Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

bizom benne.h az enyémben is kibirnak még pár évet a gyári szimmeringek.
ha nem...akkor csere.
Sziasztok! Kuplung bowden kérdésem lenne. 13400 km van a motorban, pontosan egy éve vettem. 2007-es évjárat, E modell. Azt vettem észre, hogy beolajozás ellenére is halkan kattog és nagyon picit akad is a kuplung bowden. Gondolom ki van szőrösödve, ez okozza. Még nem zavaró, nem akad fel nagyon, de azért aggaszt, nem szeretném ha egy túrán szakadna el. Az lenne a kérdésem, kinek mennyit bírt, és, hogy hol kéne vennem, hol érdemes valamint milyet. Előre is köszönöm! :)
Alattam leállt egy Erdélyi felhőszakadásban a GS, annyira beverte az első kerék és a szembejövők a vizet. Kb 20 percre letámasztottam egy épülő benzinkút teteje alá és indult is elsőre.
Hazaérve csere enduro kábelre és pipára, és nem is volt többé hasonló...
Nugyehogynemkene?
Ahol a seprűnyél csődöt mondott, oda XJ900 kolléga kellett.
Nagyjából ismerem a szervizes sztorijaidat
Na ja, Te aztán tudod velem együtt még jó, hogy volt telefonos segítség.....nem volt egy egyszerű manőver.
Ezt nem is láttam mielőtt válaszoltam volna....Te voltál az egyik!?
Mániám?...vazz, ha garban jönnének hozzád sorban, hogy helló, cseréld má` ki ingyé mert ereszt! azután is ezt mondanád? .....persze hiába mondja az ember, hogy kevés csak az olajat cserélni ugye a lé határozza meg tudatot így csak az lesz, de igen kevés kivétellel mind ereszteni kezd nagyon rövid időn belül. ....még jó, hogy már még véletlenül sem foglalkozom ilyenekkel...
bevizualizáétam....
Csak tippeled! Ez amolyan vérbeli politikushoz való hangulatkeltő hsz volt! Nem akarsz indulni legközelebb? Ha jó szinekben teszed, rád szavazok.
üdv

érdeklődnék hogy GS 400 -ra rá lehet tenni a GS 500 karbijait?
előző gazdi annyira nagy szakember volt hogy szinte mindet tönkretett benne , szerintem többe kerülne felújítani mint venni rá jó állapotú bontottat

esetleg ha valaki tudna ilyet ne tartsa magában

előre is köszönöm a segítséget

Azt hiszem megfelel egy 24-es csavar is a dugós fejben hosszabbítószárral, és akkor nem forog el.
persze hogy nem folyik az ilyen olaj: http://www.sportmotor.hu/motor...
az új olaj viszkozitása másabb
csak tippelem, de lehet Sanyinak már vittek vissza "garanciába" hogy tesó eddig nem engedett a szimering most meg igen cseréljed csak kifelé ingyen gyorsba ha már elbasztad amíg szépen mondom
A sliderben az egy éves olaj volt ilyen...pedig kimostunk mindent az új szimeringekhez..
..az nem volt 1000 km :)
amúgy az a legjobb megoldás, nem sokkal drágább min ha az ember itthon tököl vele(teleszkópos mindent megkap hozzá lényegesebben olcsóbban)
ás mint írtam itthon észre sem veszi a hibáit
pl az állíthatósokat szét sem szedem, max olajcserék vannak(azok ilyen 20 óránként)
Én olyan nyugodt vagyok mint a halott marha a hentesnél.
Nem az enyémet kendácsolják házilag.
Én elviszem szervízbe,nem pacsmagolok mert a végén mindíg a seggem partjáig iszamos olajos lettem és az nem szép látvány.
a belső csavarra csinálsz egy célszerszámot
nekem egy menetes szár 2 végére volt anya hegesztve ami passzolt az imbusz csavar fejébe(a dugókulcskészlet imbusz feje nem fért be)
Nem az időtől romlik az olaj, hanem a megtett távtól és az útminőségtől. Természetesen van minden olajnak valamiféle elállósága - bizonyos időtartamra. A 15 év astagon túl van ezen. Általában 3 évente illene cserélni, mint ahogy a fékfolyedékot és a fagyállót is - bár ez utóbbi a GS-re nem vonatkozik.
Szóval ne variálj sokat, mert csak bonyolódik a dolog a sok hozzászólástól.
Sanyinak az a mániája( ), hogy az új olaj szétnyomja a régi szimeringet. Az én szimeringjeim valszeg nem ismerik ezt a dolgot, mert simán tartanak - már 3 cserét elbírtak.
Jó az Agip is. Célszerszám a sima olajcseréhez nem kell. Ha jól emlékszem 384 ml olaj kell, a maradékkal kiöblítheted, hogy Zoli is megnyugodjon.
hát,ebben igazad van...fogalmam sincs,h mi hogy néz ki a telon belül...
atya ég, jo fekete a lötty 2 év után...akkor milyen lehet az enyémben 14-15év és 24e km után...?
már kiváncsi vok.
asszem megprobálkozok az olajcserével,aztán majd alakul valahogy...max ha nem boldogulok, elviszem olyanhoz,aki már látott és rakott össze ilyesmit...biztos van az az ember,aki egy liter jó zamatos házipáleszért megmutatja a titkot...:)
15 év alatt lett abban annyi szutyok hogy csak csodálkozol tágra nyílt szemekkel
gs telót nem szedtem szét, de ha nem fokozatállítós tök egyszerű
de
az a baj hogy ha szétszeded gőzöd nincs hogy is kellene kinéznie, mi mennyire lehet kopott stbstb
szóval jó eséllyel észre sem veszed ha van hibája
utána meg csodálkozol miért is nem lesz jó
érdekességképp:
ez az olaj 8-9 ezret futott nem volt még 2 éves sem:
2-3héttel miért kell cserélni? az uj olaj kinyomja a mostani szimeringet, vagy miért mondod ezt? nem volt még ezek 1x sem olajfolyás...gondolom jol müködik még ez a gyári szimering...14-15éves kb.
meglátom,h szét tudom e kapni, mindjárt kiguglizom,h hogy néz ki az a T alaku célszerszám...és hanem bonyolult, csinálok egyet a mühelyben...

azon filozok,h miután kiengedtem és jol kipumpáltam a telókbol a régi olajat, öntök bele egy kis benzint és átmosom a rendszert,majd hagyom jol kicsipögni és ugy töltöm rá az uj 15w olajat.
szerintetek? hülyeség? a benzin nem bántaná a szimeringet és a többi bent lévő tömitést,alkatrészt?