Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi a tippet! Kis pénzből mindenki a maga szerencséjének kovácsa (lakatosa, hegesztője)...
Ok köszi :)
http://akmt.hu/sufnituning/dob...

Egy kis okosság. Lehet finomítani rajta ízlés szerint.
A B verzió a jobb megoldás.
Ha valaki lakatos, és tud csövet hajlítani, házilag is kivitelezhető. Bár lehet, hogy sacc 10-es gömbvasból is megoldható, viszont talán nehéz lenne súlyban.
Igen, ahogy Zoli írta: kupak le, utána szép sorban minden ki - alátét, rugó - majd fejreállítva Rejszolni kell vele.
Úgy hogy fizikailag kivesed utána a telót és lefordítva kipumpálod.
Szia,régebben írtad ezt,de most lenne aktuális :) Szóval ha csak a kupakot veszem le a telóról,akkor hogy tudom kipumpálni az összes olajat belőle? Köszi :)
thanx, volt elképzelésem a dologról...de nem láttam még élőben ilyet...átnyálaztam a jófogás ezen topikjait...nem hirdetnek konkrétan gs500ra dobozt meg konzolt.
irtam pár embernek,aki dobozzal hirdeti a gs eladó motorját..hátha eladja külön a dobozt nekem..
2 fajta van (mármint gyári):
a.) ahogy TE mondod a hátsó kapaszkodó helyére megy föl
b.) a hátsó kapaszkodó mellé! plusz a hátsó lábtartókhoz csavarozva

(katt a betűkre és látod)
énis ugy gondolom,h használtat keresek belőle...csak még most fogalmam sincs,h a konzol hogy néz ki hozzá,nemtok mi alapján keresni....pl.jofogáson nem találtam gs-re valo konzolt meg dobozt sem...:_(
el is ment,mert elküldtem...bánom,h ilyen gyökérrel egyáltalán szóbaálltam...
Ha kilövöd mindkét kereket nyersz 3-4 centit.
nem kell nekem sisaktárolásra..éltalában egyedül megyek...viszomt vizet, váltás ruhát sátrat stb szoktam benne vinni.
a konzol az hogy néz ki ami a mi gs-ünkre valo....ahogy láttam csak 2 csavarral lehet felfogatni rá bármit...a hátso kapaszokdo helyére...
Nem lehet ezeket gombnyomásra leültetni, meg vissza? Mintha ezt mondta volna valaki...
Ehun.
Micsinál lámpánál két kocsi közt?

http://youtu.be/kRFyw57o_Ic
Egy túrán volt egy kis termetű ember egy jó magas bömös GS-el.....Ő pl. úgy oldotta meg, hogy a letámasztott járműre nekifutással ugrott fel, a leszállás sem volt egyszerű, de ez már rég volt tán igaz se vót....
Szerintem talán úgy a legegyszerűbb felszállni a motorra (ha az ember nem tudja valami oknál fogva kényelmesen átlendíteni a lábát az ülés fölött), ha a motor oldaltámaszon van, ekkor bal lábbal fel lehet lépni a bal lábtartóra, majd hasonló pózban, mint ami állva motorozáskor van, át is vetheti a másik lábát az ülés felett (így jóval magasabbról lehet megkezdeni a mozdulatsort mint a földön állva).
Ha fel tudsz szállni most akkor a doboz a farán nem fog zavarni az nincs a jobb láb hatókörében egy pici odafigyeléssel.
Hadd dicsekedjek egy kicsit, ha szabad: az előző képen látható kis huszonéves 125-ös szörnyetegemmel (a Csótány névre hallgat ) tavaly végig jártam Székelyföld legzsebb részeit, egy másik 125-ös (kis Varadero) társaságában: http://www.bogyofoto.hu/motorr...
De a kamionokkal nagyon sokat küszködök, ezért szeretnék most egy olcsó, nagyobb gépet. Végsebességem szélmentes sík úton 95 km/h!
Mondom: a GS-en nekem nagyon kényelmesnek tűnik az üléshelyzet, fel is tudok rá szállni (mint egy biciklire), de csak akkor, ha nincs hátsó doboz rajta. Ezért érdeklődtem az oldaltáskák / oldaldobozok, illetve a felszerelésükhöz szükséges konzolok felől. Itthon a városban sosem motorozgatok, ha megyek akkor mindig messzire, országúton, így a megnövekedett szélesség nem zavar igazán.
Minden normális motor necces lesz...............max csopperek tömegei.
Dragstartól az herlin át az M800-ig azok ilyen mélynövésűek.

Vagy az a furcsa bölényfejű CTX700 nevű förmedvény.

De az új ergo nem a GS árkategória.
Nekem az megy könnyebben: a mostani gépem ülésének "magassága" mindössze 660 mm. A GS ennél jóval magasabb, de a múlt heti rutin órán gond nélkül ment ez is. Ezen a héten már a korlátlan A-hoz tartozó Suzuki Gladiussal kell menjek, az még magasabb ha jól tudom, aggódom is egy kicsit előre...

Hátsó dobozzal egyikre sem tudnék felszállni, még az alacsony hengerzsák is gondot szokott okozni:
A másik megoldás neccesebb amikor átléped az ülést.
"...3. hátra fölemeled a jobb lábad térdből hajlítva, megfogod a bokád, a seggedhez szorítod és úgy lendíted át a vason (közben a balon állsz)..."

Na, pont ezt nem tudom üzembiztosan megcsinálni.
Spec en lattam mit csinal a taska egy tura alatt.
En foliazok.
Bar nem uzleti cuccal.
Karcallo atlatszo auto folia.
Egyszer kell ratenni es orokos.
Ved a lerugdosas ellen is.
Alaphelyzetben semmi keret nem kell csak jol odakotni a motorhoz.
Doboz egy sima hobbituristanak evente 1-2 turara felrsleges.
Szerintem.
Bar en alapbol nem dobozolok.