Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az oldalidomok felfogatási helyei megvannak a vázon, valamint a hozzá való alkalmatosságok is. Viszont a fejidom rögzítő konzolt tartó rész hiányzik az E-s vázról. Pirossal karikáztam a fotón, hol a bibi. Származhat-e belőle valami károm, ha felvarrom azt a fülecskét a vázra?
(Gondolok itt a műszaki, vagy eredetiség vizsgára)
Á, májusban már jó szokott lenni.
Nem biztos hogy rá fogok érni hétvégén, de ha nem, akkor a túra után mehetünk akár egy 529-72-Liptovská kanyart is!
Terepszemle gyanánt?
Lehet kavicsosság miatt még korai, nem?
Hát ez így látatlanban nehéz lesz.
Nekem F-es van, és ott az idomok fém konzolokkal van rögzítve a sima E-s vázhoz. Szerintem meg is van a csavarok helye az alap GS-eken is. A fejidomot szintén egy konzol tartja, viszont ez egy külön füllel van felcsavarozva a vázhoz, ami szerintem az E-ken nincs...bár lehet megvan és azzal van rögzítve a körlámpa.
Szóval szerintem szórj fel fotókat hogy milyen alkatrészek vannak neked az idomszetthez.
Sziasztok!
Kis segítséget kérnék. Hozzájutottam egy régebbi five stars idomszetthez, `91es GS500-on volt. Felszerelési útmutatóra lenne szükségem, mert sehogy sem akar összeállni, pedig minden része megvan. (a kép csak a típus miatt)
Azt nem tudom mikor és csak akkor ha nem dolgozom és nem esik.
Hétvégén egy Sturec (577)?
Frissen felszerelt fém fékcső esetén, vagy a fém fékcsőhöz még hozzá nem szokott usernek is lehet olyan érzése, hogy a fék brutális erővel azonnal fog (a brutális erő azért megmosolyogtató ennél a típusnál). Milyen fékcsővel van szerelve a gép?

Fékfolyadékból érdemes dot 5.1-et venni, némileg ugyan drágább lehet mint a 4-es de forszírozott helyzetekben sokkal jobb, mivel magasabban van a forráspontja.
Én azért ránéznék hogy nem e ragad a cucc.
Egy pucolást megér.
Nem hiszem, hogy különösebb gond lehetne a munkahengerrel, sok tízezer km-t mennek mindenféle meghibásodás nélkül - ettől még persze előfordulhat. Én inkább a fékbetétre gyanakszom. A fékfolyadék DOT száma rajta van a tartály tetején. A GS egy viszonylag olcsó motor, ergo a fékrendszere is ennek megfelelő. Egy fékfolyadék csere azért sosem árt. A fél literes flakon sacc 3 motorhoz is elég.
szia, ugyanez a szitu van én barátnőmnél is, egy hónapja vettük a K6os gs500F-et.
Szerintem nembiztos hogy a fékfolyadék a hibás, de az nem egy nagy összeg, érdemes lecserélni, gondolom DOT4-es kell ebbe is, de azért nézd meg a manuálban.
Viszont nézd meg a tárcsát így:
https://youtu.be/uYdb8kDFv3w

mennyire lötyög, illetve talán még fontosabb amit a videón nem vettem fel, hogy hosszanti irányba el tudod-e mozgatni. Átellenesen két szélén megszorítod a két kezeddel a tárcsát és megpróbálod előre hátra forgatni. Nem szabad megmozdulnia, nekem sajnos picit mozog. Illetve a tárcsa peremét is nézd meg hogy mekkora válla van, nekünk sajnos az is van egy pici, úgyhogy nemsoká tárcsacsere is lesz a mocin...
Sziasztok,
nemrégiben vettünk bnőmnek egy K5-ös GS 500 F-et. A motor remek állapotban van az első féket leszámítva, ami nehezen adagolható ( brutális erővel azonnal fog). A fékbetétek frissek a motoron, viszont a fékolaj nekem elég öregnek tűnik. Kérdésem, milyen fékolajat ajánlanátok ebbe a típusba? Okozhatja e ez a problémámat? Milyen áron van egy új munkahenger? (legrosszabbtól tartva kérdezem )

Válaszotokat előre is köszönöm!
Hajrá! Az alsó csapágy külső gyűrűjének kiütése volt a legnehezebb. A többit csak csinálni kell.
Köszi, akkor így bátran megveszem!
Ahogy a képen látod: a két csapágy van benne kompletten (kölső-belső gyűrű és a görgős kosár, +1 porvédő az alsó csapágy alá). A felső porvédőt nem kell cserélni, vissza kell szerelni a régit.
Pedig de jo lenne.
Nem nagy ugy csak tokolos.
Bárdis haver is ennyit mondott.
Akkor ebben benne van minden? Csapágyak, persely, porvédők?
Már csak egy hozzáértő kell aki kicseréli, nem kezdek netszerelésbe.
www.motoralkatresz.eu 10880 Ft. az alsó és a felső együtt. Más alkatrész nem kell hozzá.
Csak úgy érdekességként: a Suzukinál kb 30000 Ft lett volna a készlet, porvédőkkel együtt.
Csapagyszett,kb egy tizes.ket csapagy,kupgorgos,porvedok ketto.
Már egy ideje azt érzem hogy lassú bal kanyarok bizonytalanok. Tavaly amikor gumis csinálta az elsőt, rajta ültem a motoron és ahogy finoman mozgattam a kormányt, éreztem hogy középtájon zökken egyet. Kormánycsapágyra gyanakodtam. Most viszont ezt nem érzem, ha cipbálom két kézzel akkor sem lötyög, de még mindig bizonytalanok azok a szűk jobbosok.
Miket kell beszerezni ha cserélni akarom a kormánycsapágyat? Alsó és felső csapágy, plusz perselyek? Más nem kell?
Neked mennyiben volt az egész?
Kisebb csapat gyorsabb haladas.
Hát igen! Én is ritkán látok ilyet, pedig mérnökként már volt szerencsém jónéhány durva esethez.
Hát az elég faszán nézett ki!
Sziasztok srácok!

Akit esetleg érdekel hogy jártam a kormánycsapágyammal itt megnézheti. Hátha ti szerencsésebbek vagytok.
Zsolti és Dani. Ja, meg az utasom. Éljenek a megbízható cimborák!