Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem tévedek, nem hiszek, hanem tudom. Volt GS-em. - most meg megint van.
A sávolyi őrület után ez elég merész, pláne hogy mostanában már a hungaroring is elkezdte azt kommunikálni, hogy szeretnék majd a motogpre alkalmassá tenni a pályájukat.

Ki a befektető? Valami talpig becsületes cukorutaztató vállalkozó? Esetleg egy tisztességes ledlámpa szakértő?
Most totál kész vagyok,lehet mégis meg kéne venni azt a lom cbr-t amit 250-ért árulnak 200-ért.
Ti hallottatok már erről az új pályáról?
Balatonaliga mellett tényleg épül valami.
A régi GS-nek 18, az újnak 20 literes a tankja, függetlenül attól hogy E vagy F.
Az enyémen is F-es tank van 350-390 között váltok tartalékra és ekkor kb. 16l megy bele.
Tévedsz, asszem a simának csak 18L.
Ez bizony egy 500F :(
http://hegylakok.hu/2015/04/ci...
20l-és az F tankja!
Az F-esnek csak az idomzata nagyobb.
Én szerintem akkor szar sikket olvastál, ha kifele gyorsabban megy a gáz valószínűleg befele is kell valamit változtatni különben felborul az az egyensúly amit kitaláltak az adott motorra, ezért mondják hogy csökken a teljesítmény nem pedig nő. A remek falusi "tuningoknál" jutnak el addig fejben hogy gyorsabban köll annak a gáznak kigyünnie, de ez sosem volt és nem is lesz ilyen egyszerű,
Kicsit utána google-ztam és látom a gond csak a szelep összenyitásos motorokra igaz, mert a fojtást vesszük el pont a régi kipufogónál... tehát nem magát a kipufogó csere miatt kell állítani a motoron, hanem csak az eredeti problémát kéne kezelni! Így azért már mindjárt tisztább a kép. - - annak lesz csak kipufogó csere után problémája, akinek eleve is volt :D csak most már nem fedi el a régi/gyári kipufogó a problémát.. :lol:
Mit is kell beállítani egy kipufogón? Lehet csak én vagyok egyenlőre ebben ennyire hozzá nem értő, de ha felteszel egy sport kipufogót a motorra akkor a hanghatás növekedése a szabadabb füstgáz kiáramlásban jelenik meg. Ez annyit takar, hogy a sport kipufogó a formájából adódóan akusztikusan alakított, vagyis sokszor nagyobb belső térrel, vagy célirányosan kialakított formával és jó rezgési tulajdonságú anyagokból épül fel. Ezek pusztán akusztikai oldalról járulnak hozzá az összképhez (ha a kinézettől eltekintünk). Tehát szabadabb füstgáz kivezetés egy nagyobb dobba, amely jobb rezonancia tulajdonsággal bír --- nagyobb és erőteljesebb hang --- szabadabb füstgáz kiáramlás, ami nagyon csekély de még jobb is a motor teljesítményét figyelembe véve (menet közben ez nem igazán mérvadó, mert annyira elhanyagolható növekedés). De akkor mégis mit kell ezen beállítani? [Lehet én nem értem, de komolyan elgondolkoztat, hogy mit állítgatsz te még a kipufogó cserénél?!] --- Bárki válaszát szívesen látom!
270-300 körül, az F-eseknek asszem nagyobb a tankja pár lityivel, de erre nem vennék mérget.
Attól függ hogy mész, milyen meleg van, mennyit mész egyhuzamban. Ha sokszor mész rövid távon, előtte meg szívató, akkor értelemszerűen nagyobb lesz a fogyasztás.
Nekem emlékeim szerint ez volt a legkevesebb és legtöbb: 285-383 km
Ez 3,5-4,5 literes fogyasztásnak felel meg százon.
Tisztelt GS-tulajok!
Teli tankolás után hány kilométernél szokott elkövetkezni a tartalékra állítás?
K.István linkelt pár oldalt néhány Hsz-el lejjebb ahol robbantott ábra,tipus és cikkszám alapján lehet rendelni minden apro vackot a karbikhoz.
Sziasztok. Bocsánat, hogy szétoffolom a topikot, de keresek 2000-2001 utáni gs 500 karburátorba műanyag tolattyút( súbert..ki hogy szereti) esetleg ha csak komplett karbi van, az is érdekelhet. Ltz 400ba megy. Cikkszám alapján megegyeznek.
Előre is köszönöm.
Dani
Más a súlya,és a fék se acélos.
Én bringával is fejre tudok állni, pedig az lényegesen lassabban megy, mint a gs.
GS500-al?
Nekem nincsen, de a ciberére akartam anno és utána olvasgattam. Pont ez a lényeg, h a cső nem tágul egy fikarcnyit sem, ezért határozottabb, pontosabban adagolható, kemény és nem puha a fékezés. Azt viszont írták, h kis sebességgel kell az elején kipróbálni, mert nagy lesz a meglepi és lehet fejre áll az ember.
Határozottabb,keményebb lett, tehát nem rutinszerűen kell ezután fékeznem.Mást is meghallgatnék!