Sziasztok!
Van valakinek véleménye,tapasztalata a Goodridge fém fékcsövekről?Várom a tapasztalatokat.Miért kérdezem?Tegnap feldobtam előre és hátra ........hát szerintem egy kicsit újra kell gondolni,tanulni a fékezést.
Szólj, bármikor be tudok neked szerzni bármit dupla áron!
(persze elöre utalással , és plusz postaköltség)
Hja és ha meggondolnád magad, lehet negyedáron visszaveszem!
Használt olaj és légszürö nem érdekel véletlen? Azt beszerzési áron is odaadnám!
Mivel kb egy tucat ilyen porlasztósort bontottam, és raktam rendbe, nem játszadozok ilyen szoló tömitésekkel. Ilyet szoktam venni... , mert most kicseréli az úszóház tömitést, aztán közben már a tüszelep sem zár rendesen, az üléke o-gyürüje és megadta már magát, falsol a PILOT csavar o-gyürüje is, ellapult a szinkron csatlakozásnál a membrán kupak alatt a o-gyürü, a tolattyú csúszkája alatti kehelycsö tömités is rosszul zár...és tök mindegy melyiket veszed meg, mert az etanol tartalom miatt, mindegyik sokkal gyorsabban tönkre fog menni, mint elötte...
(Linkelt tételt Mo.-on is meg lehet venni kb az euronak megfelelö Forint áron...)
Ennek a porlasztónak még két ponton okoz problémát az elöregedett kirepedezett tömités. Az egyik a szívató dugattyú száránál levö galléros tömités (34-es tétel), a másik meg a benzincsö "T"csatlakozásánál lévö 55-ös tétel.
Szóval 21, 24, 29, 24, 22 ,28 tételek...és az egyiket nem is mutatják..., mert a 25-ös kehelycsövet ugyan kiszedik, de a fehér tolattyú csúszkát nem , ami alatt van még egy o-gyürü. szivató dugattyú tömitése
Szia!
ha gyári szimeringet tesznek bele, 2080Ft/db ( kell 4) hengerfej tömítés 8ezer körül, gumigyűrű a hengerfejhez 1680Ft/db (kell 4db) szelep nem tudom.
szóval reális a javításra és anyagra az 50ezer!
én magamnak csináltam a gyűrű cserét, meg szelepszár szimering cserét, szóval anyag árból megvolt
ilyesmik az árak (mind gyári természetesen)
Szelepfedél tömítés 7.440.-
Szelepszár szimmering 4 x 2.180.- 8.720.-
Dugattyúgyűrű készlet 2 x 17.220.- 34.440.-
Hengerfej tömítés 8.320.-
4db gumigyűrű ami a henger és a hengerfej között van 4 x 1.690.- 6.760.-
ÖSSZESEN: 65.680Ft
Szóval szerinted sok érte a 2500ft/db? Az enyém nem ebayes, gyári suzuki, itthon vettem, nem ennyiért, illetve ha megnézed, + 3.80eur a posta. Szóval ha neked kell, vedd nyugodtan onnan. :) De köszönöm, h felhívtad a figyelmem rá.
Hát ezen gondolkoztam énis hogy keressek valami bontottat vagy javíttassam, elméletileg a napokban elviszik javíttatni ahol egyáltalán megnézik hogy mennyire sérült a hengerfej, utána elkezdek gondolkozni, ha nagyon nem sérült akkor lehet elég neki a javíttatás. Igazából amint elkezdett csörömpölni én utána leállítottam, remélem nem lett nagy gáz..
Sziasztok,
Tavaly nyáron megvettem első motoromat, egy GS500-at minden rendben volt egészen 1 héttel ezelőttig amikor is éppen hogy gurultam és elkezdett csörömpölni a motor. Természetesen gyors leállítottam, hazatoltam, elvittem szerelőhöz ahonnan ma hívtak hogy sikerült szétszedniük és van egy kis baj. A szelepvezető leszakadt és szépen beledolgozta magát a hengerfejbe. Gondolhatjátok mennyire örültem ennek... A kérdésem az lenne hogy tud-e valaki olyan helyet ahol tudnék venni, rendelni szelepet? A szerelő aztmondta hogy 10es körül van a szelep de az enyém 2003as és nem tudják hogy a 2004es szelepe jó-e bele. Valakinek van tapasztalata ilyen ügyben? Keresgéltem a fórumon de nemigazán találtam ilyen hibát. Egyébként a full javításra 50ezret mondtak, ez mennyire lehet reális, szepelcserével, hengerfejjavítással?
Köszi előre is a válaszokat! :)
Most néztem meg, az öreg doctor úr milyet ment megint! A kis pöcsfejen meg látszik, h nem tud veszíteni, meg kellett volna elégednie a 2. hellyel, ha egy kicsit jobban belegondol az utolsó körökben majdnem 1 másodperceket kapott, amit tábláztak is neki. Esélytelen volt.
Ha kilökte volna Rossit, asszem nagy balhé lett volna.
Fekre.
Ha nem jo az hamar kiderul.