ataaa: jogos, nem néztem, hogy mit hajt, csak gondoltam ha ide írja GS-re vonatkozik a kérdés
Zoli: Kb. ugyanaz, mint a fékbetéteknél, ha bevonatolni hordod.
Előre megcsináltatod ami épp nincs a gépben, és elég csak 1x szerelni, mikor elkopott amit használtál, majd ugyanígy a kopottat újra bevonatoltatod...stb, stb, stb...
A rugóstagnál annyival másabb, hogy ritkábban kell felújítani, viszont tovább tart. Aki pedig nem akarja addig sem nélkülözni a vasat (és ugye időben észre lehet venni a javítás esedékességét) használgatja még a régivel, majd bevágja a felújítottat, és elég 1x szerelni. Ha meg megcsináltatja azt is amit kivett, legközelebb azonnal cserélheti (merthogy semmi sem örök, nem úgy, mint a hülyeséged)
Mellesleg alapból a qrva anyját, beláthatatlan kanyar + záróvonal. Ültetném min. 5 évre, legyen ideje gondolkodni. Szegény srác épp, h túlélte, ha egyáltalán megmarad.
Nemikepp ez neheziti a hocseret ezert kiegesziteetek olajhutovel.