Az oldalidomok felfogatási helyei megvannak a vázon, valamint a hozzá való alkalmatosságok is. Viszont a fejidom rögzítő konzolt tartó rész hiányzik az E-s vázról. Pirossal karikáztam a fotón, hol a bibi. Származhat-e belőle valami károm, ha felvarrom azt a fülecskét a vázra?
(Gondolok itt a műszaki, vagy eredetiség vizsgára)
Hát ez így látatlanban nehéz lesz.
Nekem F-es van, és ott az idomok fém konzolokkal van rögzítve a sima E-s vázhoz. Szerintem meg is van a csavarok helye az alap GS-eken is. A fejidomot szintén egy konzol tartja, viszont ez egy külön füllel van felcsavarozva a vázhoz, ami szerintem az E-ken nincs...bár lehet megvan és azzal van rögzítve a körlámpa.
Szóval szerintem szórj fel fotókat hogy milyen alkatrészek vannak neked az idomszetthez.
Sziasztok!
Kis segítséget kérnék. Hozzájutottam egy régebbi five stars idomszetthez, `91es GS500-on volt. Felszerelési útmutatóra lenne szükségem, mert sehogy sem akar összeállni, pedig minden része megvan. (a kép csak a típus miatt)
Frissen felszerelt fém fékcső esetén, vagy a fém fékcsőhöz még hozzá nem szokott usernek is lehet olyan érzése, hogy a fék brutális erővel azonnal fog (a brutális erő azért megmosolyogtató ennél a típusnál). Milyen fékcsővel van szerelve a gép?
Fékfolyadékból érdemes dot 5.1-et venni, némileg ugyan drágább lehet mint a 4-es de forszírozott helyzetekben sokkal jobb, mivel magasabban van a forráspontja.
Nem hiszem, hogy különösebb gond lehetne a munkahengerrel, sok tízezer km-t mennek mindenféle meghibásodás nélkül - ettől még persze előfordulhat. Én inkább a fékbetétre gyanakszom. A fékfolyadék DOT száma rajta van a tartály tetején. A GS egy viszonylag olcsó motor, ergo a fékrendszere is ennek megfelelő. Egy fékfolyadék csere azért sosem árt. A fél literes flakon sacc 3 motorhoz is elég.
szia, ugyanez a szitu van én barátnőmnél is, egy hónapja vettük a K6os gs500F-et.
Szerintem nembiztos hogy a fékfolyadék a hibás, de az nem egy nagy összeg, érdemes lecserélni, gondolom DOT4-es kell ebbe is, de azért nézd meg a manuálban.
Viszont nézd meg a tárcsát így: https://youtu.be/uYdb8kDFv3w
mennyire lötyög, illetve talán még fontosabb amit a videón nem vettem fel, hogy hosszanti irányba el tudod-e mozgatni. Átellenesen két szélén megszorítod a két kezeddel a tárcsát és megpróbálod előre hátra forgatni. Nem szabad megmozdulnia, nekem sajnos picit mozog. Illetve a tárcsa peremét is nézd meg hogy mekkora válla van, nekünk sajnos az is van egy pici, úgyhogy nemsoká tárcsacsere is lesz a mocin...
Sziasztok,
nemrégiben vettünk bnőmnek egy K5-ös GS 500 F-et. A motor remek állapotban van az első féket leszámítva, ami nehezen adagolható ( brutális erővel azonnal fog). A fékbetétek frissek a motoron, viszont a fékolaj nekem elég öregnek tűnik. Kérdésem, milyen fékolajat ajánlanátok ebbe a típusba? Okozhatja e ez a problémámat? Milyen áron van egy új munkahenger? (legrosszabbtól tartva kérdezem )
Ahogy a képen látod: a két csapágy van benne kompletten (kölső-belső gyűrű és a görgős kosár, +1 porvédő az alsó csapágy alá). A felső porvédőt nem kell cserélni, vissza kell szerelni a régit.
Bárdis haver is ennyit mondott.
Akkor ebben benne van minden? Csapágyak, persely, porvédők?
Már csak egy hozzáértő kell aki kicseréli, nem kezdek netszerelésbe.
www.motoralkatresz.eu 10880 Ft. az alsó és a felső együtt. Más alkatrész nem kell hozzá.
Csak úgy érdekességként: a Suzukinál kb 30000 Ft lett volna a készlet, porvédőkkel együtt.
Már egy ideje azt érzem hogy lassú bal kanyarok bizonytalanok. Tavaly amikor gumis csinálta az elsőt, rajta ültem a motoron és ahogy finoman mozgattam a kormányt, éreztem hogy középtájon zökken egyet. Kormánycsapágyra gyanakodtam. Most viszont ezt nem érzem, ha cipbálom két kézzel akkor sem lötyög, de még mindig bizonytalanok azok a szűk jobbosok.
Miket kell beszerezni ha cserélni akarom a kormánycsapágyat? Alsó és felső csapágy, plusz perselyek? Más nem kell?
Neked mennyiben volt az egész?
(Gondolok itt a műszaki, vagy eredetiség vizsgára)