Szia!
A motor nem, de a kinézte változott az évek alatt.
A benne lévő kilométerektől ne ijedj meg, nem sokat számít mert kevés is lehet olyan, hogy ölték a motort.
Nekem 2004-es van ennek az idomai szélesebbek, ívesebbek, nevezzük modernebbnek vagy ki ahogy akarja. Úgyis más tetszik mindenkinek.
Sokszor hallom, olvasom, hogy az újabbaknak (spanyol összerakás) nem olyan jók, rozsdásodik a váza, de ebből eddig semmit nem tapasztaltam, Sokat megyek esőben, télen is mentem, tehát kapott már sós levet is - igaz ezt mindig lemostam mikor tehettem gyorsan) de semmilyen oxidációt nem vettem eddig észre. De biztosan előfordul olyan is.
Az meg hogy ne lenne jó ez kizárt mert a blokk japán, a soron, meg a motor különben sem fogja nézni, hogy a japán betanított munkás húzza nyomatékra a csavart, vagy a spanyol. :D
Ha sokáig állt a benzin a tankban és szaggatva jár a motor, néha le is áll, akkor a kosz, üledék vagy akármi a karbi leeresztő csavarjánál kijön belőle vagy kell más is hozzá?
Valaki kerdezte ....talan az evadnyiton higy nincs e sportdob a Gs500ra. Ezt a videot ma csinaltam. Allotolag itt Battan keszitik https://youtu.be/5xDtH4RneMo
Ha valakit erdekel akkot ne itt irjon mert nagyon ritkan nezek be
blue kukac akmt.hu
Majdnem mindegy milyen évjáratút veszel. A régieknek csutkakormánya van, ami nem olyan kényelmes (le lehet cserélni normál kormányra) az újabbaknak meg állítólag nem sikerült olyan jól a korrózióvédelme.
Egyébként az számít igazán, hogy az ár és az állapot összhangban legyen.. és valamilyen szinten az évjárat is legyen arányban az árral. A GS500 szerintem soha nem lesz gyűjtői darab, így a későbbi eladásnál a kor, még ha kitűnő is az állapota se lesz érdem, így nem is lesz egyszerű eladni.. pláne ha drágán lett véve.
Szerintem egy öregebb GS-t 250-350 ezer forint körül érdemes megvenni, a fiatalabbakat max 10-12 év kb meg 450-500 körül (alapfelszereltségű gépeket feltételezve), különben 2-3 év múlva az A2 kategóriából való kikacsingatáskor nehéz lesz "nagy" bukó nélkül eladni.. vagy sokat kell majd várni a megfelelő vevőre.
Ha sokáig akarod használni, akkor nem feltétlen számítanak ezek a szempontok, mert úgyis el fognak törpülni a többi költségek mellett.. akkor azt kell megvenni amelyik a legjobb az ár-érték aránya, függetlenül az évjárattól.
A képek alapján szép állapotú. Viszont egy 2005-2006-os évjáratért -ha szép - 500000 körüli összeget kell minimum szánni. ehhez viszonyítva egy kicsit sokallom én is az árát. Ha ennyire kevés kilométer van a gépben, a gumiból -kis túlzással- a 2. sorozatnál kell járni. Lánc, lánckerék? Mindent nézz jól meg!
2004-től Spanyolországban szerelik össze, ezért vannak, akik azt gondolják, hogy azok már rosszabbak. Én spec nem értem, miért lenne jobb egy öreg csotrogány.....
A linkelt gép szerintem nagyon drága - bár nem ismerem a mostani használt motor árakat. Na meg a többi: női tulaj - a nemdohányzó lemaradt - 27 ezer km?
Ettől persze még lehet jó a gép, csak ezeket én nem hiszem el. Meg kell nézni! Árulkodó kopásokat pl.
Sziasztok!
Motor vásárlás elott állok (A2-es kat) GS 500E-t nézegettem. Mi a különbség a 1993-as évjárat es a 2004-es között? Tenyleg jobb az öregebb motort megvenni? Ez a motor lenne a kiszemelt aldozatom
Amúgy meg a szaki gondolom nikkeles szemmértékkel kimérte a furatok, és a tengely egytengelyüségét...
Most tényleg jól értem egy egy 9 éves GS 500 hoz megvették veled a gyári cuccokat..., mikor 200€ ért már komplett eleje van használtan a piacon?! És most 35 rongyért lehet venni egy bevallottan karanbolos motoralkatrészt, amiröl szemre megállapítható, hogy nincs semmi baja...
Nagy a Dilemma...
Sziasztok. Ha valakinek szüksége lenne rá: Villahíd
Teljesen hibátlan, át akartak verni ezért vetették meg velem az újat... Szakszervízben azt mondták ezt is cserélni kell (hasraütésre, ha már sérült az eleje biztos minden sérült alapon) Aztán mikor maszek szerelő megcsinálta a motorom csak fogta a fejét, hogy mi a francnak vettem meg, ugyanis semmi baja...
Kis segítség kellene. A műszerfal háttérvilágítása és a visszajelző izzók milyen foglalatúak? Nem tudja valaki véletlenül?
Üdv
A motor nem, de a kinézte változott az évek alatt.
A benne lévő kilométerektől ne ijedj meg, nem sokat számít mert kevés is lehet olyan, hogy ölték a motort.
Nekem 2004-es van ennek az idomai szélesebbek, ívesebbek, nevezzük modernebbnek vagy ki ahogy akarja. Úgyis más tetszik mindenkinek.
Sokszor hallom, olvasom, hogy az újabbaknak (spanyol összerakás) nem olyan jók, rozsdásodik a váza, de ebből eddig semmit nem tapasztaltam, Sokat megyek esőben, télen is mentem, tehát kapott már sós levet is - igaz ezt mindig lemostam mikor tehettem gyorsan) de semmilyen oxidációt nem vettem eddig észre. De biztosan előfordul olyan is.
Az meg hogy ne lenne jó ez kizárt mert a blokk japán, a soron, meg a motor különben sem fogja nézni, hogy a japán betanított munkás húzza nyomatékra a csavart, vagy a spanyol. :D
Ha nem szet kell szedni kitakaritani.
Ha sokáig állt a benzin a tankban és szaggatva jár a motor, néha le is áll, akkor a kosz, üledék vagy akármi a karbi leeresztő csavarjánál kijön belőle vagy kell más is hozzá?
Köszi.
https://youtu.be/5xDtH4RneMo
Ha valakit erdekel akkot ne itt irjon mert nagyon ritkan nezek be
blue kukac akmt.hu
Egyébként az számít igazán, hogy az ár és az állapot összhangban legyen.. és valamilyen szinten az évjárat is legyen arányban az árral. A GS500 szerintem soha nem lesz gyűjtői darab, így a későbbi eladásnál a kor, még ha kitűnő is az állapota se lesz érdem, így nem is lesz egyszerű eladni.. pláne ha drágán lett véve.
Szerintem egy öregebb GS-t 250-350 ezer forint körül érdemes megvenni, a fiatalabbakat max 10-12 év kb meg 450-500 körül (alapfelszereltségű gépeket feltételezve), különben 2-3 év múlva az A2 kategóriából való kikacsingatáskor nehéz lesz "nagy" bukó nélkül eladni.. vagy sokat kell majd várni a megfelelő vevőre.
Ha sokáig akarod használni, akkor nem feltétlen számítanak ezek a szempontok, mert úgyis el fognak törpülni a többi költségek mellett.. akkor azt kell megvenni amelyik a legjobb az ár-érték aránya, függetlenül az évjárattól.
Én ennyiért adtam el 2 éve a 2001-es Gs-em!
A linkelt gép szerintem nagyon drága - bár nem ismerem a mostani használt motor árakat. Na meg a többi: női tulaj - a nemdohányzó lemaradt - 27 ezer km?
Ettől persze még lehet jó a gép, csak ezeket én nem hiszem el. Meg kell nézni! Árulkodó kopásokat pl.
Motor vásárlás elott állok (A2-es kat) GS 500E-t nézegettem. Mi a különbség a 1993-as évjárat es a 2004-es között? Tenyleg jobb az öregebb motort megvenni? Ez a motor lenne a kiszemelt aldozatom
Látom, hogy a gyári cucc majd 90 ezer HUF...
20-40-€-ért már van választék...
Amúgy meg a szaki gondolom nikkeles szemmértékkel kimérte a furatok, és a tengely egytengelyüségét...
Most tényleg jól értem egy egy 9 éves GS 500 hoz megvették veled a gyári cuccokat..., mikor 200€ ért már komplett eleje van használtan a piacon?! És most 35 rongyért lehet venni egy bevallottan karanbolos motoralkatrészt, amiröl szemre megállapítható, hogy nincs semmi baja...
Nagy a Dilemma...
Teljesen hibátlan, át akartak verni ezért vetették meg velem az újat... Szakszervízben azt mondták ezt is cserélni kell (hasraütésre, ha már sérült az eleje biztos minden sérült alapon) Aztán mikor maszek szerelő megcsinálta a motorom csak fogta a fejét, hogy mi a francnak vettem meg, ugyanis semmi baja...
A neten láttam E verzión is olajhűtőt.