Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Rosszul fogalmaztam.
Van ugyanilyen erovel jobb is.
Vagy szereljuk at az fz1 re?
Sziasztok!

Meg van az új szerzemény(már pár hete). Ma mentem egy igazi karikát, csak úgy ismerkedési szinten. Nagyon kellemes volt, egy 100 aska lett a teszt kör vége.

Egy hengeres, 50 paci, mellemesen motorozható, és egyáltalán nem rezonál jobban mint a GS. A fék picit gyengébb, bár lehet csak a végét járó betét miatt. A komfot számomra sokkal jobb mint a Suzin volt, és olyanokat döntögettem amit a Gs el nem mertem.

Ja, és egy kép:
Mié nem jók az fz6 fékei
Erre az okfejtésedre kíváncsi lennék
Nem szimpla?
Namindegy azok a ketdugos uszok harmatosak fuggetlen hogy mire rakjak fel.
Az MT-n is duplatárcsa van, ha arra célzol
Volt egy hengeres 500-som az nem rezonált ilyen kellemetlen módon.
Visszatérve az árára az tényleg húzos volt. Ha jól emlékszem két millió felett volt 8-9 éve
Fz6 on ketto van belole.
De azon se jo.
Kb sv650,regi 600 bandit szint.
A gyenge fék nekem kicsit furcsának hangzik.. mert csont ugyan az van az FZ6-osokon is, és azok azért komoly tempóra képesek.
45 lovas, jó hogy gyenge, pláne ha nem abban a szűk tartományban van a fordulat ahol él az egy szem henger.. és hát az egy henger, legyen az bármilyen az soha nem a vibráció mentességről fog szólni.

Sikeresnek valószínűleg azért nem lett "sikeres" mert nem népmotornak szánták, majdnem másfélszer annyiba került újonnan mint a majdnem dupla olyan erős 650-es bandit.. a hasonló erejű GS 500-ból meg kb kettőt is lehetett volna venni újonnan annyi pénzből.

Mondjuk én nem próbáltam még, szóval ez csak okoskodás.. de én így látom.
Eleg picinek tunik.


Mondjuk pont nekem ez nem gond.
Szia ujtordai!
Én szerintem azom kevesek közzé tartozom akik vezettek MT03-t. Nekem egyáltalán nem jött be, pedig annak idején amikor megjelent ilyen forma egyhengerest szerettem volna. A yamahánál mint teszt motort próbáltam. Tapasztalat gyenge motor, gyenge fékek, nekem nem tünt kezesnek sem, és ami legjobban zavart az a vibráció. Konkrétan üresben állva nem láttam tisztán annyira rázkodott az egész motor. Nem csoda, hogy nem lett sikeres, igen kevés is van belőle. Hasonló de már modernebb tuti élvezetes Yamahát akarsz akkor az a MT-07. Nagyon eltalált kezes dinamikus gép










4
Egyébként annyira nem is kevés a helykínálata, csak a hagyományostól eltérő üléspozíció miatt tűnik szerintem furán kurtának.

Nem sokkal marad el az FZ6N-től, az pedig nem olyan kicsi motor.. amennyivel hamarabb ér véget az MT annyival hamarabb is kezdődik az ülése
Picit ingerszegeny ez a susnyas de a zold legalabb nyugtat.
Tihany, Belső-tó
Szemlegeltetés is volt egész nap...
Legelni?
Minek annyi cucc?


Amugy nomadsportban kineztem egy franko torulkozot.......komoly helyet sporolok vele.Viccen kivul.
De van egy halom okos dolog ami redukalja a cucc mennyseget.
Es a tapadztalatom hogy meg mindig felit hasznalom tenylegesen a bepakolt mennyisegnek.
Tehat lehet boven faragni.
Hol jártam?
Harmadik kép elég egyértelmű.
Ott is gyártották.. ahogy az SZR660-as, mára kultikussá vált supermonot is, de az még az 5 szelepes 660-as blokk volt.
Minden esetre tetszik nekem.
Hol gyártják/rakják össze/ ezt a gépet?
Olaszországban sokat láttam belőle.
Két személlyel szerintem 1 napos, vagy 2 nap egy éjszakás viszonylatban még vállalható lehet.. több nap esetén azért elég nehézkes lenne a kellő mennyiségű cuccot felaggatni rá.. bár dobozolni biztos lehet azt is.
MT-03 nekem is nagyon fúrja az oldalam, érdekelnek a tapasztalatok ezzel kapcsolatban.
Nem tudom 2 személlyel milyen lehet, Ill. elég rövidnek tűnik.
vidd ki a börzére
a lengyelek szatyorszám hordják ki a régi forgalmikat
holnap szigetszentmiklóson lesz
Vagy 250-é, majd holnap előkeresem, tény, hogy 60-as évekbeli az összes forgalmi.