Teszt magáért beszél, a motor ára is, külleme, minősége. Ez egy városi motor, kisebb túrákra is, illetve hosszabbakra is, ha nem probléma időként megállni, nézelődni, ha nem akar az ember száguldozni. A fékei az FZ6-ról érkeztek, amelyik 240-ről képes megállítani egy motort radikális módon, nehogy már egy ilyen egyhengeresre ez nem elég. A tesztben egyébként kimondottan finom járásúnak írták le a motort, nekem sem tűnt fel a próba során, hogy gond lenne, bár nem mentem sokat vele. Egy motor fogalmába eredendően belefér, hogy egyhengeres, nem kell attól óckodni, ha valaki magát igazi motorosnak tartja.
Nem hinném, hogy rosszabb lenne mint a Divi fékje, így kb számomra majdnem mindegy is lenne. Fémfékcső fel, a jobb adagolhatóság érdekében aztán kész, na meg egy szinter betét.. nem versenymotor ez versenypályán hogy a 3-4. kifékezés után elfáradjon, mert úgyse lesz annyi
Teszt magáért beszél, a motor ára is, külleme, minősége. Ez egy városi motor, kisebb túrákra is, illetve hosszabbakra is, ha nem probléma időként megállni, nézelődni, ha nem akar az ember száguldozni. A fékei az FZ6-ról érkeztek, amelyik 240-ről képes megállítani egy motort radikális módon, nehogy már egy ilyen egyhengeresre ez nem elég. A tesztben egyébként kimondottan finom járásúnak írták le a motort, nekem sem tűnt fel a próba során, hogy gond lenne, bár nem mentem sokat vele. Egy motor fogalmába eredendően belefér, hogy egyhengeres, nem kell attól óckodni, ha valaki magát igazi motorosnak tartja.