Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem cserélsz szimeringet akkor valóban nem kell viszont az olajcsere után 2-3 héttel már fogsz szimeringet cserélni.
Elég régi gépek ezek ahhoz hogy csak félig szedd szét.Alapos kimosáshoz meg szét kell.
azt értem, sejtettem.
viszont ez csak a további szétszedéshez kell,ugylátom...
szerintem olajcseréhez nem is kell az a T alakú szerszám...irja a linkelt manual is,h kézzel kell kipumpálni belőle a maradékot...ott azon a rajzolt ábrán látszik,h odavissza mutat a nyil. 19.oldal lap közepe.
meg reggel esSO kolega is leirta,h mit hogyan kell...ő sem emliti a célszerszámot.
szerintem csak porvédő és szimmering cseréhez kell tovább szétszedni a telot és ahhoz kell a T célszerszám....
igen,bontatlan...és nem is régi, max 2 éves lehet.
Pont a GS amihez kell az a szerszám, de legalábbis csinálni kell olyat mert a tubust rögzítő csavar biztosan be van állva mint a cövek és ellen kell tartani különben csak elforog.
ja hogy bontatlan. Hát szerintem mehet, de többiek biztos jobban tudják, nem vagyok egy szaki ebben (sem :) )
énis néztem azt a T alakú célszerszámot, nem olvastam végig, így nem tudom mire jó, de szerintem anélkül is meg elhet oldani valahogy.
Gondolom jó az agip is, de a villaolajak nem vészesen drágák, lehet érdemes lenne frisset venni.
köszönöm, megnéztem,mentettem.
itt irnak valami célszerszámrol, sajna nekem az nincs...de majd megprobálom megoldani...
végülis a jutúbos videon is kb ugyanezt csinálja az ürge...

már csak az a kérdés,h milyen olajat tegyek... nem leltem repsolból 15w-t.
viszont van itthon a garázsban 1 bontatlan flakon agip 15w.
http://www.webrobogo.net/websh...

ez is jo bele? vagy már az agip xar minőség?
gyertyapipaaaa? nah,erre nem gondoltam..és mi köze az esőnek, viznek az elöregedett gyertyapipához? nem értem. beázhat?
mondjuk a logikám szerint ott kelle legkevesebb viznek lenni... a motor hője miatt.
na,erre du ránézek...
Szia,

itt egy service manuál:
http://forum.gs500.pl/ftp/Stud...

12.oldal:
Eszerint elvileg 380 ml kell egy villába, ami elvileg 110 mm szintnek felel meg. Ha jól tudom ezt úgy kell mérni, hogy teljesen összenyomott telónál a tetejétől 110 mm-re kell lennie a szintnek.

18.oldalon van leírás a szétszedésről is ;)
Nekem is ugyan ezt csinálta anno a GS.. el voltak öregedve a gyertyapipák. Csere után megszűnt a dolog
kb 2 hete lemostam a gst slaggal,mosószerrel.
azt tapasztaltam,kicsit szakadozik a gyujtásom,mintha fulladna...meg rángatva ment egy darabig....utána kis idővel elmult...
tegnap megáztam, szép sűrű esőben kellett megtennem kb 20kmt...most megint ugyanezt a szakadozást tapasztaltam...lehet,hogy beázott benne valami?
van tippetek,h mit kellene leszigetelnem?
köszi
köszi...memorizáltam...keresgéltem jutúbon...valami hasonlót csinál ez az ürge is a gs-sel...ez lenne az én dolgom is?
https://www.youtube.com/watch?...

ha jol saccolom, kb 3-4 deci kell bele...
és milyen márkájú olajat ajánlotok?
motul, repsol, castrol? motorolajban nekem bevált a castrol 10w40 meg 15w50.
áh, ilyesmiket nem akarok rajta variálni,maradjon csak meg gyárinak.
de az olajat lecserélném mindenképp.
jó volna,ha picit keményebb lenne a tartása,mert a telo alapból lágy,sik uton is lapul a 115kilom alatt , és ha hullámos az ut, már érzem is,h közel van a koppanáshoz...:(
Ok. Sárvédő le, féknyereg le, kerék ki, felül a nagy aluanyát meg kell lazítani. Kiveszed a telót, a nagy aluanyát óvatosan, visszafelé nyomva a rúgó ellenében kitekered. Vigyázz a menetére! Szép sorban kiszeded a telóból, ami benne van, sorban lerakod egy tiszta rongyra. Most a telóból kiöntöd a trutyit, kipumpálod a maradékot. Fejre állítva kicsepegteted, addig a többi cuccot eltörölgeted. 15W-s olajat kimérve - nem tudom a mennyiségét, majd valaki beírja - felöntöd, majd mindent sorban visszaraksz. Mehet be a helyére, a kupakot ott tudod meghúzni. Sárvédő, kerék, stb stb
A 15-ös olaj sűrűbb, jobb lesz a futómű tőle.
tegyél bele progresszív rugót, tuti jobb lesz tőle
bízok magamban...megtudnám csinálni...
tudtok adni vmi leirást,h mit hogyan kezdjek el? köszi.
u.i.: épp ma éreztem hátrányát,h lágy az első rugózás, földúton mentem hortobágyon, menekültem az eső elől...1x 2x felkoppant a telo...:(((
köszi a választ!
Hangyányi műszaki hozzáértéssel pofon egyszerű a dolog.
Nem, az nem fojtott.
mi is ezt használjuk gsbe...bevált a kb 60e km alatt...
http://www.olajwebshop.hu/term...

barátom a pár éves cb500 hondába meg az eneos citymaxot tette második szezon óta, nagyon dicséri...vajpuha a váltás...http://www.eneos-olaj.hu/terme...
mi is repsolt rakunk mindig a gs motorokba....jelenleg moto rider 15w50 van benne. mannfilter szűrővel... ma mh811. itthon bárdinál 1560ft mareggel.
http://www.bardiauto.hu/websho...
én kint tótéknál kassán 3euroért vettem darabját...
házilag meg lehet csinálni ezt az elsőtelo oljacserét? nekem is az a tapasztalatom,h picit lágy a rugózása...az elmult kb 7-8évben/15e km alatt biztos nem volt hozzányulva.
kitekered az olajbeöntő nyilásbol a sapkát és abban van a nivopálca...