nekem a 182cm-el legalábbis laza volt a felszállás.
Egy módszer gerinckímélő felszállásra:
1. motor oldaltámaszra
2. odaállsz a motor mellé
3. hátra fölemeled a jobb lábad térdből hajlítva, megfogod a bokád, a seggedhez szorítod és úgy lendíted át a vason (közben a balon állsz)
A táskához nekem sincs fönn semmi egyéb konzol (csak a hátsó doboztartó, de az nem oszt, nem szoroz ebből a szempontból, csak hogy ahhoz is lehet erősíteni a kötegelőt, vagy a gumipókot.
Az mondjuk igaz, hogy én nem ülés alá, hanem simán csak a hátsó ülésre szoktam tenni, ezért nem igazán lóg le túlságosan. Mivel mindkét oldalt lent odaerősíted, fönt pedig fogják a saját pántjai, nem jön le, nem mozog. Nekem bevált
- Utassal nem motorozok, az nálam nem szempont.
- Van egy elég durva gerincporcsérvem, a magas hátsó doboztól egyszerűen nem bírok "felmászni" a motorra anélkül, hogy magamra ne borítanám.
- A linkelt kappa táska tatszik, de a mögé is kell valami konzol nem, amihez a "kulcskarikáknál" fogva hozzá kötözöm, vagy nem?
Nálam kötegelővel volt felerősítve, tökéletesen működött több 1000 km-es túrákon is, pedig meg volt pakolva szépen és a kanyarokat sem függőlegesen vettem
A mostani gépemen ugyanígy teszem föl, hasonlóan pozitívak a tapasztalataim. (Nekem ez van, lassan 10 éve szolgál hibátlanul: KAPPA TK714, igaz csak nagyobb túrákra viszem, 1-2 napra még utassal is elég a hátsó doboz)
A hátsó dobozra nem tudom miért "haragszol", nagyon praktiksu:
- nem növeled vele a motor szélességét
- egy személy 3-4 napra simán be tud pakolni csak a hátsó dobozzal
- az utasnak biztonságérzetet ad a háta mögötti "támaszték"
- a dobozon lévő macskaszemek jobb láthatóságot adnak
- nagyjából mind vízálló, nem kell külön ponyvázni
- nem koptatja a farokidomot... stb.
Annyit azért hozzáfűznék saját tapasztalatból, hogy az oldaltáska alá ne tegyél "védőfóliát" amit kapni boltokban ilyen célra. Engem is beparáztattak, hogy lekoptatja a festéket, mattítja a fényezést, leszedi a matricát stb, de semmi ilyesmi. Viszont mikor föltettem a fóliát és utána le akartam venni (nem tetszett), maga a védőmatrica miatt sérült meg a gyári sticker.
Ill. annyi még, hogy nekem a hátsó doboztartó konzol a kötegelést megkönnyítette, de a nélkül is jól feltehető.
Ha nem akarsz kötegelni, gumipók is kiváló a célra, van külön pöcök ehhez az ülés alatt...
De ahhoz is kell valami konzol vagy tartó, nem? Különben minden kanyarban jobbra-balra himbálózik az egész cucc. A mostani kis csopperemen 2 db kicsi, mindössze 10 literes bőr oldaltáska van, de kellett mögéje konzolokat gyártani, ahhoz vannak hozzá szíjazva a táskák. Mondjuk zárt, vízhatlan dobozoknak jobban örülnék.
Köszi (a motorradot), most a hernyócsavarral jól el van, bár még beindítani nem sikerült, de max utánahúzok óvatosan, ha csöpög.
a vevőd meg tényleg menjen a búsba
Sziasztok! GS500-ra létezik valami megfizethető oldaldoboz + konzol kombináció? Valószínűleg ez lesz a következő masinám a mostani kis 125-ös csopper után (most csinálom a korlátlan A upgradet A1-ről), szinte kizárólag túrázgatni kell a motor, és a felső dobozt nem szeretem.
a teleszkopolajcsere-projekt mellett leszervizeltem a másik családi gs-t is. ezt fogom most használni 1-2 szezont megint.
kapott 2 uj ngk gyertyát, hiflo levegőszűrőt, eneos citymax 10w40 4T olajat, meg mannfilter olajszürőt meg egy uj bosch akksit.
tavaly erre is tett apám 2 uj gumit, előre heidenau , hátra meg continental conti twist került.
most elég szépen ketyeg...
szeretnék rá hátra valami dobozt,mert a tanktáska ürmérete kevés nekem...tud vki ajánlani valami jot?
esetleg oldaltáska/oldaldoboz is jo lenne, de főleg hátso dobozt keresnék.
köszi
nagykörősi uti motorradnál van...asszem 490ft darabja...gyári cikkszámmal ellátott suzuki csomagolás.
de jo bármilyen csavarboltból vett menetes szár is, akár még csinálni is tudsz magadnak otthon...
bocsánat, de nálam most jelenleg 402km jár utolso tankolás óta..de még nem kellett átbillenteni tartalékra....most még lefelé állásban ON feliraton van a kis csap.
utóbbi 2 tankolásom átlaga 3.37 meg 3.62 liter/100km lett.
általában sik uton járok,lakott területen kivül... max 100zal.
igen, köszi, elmentettem.
vmelyik nap nekiálltam lecserélni az olajat az első telokban,de csak a fékkarbantartásig jutottam.
levettem a nyerget, kivettem a betétet, szépen megtakaritottam.
8éves betétek vannak benne, még szépen van rajta ferodol réteg.
közben pénteken visszahozta az idióta hülyegyerek reklamácioval a másik gs-t,amit eladtam multhéten....szerinte folyik belőle az olaj az olajszűrőfedélnél és a középső sztender is le van törve...na már most a középsősztender szinte gyári uj volt...valamit mókolt vele, ugyláttam,h felütötte valahova...lehet eltört valami,a visszahuzo rugója sem volt már meg...kókány módon fel volt kötve gumipókkal..ááááh.
no meg az olajszürő fedélnél persze,h ereszett az olaj, mert nem jol rakta vissza a kis gumi tömitőgyűrűt...ja és a 3 tőcsavar közül egyen megszakitotta a menetet...és még volt pofája minderre azt mondani,h igy vette, igy adtam át neki.
mérges lettem és elküldtem a kjúúúrv@ anyjába...azt nézze hülyének.
meg lettem fenyitve,h ügyvédhez meg és bepanaszol,feljelent.
Koszi, igen ez mar eleg kemeny, ugyhogy nagyon vigyazok vele.
amugy ra kellett jonnom, hogy nem egyforma melyek a furatok, az also 20mm, de a ket felso csak 17-18mm, ugyhogy koszoru vagy flex hijan most atmenetileg kapott alatetet...
9mm megy ra max az anya, 13mm maga a fedel, ugyhogy a felso ketto inkabb 38mm-es csavarral valthato ki.
A 8.8-as már túl "kemény" annál nagyon vigyázz mert már nem fog beletörni hanem a blokkból húzza ki a menetet, ezért mondtam, hogy inkább válassz másikat, de ha nyomatékkulccsal húzod vissza akkor nem lesz gond.
Vettem bele imbuszosat, aminek lapos a belso vege is, nehogy most meg a hegyeset beletekerjem a forgattyuhazba, max 8.8as, nagyon ovatos leszek, inkabb naponta ranezek, hogy konnyezik-e es huzok utana 5-10 fokot...
aztan ha igy nagyon korulmenyes, akkor az interatnal lehet rendelni "GYARIT" ugyan 4-500 ft, de az tenyleg az.
vagy vmi komolyabb csavarkerbe valodi tocsavart, mert ez most 6x40es, de a bele valonak csak 12mm a blokkbahajtos fele es 20mm all ki kb 4mm menettelen resszel.
Ott a gond. Első kattanásig, ha csak beletámasztom, és megy magától, nekem se megy több. Aztán pár perc mókával el kell mennie 12-15-ig, türelemfüggő, ha elérte a szint a "nyakat", onnantól iszonyat lassan telik.
7 litert tudtam bele erőltetni. De az után is 150 km es rángatás aztán tartalekon ment tovább. Nem ertem, hogy en miert nem tudok elmenni vele legalább 300 at amíg tartalékra nem kapcsolok. Lehet hogy a tankolasnal megy bele kevés? AltalabN első kattanasig szoktam tankolni.
És ebben igazad van, ha boltban túl erőset sikerül venned akkor a blokk sínyli meg, vegyél sima "vas" 5.6-os csavart, de az nem lesz imbuszban mert azok jellemzően annál erősebbek épp a fej miatt.
Nem tudom milyen magas vagy, nekem a 182cm-el legalábbis laza volt a felszállás.
Egy módszer gerinckímélő felszállásra:
1. motor oldaltámaszra
2. odaállsz a motor mellé
3. hátra fölemeled a jobb lábad térdből hajlítva, megfogod a bokád, a seggedhez szorítod és úgy lendíted át a vason (közben a balon állsz)
A táskához nekem sincs fönn semmi egyéb konzol (csak a hátsó doboztartó, de az nem oszt, nem szoroz ebből a szempontból, csak hogy ahhoz is lehet erősíteni a kötegelőt, vagy a gumipókot.
Az mondjuk igaz, hogy én nem ülés alá, hanem simán csak a hátsó ülésre szoktam tenni, ezért nem igazán lóg le túlságosan. Mivel mindkét oldalt lent odaerősíted, fönt pedig fogják a saját pántjai, nem jön le, nem mozog. Nekem bevált