A sávolyi őrület után ez elég merész, pláne hogy mostanában már a hungaroring is elkezdte azt kommunikálni, hogy szeretnék majd a motogpre alkalmassá tenni a pályájukat.
Ki a befektető? Valami talpig becsületes cukorutaztató vállalkozó? Esetleg egy tisztességes ledlámpa szakértő?
Én szerintem akkor szar sikket olvastál, ha kifele gyorsabban megy a gáz valószínűleg befele is kell valamit változtatni különben felborul az az egyensúly amit kitaláltak az adott motorra, ezért mondják hogy csökken a teljesítmény nem pedig nő. A remek falusi "tuningoknál" jutnak el addig fejben hogy gyorsabban köll annak a gáznak kigyünnie, de ez sosem volt és nem is lesz ilyen egyszerű,
Kicsit utána google-ztam és látom a gond csak a szelep összenyitásos motorokra igaz, mert a fojtást vesszük el pont a régi kipufogónál... tehát nem magát a kipufogó csere miatt kell állítani a motoron, hanem csak az eredeti problémát kéne kezelni! Így azért már mindjárt tisztább a kép. - - annak lesz csak kipufogó csere után problémája, akinek eleve is volt :D csak most már nem fedi el a régi/gyári kipufogó a problémát.. :lol:
Mit is kell beállítani egy kipufogón? Lehet csak én vagyok egyenlőre ebben ennyire hozzá nem értő, de ha felteszel egy sport kipufogót a motorra akkor a hanghatás növekedése a szabadabb füstgáz kiáramlásban jelenik meg. Ez annyit takar, hogy a sport kipufogó a formájából adódóan akusztikusan alakított, vagyis sokszor nagyobb belső térrel, vagy célirányosan kialakított formával és jó rezgési tulajdonságú anyagokból épül fel. Ezek pusztán akusztikai oldalról járulnak hozzá az összképhez (ha a kinézettől eltekintünk). Tehát szabadabb füstgáz kivezetés egy nagyobb dobba, amely jobb rezonancia tulajdonsággal bír --- nagyobb és erőteljesebb hang --- szabadabb füstgáz kiáramlás, ami nagyon csekély de még jobb is a motor teljesítményét figyelembe véve (menet közben ez nem igazán mérvadó, mert annyira elhanyagolható növekedés). De akkor mégis mit kell ezen beállítani? [Lehet én nem értem, de komolyan elgondolkoztat, hogy mit állítgatsz te még a kipufogó cserénél?!] --- Bárki válaszát szívesen látom!
Attól függ hogy mész, milyen meleg van, mennyit mész egyhuzamban. Ha sokszor mész rövid távon, előtte meg szívató, akkor értelemszerűen nagyobb lesz a fogyasztás.
Nekem emlékeim szerint ez volt a legkevesebb és legtöbb: 285-383 km
Ez 3,5-4,5 literes fogyasztásnak felel meg százon.
Sziasztok. Bocsánat, hogy szétoffolom a topikot, de keresek 2000-2001 utáni gs 500 karburátorba műanyag tolattyút( súbert..ki hogy szereti) esetleg ha csak komplett karbi van, az is érdekelhet. Ltz 400ba megy. Cikkszám alapján megegyeznek.
Előre is köszönöm.
Dani
Nekem nincsen, de a ciberére akartam anno és utána olvasgattam. Pont ez a lényeg, h a cső nem tágul egy fikarcnyit sem, ezért határozottabb, pontosabban adagolható, kemény és nem puha a fékezés. Azt viszont írták, h kis sebességgel kell az elején kipróbálni, mert nagy lesz a meglepi és lehet fejre áll az ember.
Ki a befektető? Valami talpig becsületes cukorutaztató vállalkozó? Esetleg egy tisztességes ledlámpa szakértő?
Balatonaliga mellett tényleg épül valami.
http://hegylakok.hu/2015/04/ci...
Nekem emlékeim szerint ez volt a legkevesebb és legtöbb: 285-383 km
Ez 3,5-4,5 literes fogyasztásnak felel meg százon.
Teli tankolás után hány kilométernél szokott elkövetkezni a tartalékra állítás?
Előre is köszönöm.
Dani