Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Előre néztem. Biztos drágább lenne az újabb, mert ez 5ezer!
A GS-en nekem volt elöl, én szerettem. Hátulra csak azért nem az került fel mert sürgősen kellett hátsó gumi és 3 hetet nem tudtam volna rá várni. Nem voltak vele tapadási gondjaim, bár esőben egy kicsit mintha jobb lett volna a BT 45

Az új Pilot Street az mennyivel lenne drágább? Valószínűleg az jobb a Pilot Activnál, csak újabb fejlesztés
A francia gyártó Pilot Actívjáról esetleg valakinek véleménye?
hát ha biztosra akarsz menni, akkor a láncolajozó mellé csinálsz egy féktárcsa olajozó rendszert is, úgy bármikor nyugodtan rámarkolhatsz a fékre nem fog elmenni az eleje.
És ettől nem fogsz pofáraesni mer túl jó?
nem kell patkófék, elég a tárcsák megfelelő kenéséről gondoskodni pár csepp olajjal, mennyivel olcsóbb mint az a francos ABS
Akkor ne csináljunk egy vissza a patkóféket minden motorra mozgalmat?
Mer kérem minden más ami fog is nem csak lassítgat balesetveszélyes?
Amikor vészreakció van, olyankor ösztönember lesz a motoros is és erősebben húzza meg a fékkart, mint kéne, és máris csúszás lesz belőle. Olyan esetre gondolok, amikor elkerülni már nem lehet a balesetet, durván féktávon belül vagy de annyi időd még marad, hogy belemarkolj a fékbe, ami ilyenkor sokszor már csak tetézi a bajt. Nagyon nehéz kiiktatni a fékezési reflexet egy ilyen extrém helyzetben belátva, hogy ezzel esetleg kevésbé sérülsz majd. Magamat ismerve nekem egyenlőre nem megy sajnos, de a legtöbb motorosnak sem, mert ösztönös reakció.

Talán sok gyakorlással, sok ismétléses kondicionálással lehet tompítani az elkerülés ősi reflexét. Éppen ezért én tudnék örülni egy jó abs-nek..... lehet megúsztam volna a súlyos térdsérülést.

Közismert dolog, hogy paradox módon egy szarabb fék ilyen esetben életet is menthet, adott szituációban tehát a gyengébb fék lehet a biztonságosabb. Sok ilyen túl jó fékből adódó veszélyes helyzetem volt már, ahol ha szarabb fékű motorral vagyok, hiába húzom be hirtelen a fékkart, a motor csak lassít és nem csúszik el a kerék az aszfalton.
rejtély
ez mi lehet?
Inkább csak addig jutottunk el, hogy a majomkéz ejti pofára a motorosok nagy részét.
Uj ertelmet nyert a "fektelenul" kiejezes.
Vagy a "sose fekezz mert elesel".
Nem is ertem minek veszkodnek ezzel a veszelyforrassal.
Esetleg a dohanymaffia keze van a dologban.
Eljutottunk 10-15 hsz-en belul hogy 50-100 evfek evolucio felesleges hovatovabb elsodleges baleseti forras.
Az ABS csak elmossa a fék és fékkar kezelési hiányosságokat.. bár azért teljesen még azok sem hülyebiztosak.

Jól felépített fékezéssel, helyes testtartással nem fog kicsúszni az első a kerék.. még murván sem (egyenes vonalú haladást feltételezve)

Keramit, olajfolt meg jég az már más szitu, bár ott abs-szel is pofára lehet esni, sőt, fékezés nélkül is.

A "túl jó", abs nélküli fék maximum a járműkezelési hibákat nagyítja fel..
Egyetértek. Egy jó fék könnyen veszélyes lehet. Nem véletlen, hogy egyre több motoron van az abs Er5 fórumon is valaki így taknyolt és én is 2008-ban az fz6-al, túl jól fogott az első, és kicsúszott az eleje. az eredmény szilánkosra tört a jobb térdem.
Pár dologtól szabadulnék:
- gs500 központi rugóstag (felújítandó) alku szerint
- jobb oldali tükör (F-re) alku szerint
- fékbetét bevonatoláshoz (ingyé)

Akit érdekel bármelyik írjon!
Bassz tegnap tuzeltuk el a jegkar miatt leszakadt emberes kupac fenyot.
Most egy darabbig nem kell fenyszag.
élmény
ezért(is) kedvelem az endúrózást
egész nap el lötyögünk 5-6 liter benzinnel, a fenyvesben fenyőszag, a lombosban avarcsörgés stbstb
aszfalton rohanva meg mit lát az ember? csak az összemosódó felezővonalat
Vegyep mar egy K51000-et.
Sosem értettem és most is csak lesek ki a fejemből ezzel a fékvitával kapcsolatban... Szerintem amit egy motorra ráálmodik a mérnök gárda az pont elegendő, ha nem pályázol. Én a töredékét használom a féknek de így is elég, pedig csak egy tárcsa két dugó. Szerintem a balesetek nagy részében pont a túlzott fék a vétkes, néha jobb kitérni mint satuzva csúszni vagy orrabukni vagy csak elengedni azt a k...a féket és bevenni a kanyart.
Remélem most átmegy a video:

http://youtu.be/Ep2FlmpEXQA
A SportMotor videó és Youtube linkeket automatikusan felismeri a rendszer, azokat nem kell külön linkelni (az üzenőfal kivétel).
hozzászólásod:

https://www.facebook.com/video...

Nem kell ide trafipax. Nem érdemes gyorsan menni. Olyan motor kell, amelyik lassú tempóval is élmény. Kevés ilyen van, de van. A túlméretezett motorok biztosan nem lesznek jók, mert a kihasználatlanság fáj. A 4 hengeres nem lesz jó, mert lassú tempo mellett nem forog, vagy pedig nem váltottál fel, ami idiotizmus és fááj. Nyomatékos motor kell, amelyik alacsony fordulaton is tol. Legyen könnyű és kezes, mert nem minden a sebesség, és egy ügyes motor élmény..... egy böszme motor...szar.....mert minek?, kényelemre ott a karosszék vagy egy autó. Egy böszme motor nem játékos, ami pedig a motorozás lényege lenne. Azért sem kell, hogy túl gyors legyen, mert legális körülmények között a motor nem teljesedik ki: vagy nem váltottál fel, vagy felváltottál, de a motor alig forog, ami fáj. A motor legyen kicsi és alacsony hogy felerősödjenek a fizikai hatások, és gyorsnak érezd a lassút. Téved az , aki csak a sebességtől várja a motorozástól az endorfin felszabadulását.... rengeteg dolog összhangja kell..

Egy ilyen MT-03 pont jó orvosság a problémára. :) És van még egy, ami mindig lázba hoz, a 2t motorok és ezen belül is a csepptankos jawa. :) Aki a sebességben látja a motorozás lényegét, téved..... igazi nehéz fiúk voltak, akik megnyerték a six days-t jawan vagy akár más motoron, fullon volt az adrenalin pedig az átlagsebesség 50-60 fölé nem igen ment.
Minek 500-600-800 km-es úti célokat keresni pár órás motorozáshoz? Az csak felületesség és csőlátás lesz, felesleges pénzkidobás...csak egy adat.
Barátom egy T5-el lement a horvát tengerpartra a barátnőjével, 60-as átlaggal... élete legnagyobb élménye volt, pedig tudja mi az a gixer.
Vajon miért? Mert ehhez a 60-hoz egy T5-ös nyergében ült és nem egy gixeren.....ennyi elég is a boldogsághoz...elég érdekes és elgondolkoztató.
Hozzáteszem a 2t a mániám, mert sokkal elevenebb mint 4t és ettől én is elevenebb vagyok.,.... függetlenül a Le-től.


Senki ne ijedjen meg , ez reklám, egy motorozási stílusra, egyféle motorszegmensre, ami szerintem megfontolandó.

mindamellett természetesen a többi motorra is szükség van: fontosak. Az más kérdés, hogy milyen mértékben.

Minden esetre hányingerem van attól, ha a motor töredéke van kihasználva, motoros tetszeleg csak a nyeregben. Olyan motorja van, ami nem is arra való amire használja.

De az is szánalmas, ha valaki ürügyet keres a kihasználásra és elmegy a világ végére 200-al nulla perc alatt, és azon az úton átsiklott 200 fontos látnivalón, amiről azt sem tudja, hogy léteznek. Idő előtt célhoz ér, és ezért a you tube-on feltesz on board videót, hogy motorozhasson.

Az igazi vadbarom pedig az, aki motoron zenét hallgat .....a motor hangja helyett.

Egyébként én sem vagyok kivétel , van egy gládiusom, aminek sokszor a töredékét sem használom ki....... ez van, ez a kór szelleme, én sem tudom kivonni magam belőle. .....ez csak egy gondolatkísérlet volt.

http://youtu.be/ssK_ktPReNg
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_mt-03_33_kw-8853070
Kicsi és játékos. Felépítésében nincsenek lyukak, kitöltetlen részek. Közelebb ülsz a földhöz, amitől gyorsabbnak érzed. Direktebbek a visszajelzések is.
Ez a motor legális tartományban sokkal örömtelibb, mint egy gyorsabb nagyobb motor, amelyik a kihasználatlanságában csak fulladozik. Ráadásul gyönyörű, függőséget okozó.