azt hittem gyart... es kezzel vesik bele a suzi emblemat + tikfa diszdobozba egyenkent rizspapirba tekerve
na de komolyra forditva a szot:
azert kerestem "gyari" alkatreszt, mert gondoltam, hogy ugy van anyagminosegileg meretezve, hogy az szakadjon tulhuzaskor, ne a blokkbol a menet.
de par perccel ezelott egy rendes szervizes felvilagositott, hogy ha nem 11.akarmit hajtok bele akkor nem lesz ilyen baj.
ugyhogy irany a csavarbolt
Köszi!
A csavarboltos megoldas egyszerubb lenne valoban (meg az imbuszos veg is kecsegteto), de azért szeretnek olyat, mint a gyari, hogy legkozelebb se a blokkbol tepjem ki a menetet.
Krissal tőlem kapta, de mivel azóta is hozza Neki vagy nem sikerült találni, vagy szart bele...
Zsebrevágsz egyet (még ha törött is) és megmutatod bármelyik Suzuki motorok szervizelésével is foglalkozó motoros boltban, hogy ilyen kell.
Nekem a Kék Holdban potom 280 Huf-ért adták db-ját, de egy az egyben olyan mint a gyári
Ha sokallod, megcsinálod ugyanezt egy csavarboltban (pl szentendrei úton a shell és omw közöttiben) és kb 50 Huf-ért kapsz egy szettet, igaz nem pont ugyanaz mint a gyári (jobb). Sajnos ide a Kék Hold után mentem, de azért vettem ebből is. Azt hiszem 6-os csavar, kb 4cm hosszú, fekete, a végén impusszal (vagy amivel kéred). Az a tuti ha ide is viszed a mintát
Akkor valószínű, hogy valami probléma van.. Ja es meg azt is szokta csinalni, hogy ha lemegyek vele 100 km t akkor 5 ezres fordulatnal igy ütemesen berezeg a tank. Az is kicsit aggaszt, de arra is valaki azt mondja,hogy valamelyik fordulatnal a motor erősebben berezeg. De akkor miert csak 100km megtelele után jon elo?
Sziasztok!
Az olajszűrőfedel tőcsavarjai beszerezhetőek valahol Budapesten, hirtelen?
vagy van nekik valami számuk/kódjuk, ami alapján gugli megmondja a tutit?
Előre is köszi!
őőő izéé...én 812 km után becsületből megtankoltam....de szerintem egy Agárdi rétes még belefért volna....természetesen oda-vissza.
Nem kell SV...nekem kényelmetlen :)
Ha most valaki leírja, hogy ő 800km után teszi tartalékra, de akkor még hazajön a transzfogarasról és csak a fogarasi úton áll be a kútra azonnal elcserélem a sövöt 2...nem, 3 GS-re!
Volt hogy 383 km után raktam tartalékba, de ha nagyon kemény a tempó, akkor is elmegy 280-at tartalékig. Ez 3,6-4,4 -es fogyasztás százon.
Inkább azt nézd meg hogy amikor tankolsz, a megtett km-hez mennyit kell tankolni hogy csurig legyen és így kiszámolhatod a fogyasztást. lehet csak rosszul van összeszerelve a benzincsapod, túl nagy a tartalék.
Sziasztok!
Van egy 2006os évjáratú gs 500 as mocikam. Nem olyan reg óta van meg ezért meg nem vagyok vele tisztába. Ti hány km- ert tudtok egy tank benzinnel elmenni nyitott benzin csappal? Mert nekem 150 km után elkezd rángatni es tartalékra kell kapcsolnom, hogy el tudjak menni tankolni. Amin csodálkozok, mert 3,5 litert írnak ugye a papíron es ismerőseim is csak 4,5 litert mondtak, hogy annyit fogyaszt. Ezért kicsit furcsállom, hogy csak 150 km ert tudok vele menni. 100 es 120 között szoktam menni vele városon kívül. Válaszotok előre is köszönöm!
Sziasztok. Lenne egy kis gondom a szeretett motorommal. 2003-as évjáratú kb 70000 km-rel. Már március óta szolgálatban van idén, eddig nem volt vele gondom, de hétfőn fél 11 kor a nagy melegben el indultam. Kb 15 km-t mentem, nem éreztem azt hogy bármi gond lenne vele menet közben nem pörgettem túl 120 volt a max amivel mentem egy rövidebb távon, utána beálltam a tömegbe és normál tempóval haladtam, de a városba érve az egyik kereszteződésnél amikor álltam és vártam a zöldet (1-esben volt behúzott kuplungal) egyszer csak elkezdett a motor ilyen recsegő, zörgő hangot hallatni, hirtelen azt elszakadt a lánc és az zörög. Gyorsan leállítottam, fel toltam a járdára, majd megpróbáltam újra elindítani, de nagyon rossz hangokat adott ki így nem is próbálkoztam tovább vele. Haza vitettem majd otthon (kb 4-5 órával az eset után) megnéztük mégis mi lehet, kicsit meg mozgattuk, olajat néztünk (még elégséges volt de már a pálca alsó feléhez volt közelebb) majd megpróbáltuk elindítani. Elindult de kicsit furcsa volt a hangja, édesapám azt tippeli beszorulhatott az egyik henger és az otthoni indításnál ugrott ki. Az elmúlt két napban nem nyúltam hozzá. Ma öntöttem rá kb 3-4 deci olajat, hogy a max szinten legyen és elindítottuk. Más lett a hangja, nagyon kaparós, nem igazán tudom mihez hasonlítani, mintha nyikorogna. Ez volt az elején, majd mentem vele pár kört itt a környéken (ha megint megtörténne még haza tudjam tolni), húzattam, gyorsultam, lassan mentem vele, megálltam járatni kicsit, nem volt gond vele, a hangja is olyan volt mint azelőtt, viszont amikor haza értem leállítottam a kapunyitás miatt és amikor újra elindítottam, megint ezt a nyikorgó hangot hallatja. Leállítottam, majd újraindításnál megint ez a hang, ha kicsit pörgetem akkor valamennyire elmúlik (szerintem ha megint mentem volna vele rendesen újra megszűnik). Nem igazán tudom mi lehet ez, megsérült a henger, a megakadás miatt kopnia kell kicsit vagy mi lehet? Gondoltam előbb ideírok mégis mi lehet, mert ha elviszem szerelőhöz és szét kell bontani a blokkot, az gondolom nem lenne olcsó mulatság. Valakivel előfordult már ilyen esetleg hallott ilyenről? Megköszönném a segítségeteket, féltem, nem szeretném hogy baj legyen vele, főleg most a szezon elején (plusz augusztusban műszakija is lesz). Köszi szépen előre is. Üdv, István
ááá,dehogy...nem akarom szétszedni,csak a service manualban látottak 19.oldal harmadik képéig,ahol kézzel kipumpálom a maradék olajat,és pár orát hagyom kicsöpögni...
viszont ránézek majd a belére és csinálok egy célszerszámot,ha már szét van szedve...
Az ia arra szolgálna hogy megfogja a szifont, így ki lehet hajtani alul a csavart anélkül hogy elforogna.
De mondom, nekünk elég volt erre egy csavar is, az is belekap annyira.
üdv.
én a gsre a nagykőrösi uti motorradban vettem uj fordszámmérő spirált,m a régi elszakadt...a gyári spirál volt 4700ft...2nap alatt megvolt rendeléstől számitva.
hm, azt akkor én is megnézem...gondolom a tank alatt van a csatlakozása...legalábbis a gyertyapipák kábele onnan jött ki.
milyen enduro pipára cserélted? olyanra,amiben van egy gumimembrán közepén lyukkal és az szorosan rátapad a gyertyára,ha rádugod? simsonos korszakomban láttam olyat anno...azota nem enduroztam....ennek már majdnem 20éve..:(
tudnál linkelni egyet? ma meg is venném és kicserélném azt is, ha már a mai du.-t meg holnapi napot a gsre szentelem...
szeretem szerelgetni,tetszik ez a kis moci, jobban mint apám gsr600-a.
én is ugy képzelem,h hegesztek egy acélszárat egy csavar fejére,másik végére meg egy keresztet és meg is lesz a T célszerszámom.
24es csavarom van otthon 1 marékkal.
ir az a lengyel ftp linkdoksi egy ilyen torx kinézetü kúpos szerszámrol is...09940-34531 cikkszámmal...az vajh mire kell?
na de komolyra forditva a szot:
azert kerestem "gyari" alkatreszt, mert gondoltam, hogy ugy van anyagminosegileg meretezve, hogy az szakadjon tulhuzaskor, ne a blokkbol a menet.
de par perccel ezelott egy rendes szervizes felvilagositott, hogy ha nem 11.akarmit hajtok bele akkor nem lesz ilyen baj.
ugyhogy irany a csavarbolt