Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mondjuk jobb helyen ki is pucolják, mert nem csak az új olaj a lényeg.
Minek nyúlni a szimeringhez, ha jó!
Fölül le a kupakot, kipumpálni a régit, bele az újat és kész... lehet összerakni.
Asszem 384 ml a kellő cucc/telószár.
Csorba tó, Lubló, Dobsina....... arrafelé végtelen a lehetőségek tárháza. De odafelé is meg kell nézni Selmecbányát, körmöcbányát.
Ez a telócserétől nyakig olajos leszek mint a nuru massage-tól csak az totál ellazít míg a szimmerigcserétől csak idegesebb leszek.

Szal inkább rábíznám a szerelőre.
csere

csemegézhetsz

A teljes szétszedéshez kell csinálni egy célszerszámot, menetes szárból és anyából
http://www.akmt.hu/sufnituning...
Én eszerint csináltam,és jó lett!
Sziasztok! Cserélném az első teleszkópokban az olajat,mert mióta nálam van 3 éve a gép, nem volt és az előző gazdája sem tudom cserélte e,mindenesetre mostmár egy kicsit puhának találom,de nem üt fel,szerintem cserés az olaj. Ezügyben lenne néhány kérdésem :) Mennyit kell beletölteni száranként? Milyen lengéscsillapító olajat érdemes használni,mert van sok :)
Végül a munkamenetét szeretném tudni,Mz-n csináltam sokat de Gs-en még nem. Előre is köszönöm a válaszokat!
Ha vki Erdélyben új Transfogaras-Transalpinára vágyik:

vidio
kurvajól is néz ki
Lehet akkor érdemes 3 napra menni.
Ez egy nagyon élvezetes karika.
úú köszi, na ezért is írtam, mert ilyenek nekem eszembe sem jutottak :)
A Tátra kerülőt zakopane látogatással pontosan merre?
(esetleg ha nem túl nagy kérés, nem tudsz ilyen google maps-os útvonalat küldeni? )

Tudom, hogy egy egész napra 300km nem sok, de lehet hogy bnővel megyünk akinek annyira friss a jogsija, hogy még küldik, és neki azért megterhelő lehet :)

Meg aztán 400km nem sok egyenes úton, de ha van benne 100-150km hegyi kanyargós, máris duplázódik az időtartam.

Egyébként tetszik a Zakopanés kiruccanás, viszont így lehet 3 nap lesz :)
Én kerülni szoktam az E77-est mert nekem elég ingerszegény, ellenben gyorsan lehet rajta haladni. Amúgy szerintem jók a tervezett útvonalaid.
Ha már ott vagytok Lipótszentmiklóson, érdemes megnézni ezt a szakaszt. Nagyon kellemes, hasonló mint a Sturec. Úgy látom km-ben nem túl sok sem az oda, sem a visszaút, így én beiktatnék egy Tátra kerülőt, Zakopáne látogatással.
Jó a visszaút is, bár én nem mennék rá az 591-esre (uncsi), hanem az 526-oson tovább mennék (itt van egy katonai bázis, de már át lehet rajta menni ) Szénavárig, és az 527-esen végig le.
Szia,

épp ide a Liptói tóhoz tervezek majd egy kétnapos túrát valamikor nyáron. Még nem voltam ott, de ezek szerint Te már igen. Ott merrefelé érdemes motorozgatni?

ilyesmit terveztem eddig:
oda:
https://goo.gl/maps/JDFGM

vissza:
https://goo.gl/maps/oqej1

Ha van észrevétel, vagy esetleg valami közeli jó motorozós út kimaradt, légyszí szólj, illetve miket érdemes megnézni arrafelé?
Természetesen minden ki lesz javítva, ami csak lehet
Az idomokon is van javítani való bőven. Csak érdeklődés képpen dobtam fel a témát, hogy mire számíthatok. Az elmondottak alapján a bilincses megoldás felé hajlok, viszont az is egy plussz projekt lesz
Ezeket az alkatrészeket azért fel kellene újítani beszerelés előtt, érzésem szerint.
Én a helyedben nem hegesztgetném a vázat (hacsak nem vagy minősített hegesztő ), főleg egy ilyen kritikus helyen, mint a fej rész. A hegesztendő rész pont az alsó kormánycsapágynál van. Ha hegesztesz kilágyul az anyag (ez ugye első futóműnél kölönösen veszélyes) és elhúzódások keletkezhetnek (ez meg a futáspontosságot rontja majd). A hegesztési varrat hőhatás-övezetében ridegedik az anyag, ami repedéshez, töréshez, idő előtti kifáradáshoz vezethet (ez ugye pedig nagyon nem jó). Mindamallett egyenesbe is nehéz állítani a vasat házi körülmények között és a varrat sem lesz szép, főleg ha nem védőgázas hegesztővel csinálod.

Inkább valami bilincses megoldásban gondolkozz, azt a vizsgán is elfogadják (mert a vázhoz így ugye nem nyúltál hozzá)
Sinan hegessz,fel a vazra egy ilyet. persze gondosan bemerve.
Talán jó megoldás lehet a bilics is, csak elképzelni nem tudom még, hogy azt mihez lehetne fogatni. Pont az a pici csonk hiányzik, amit említettél.
Miért, hol laksz most?
Ugyan így van rögzítve az F-re is, csak a konzol más alakú.
Persze nekünk van a váznyakon hegesztve egy csonk ahova csavarozható.
Szerintem ne.
Valami bilincses módszerrel nem oldható meg?
O.K. Szólj majd ha biztos és megdumáljuk a tala pontot (már nem Budáról indulok).
Képek elmaradtak.