Az igazság, h mi alulról mentünk 2 kocsival, úgy tervezve, h végig megyünk, de egyrészt elvileg volt egy behajtani tilos tábla a 67D-s leágnál, amire mondjuk szartunk volna, de menet közben az 1-ik kocsi defektet kapott és a csere után már nem volt pótkerék és nem ismertük az utat, mennyire rossz v. sem. Aztán végül csak a kis kanyonig mentünk el, amit te is fényképeztél, azt megnéztük és visszafordultunk, utána futottunk bele Petrozsény felé asszem Bumbesti Jiunál a lezárásba.
Ha már elmegy valaki az aszfalt végéig petrozsény felöl annak érdemes, motortól függetlenül továbbmennie az erdei úton.. mert ez a kezdeti szakasza a legrosszabb.. utána már csak 1-2 hasonlóan szar rész jön. A többin meg egyszerűen nem szabad elbambulni mert simán elcsúszik akkor az ember, mint én..
Ha a kezdeti erdei út vállalhatónak tűnik akkor akár tovább is lehet menni az egészen..
A 67D a 66A leágazástól szerintem tök jó, kanyargós és az aszfalt se rossz. A 66A Petrozsénytől délre viszonylag sokáig fasza aszfaltos és kanyargós szintén, aztán véget ér és onnantól szar, mármint ha nem endurod van, de szerintem érdemes felmenni az aszfaltos végéig, streetview-n meg lehet nézni meddig. A 66-ost tavaly még csinálták, azt be lehet szopni, mert fél napokra is lezárták, mi kocsival 3-4 órát ücsörögtünk, a másik brigág körbe ment a 67C-n.
Persze ettől még lehet kecsegtető, de nem igazán a GSXF-nek való, bár száraz időben végig lehetne menni azzal is rajta, de nem biztos hogy az elvárt élményt hozná..
huh, hát akkor előre le kéne szedni az idomokat és úgy gyorsan kikapni a tűzforró gyertyákat :)
Egyébként ilyenkor is kb negyed órát állt miután hazamentem, azért is fogtam meg törölközővel, mert még elég meleg volt.
Benzincsapot is szét akartam szedni, de egyenlőre még nem tettem meg. A benzincsövek is elég repedezettek, szóval lesz itt mit kicserélgetni. Következő lesz a benzincsap, nem tudom hogy van e benne szűrő. Illetve itt nem is a csapban van, mert az nem közvetlenül a tankra van cuppantva, hanem külön van elvezetve egy csővel a benya. Szóval a tankban kell lenni a szűrőnek, aminek utána is nézek majd, de lehet akkor lehet a csapot is szétszedem már. Viszont az nem lenne jó ha hiányzona mert most nézem, a gyári szűrő 112 dollár
Így nem tűnik rossznak a gyertya színe, de az igazi az lenne, hogy amelyik tartományban használod, ott kéne meghajtani, aztán vészt-stoppal leállít, kiszed és szemügyre vesz, mert akkor arról az üzemi körülményről kapsz képet, nem ahol éppen leállítás előtt ketyegett.
Nem lehet, hogy hiányzik a szűrő a benzincsapból, amin a normál állás csöve magasabban van?
Szia, ma kivettem a gyertyákat, ilyen. Szerintem nem csúnya, habár fura hogy ennyire kormolt a menet vége.
Egyébként a benzincsöveket is megnéztem, és jól tettem vissza, úgyhogy elég furcsa hogy ON állásban le tudott menni a benzinszint annyira, hogy 18 litert rá tudtam tankolni.
http://www.motorozz.hu/main.pl?menupage=tour&t_id=5385&session_id=gTcVySoARfE5417