Én kifogtam annak idején a 75 éves évfordulót. Teli volt az út buszokkal és valami hihetetlen mennyiségű gyalogos nyuggerral. Plussz tűzoltó és mentőautók a rosszul levő öregek mentésére. Gondolhatod mekkorát lehetett motorozni
Akkor ez volt a baj, későn mentünk.
Tavaly aug. 20-i héten voltunk, de nem igazán volt sunshine, minden (Nockalm, Malta, Hallstatt, de még a sima országút is) jobban tetszett, mint a glockner.
De meg akarom nézni szép időben is
Nekem is pont ennyit pörög 6-ban.
Városon belül 3. 4000-en pont 50 és ott már nem annyira csendes, szal aki figyel az észrevesz aki nem figyel az meg sportdobbal se...
Na ja, de az elég klassz mikor az ember szép napsütésben, száraz úton vágat a szerpentinen és mellette meg havas a táj.
Tavaly a Transalpina teteje is pár centis hó takarta.
Sztán vagy 5 éve voltam ilyentájt St. Moritzban egy faszinak segítettem síléceket behozni és ott hasonló látvány volt, mit Zoli most bevágott, annyi hülye svájci motoros közlekedett, mint egy fasza időben, mikor kirajzik a motoros nép a Pilisbe. Néztem is, h ezek meg vannak kergülve, persze ez náluk úgy tűnt megszokott dolog
lovi81!
Én szinte mindig junius legvégén megyek a Glockner és Ausztria , Olasz felé. Általában ilyenkor jó az idő járás. Tavaly beszoptam, a legpokolibb Glocknerem volt, és még fizettem is érte. Szakadó eső a Hochtornál 5 fok volt . Látási viszonyok: egy felező vonallal láttam előrébb a többi köd és homály. A Ferenc Jóska kilátónál még türhető volt a helyzet utána durvult be.
sziasztok, csak érdeklődésképpen: a 6. sebesség gs500f-nél ugye mindenkinek olyan hogy 100-at 5ezren megy (óra szerint), 110-et 5500ön, 120-at 6ezren és lineárisan így tovább mindkét irányba?
Csak fura hogy ennyire pörög, kb 4 ezer alatt nincs is amikor normálisan megyek vele, csak mikor a pirosnál állok .
Üdv !
régi téma újratöltve: gumicsere előtt állok és szeretném tudni hátulra mekkora méret fér be átalakítás nélkül, ill. mennyire változtatja meg a
menettulajdonságokat ?
Egyébként, ha valaki a 67D-n motorozik, akkor ne hagyja ki a Vanturatoarea (Szeles) vízesést:
"Herkulesfürdőtől Baia de Arama felé vezetõ 67 D számú szerpentines úton kell elindulni. Miután elhaladunk a Cserna folyón lévõ víztározó mellett, a 12 -es kilométerkõnél van egy betonhíd. Innen indul el a piros kereszt turistajelzés. Egyórás, nem túl nehéz erdei kapaszkodó után megpillantható két egymásra merõleges meredek sziklafal, találkozásának tetejérõl lezúduló vízesés, amely a Dél Amerikai Anghel-hez hasonló. Egy újabb rövid gyaloglás után megközelíthetõ a vízesés, a túrázó választhat :vagy a vízesés lábához ereszkedik le, vagy mögé bújik a sziklapárkányon."
Motoros ruhában nem ajánlott, mert az eleje elég meredek. Viszont megéri felmenni, mert qrva szép.
Egy helybeli magyar csávesz azt mondta, h már 4 éve építik ezt a szakaszt.
Ráadás képpen utána még vagy 15 helyen volt egysávos elhúzás piros lámpával és persze az ökrök folyamatosan belementek a pirosba kamionnal, teherautóval és ott tényleg egy sáv maradt, úgyhogy elég nagy szopás volt.
Persze! Nem is szomorkodom!
Ha Ataaaval találkozol...akkor neki....vele nagyobb eséllyel futok össze.
Felforgattam a garázst.. de tükör toldalék tutira oda lett adva a szarom mellé :(
Hetkozben,reggel vagy keso delutan jo csapatni.Mikor mar senki nincs.
Tavaly aug. 20-i héten voltunk, de nem igazán volt sunshine, minden (Nockalm, Malta, Hallstatt, de még a sima országút is) jobban tetszett, mint a glockner.
De meg akarom nézni szép időben is
Városon belül 3. 4000-en pont 50 és ott már nem annyira csendes, szal aki figyel az észrevesz aki nem figyel az meg sportdobbal se...
Vigyázzatok még mindig szokatlanok vagyunk!
Tavaly a Transalpina teteje is pár centis hó takarta.
Sztán vagy 5 éve voltam ilyentájt St. Moritzban egy faszinak segítettem síléceket behozni és ott hasonló látvány volt, mit Zoli most bevágott, annyi hülye svájci motoros közlekedett, mint egy fasza időben, mikor kirajzik a motoros nép a Pilisbe. Néztem is, h ezek meg vannak kergülve, persze ez náluk úgy tűnt megszokott dolog
Én szinte mindig junius legvégén megyek a Glockner és Ausztria , Olasz felé. Általában ilyenkor jó az idő járás. Tavaly beszoptam, a legpokolibb Glocknerem volt, és még fizettem is érte. Szakadó eső a Hochtornál 5 fok volt . Látási viszonyok: egy felező vonallal láttam előrébb a többi köd és homály. A Ferenc Jóska kilátónál még türhető volt a helyzet utána durvult be.
Csak fura hogy ennyire pörög, kb 4 ezer alatt nincs is amikor normálisan megyek vele, csak mikor a pirosnál állok .
régi téma újratöltve: gumicsere előtt állok és szeretném tudni hátulra mekkora méret fér be átalakítás nélkül, ill. mennyire változtatja meg a
menettulajdonságokat ?
"Herkulesfürdőtől Baia de Arama felé vezetõ 67 D számú szerpentines úton kell elindulni. Miután elhaladunk a Cserna folyón lévõ víztározó mellett, a 12 -es kilométerkõnél van egy betonhíd. Innen indul el a piros kereszt turistajelzés. Egyórás, nem túl nehéz erdei kapaszkodó után megpillantható két egymásra merõleges meredek sziklafal, találkozásának tetejérõl lezúduló vízesés, amely a Dél Amerikai Anghel-hez hasonló. Egy újabb rövid gyaloglás után megközelíthetõ a vízesés, a túrázó választhat :vagy a vízesés lábához ereszkedik le, vagy mögé bújik a sziklapárkányon."
Motoros ruhában nem ajánlott, mert az eleje elég meredek. Viszont megéri felmenni, mert qrva szép.
térkép
Románul: cascada vânturătoarea
Az első jó pár kép erről van: képek
Ráadás képpen utána még vagy 15 helyen volt egysávos elhúzás piros lámpával és persze az ökrök folyamatosan belementek a pirosba kamionnal, teherautóval és ott tényleg egy sáv maradt, úgyhogy elég nagy szopás volt.
Ha Ataaaval találkozol...akkor neki....vele nagyobb eséllyel futok össze.
Felforgattam a garázst.. de tükör toldalék tutira oda lett adva a szarom mellé :(