Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lehet, hogy még az is érdekel majd. 350-es csepptankos jawa forgalmi?
Igen, rosszul írtam.... szóval, hogy átírható-e? Ha amint írod, hogy igen, minden további nélkül igen, akkor a későbbiekben, lehet, hogy fog érdekelni. Köszönöm.
Van egy ilyenhez szürke forgalmim, no meg kulihoz és púpos varnyúhoz meg ilyenek, örökségben találtuk, nem tudom jók-e valamire, de van.
A levizsgáztatható alatt mit értesz?
Annyi a story, hogy fater letette, miután lejárt a műszaki, és azóta be sem volt indítva (ennek kb. 25-30 éve), szóval tuti lenne vele meló.
Az átírás sima ügy. Ha jól emlékszem szürke forgalmis, de ha hazamentem megkeresem és megmondom
Lovi nagyon rendes vagy és baromira érdekel, de igazából már van itthon egy 350-es csepptankosom is... csak tudod a gyűjtőszenvedély beszélt belőlem, de még nem vagyok tettre kész. Viszont annak is már örülök, hogy van nálad egy ilyen, ami megvásárolható.... aztán előbb-utóbb lehet, hogy kereslek. Egyébként levizsgáztatható? Te vagy a tulaj? Szürke vagy már zöldforgalmis? /Ha túl sok a kérdés, nem fontos válaszolni. /
Meg kell nézni, aztán eldönteni kell-e.
Rámírsz melyik hétvégén van kedved Szolnok felé gurulni és összehozzuk a mustrát
Levizsgáztatható? Mennyi az ára?
A bőregér.... bármilyen hihetetlen, de nagy buli egy ilyen. Nekem volt ilyenem, tapasztalatból tudom.
Pontosan! Trükkös dolog az egész ügy.
Ha meg hozzateszed hogy bőreger mar lohad a lelkesedes.
Ja, kb.. viszont mindenkinek ki kell próbálni milyen, mert én se hittem el hogy ez az először kellemesnek tűnő helyzet milyen kényelmetlenné is tud válni a valóságban.

Szóval akinek GS-e van az megnyugodhat, mert tulajdonképpen fun bike az is, aki viszont erősebb gyorsabb szélvédettebb, sportosabb vagy éppen túrásabb gépre cserélné az meg tegye meg nyugodtan, addig úgyse fogja elhinni hogy a legjobb, alapvetően problémamentes gép is lehet szar, ha a közúti motorozás élvezete felől nézzük
Van 350-es csepptankos a sufniban, ha szeretnéd?!
Ha a jawa szó csak elhangzik, kimutathatóan jön egy adrenalin löket, és ez évtizedek óta tartósan így van sok fullos motorról átülve is. Pedig csak a töredékét tudja. Soha nem maradtam jawa nélkül, kedvenc fogásom az étlapon, sokszor én sem értem, miért ?
Teljesen egyetértek ezzel én is kijártam már ezt az FZ6-al. Az a baj a divivel, hogy már túl jó. :)
A szélvédelemmel is pont az a probléma mint amit írtál. Miért is imádják annyira a cabriot? Pedig ha belegondolsz, fapad. :)
Egy motor annál inkább motor minél kevésbé hasonlít egy autóra. Én a motorokat mindig is jobban szerettem. :)
Mindig az adott motorhoz kötött sebesség számít. Pl. Jawan a 70km/h adrenalinban több mint a Divin a 130. Önmagában egy motor kihasználatlansága is unalmassá tehet egy motorozást. Ezért is imádok jawazni olyan helyen, ahol amúgy se mennék 70-80-nál többel.... minden fokozat ki van húzatva, végig van váltva, a motor kezelve van, használva van. A teljesítmény több mint 2/3-át kiveszem és közben nem kell szabálytalankodni vagy feleslegesen előbb odaérni értelmetlenül lerövidítve ezzel a motorozási időt. A motor elevenen szól, történnek a dolgok, élet van. Ettől a motorosnak is jobb kedve lesz függetlenül a sebességtől.
MT-03-al is mentem. Nekem jobban tetszett mint enduro társai, legalábbis aszfalton és mivel lényegesen többet használom aszfalton, ezért én biztosan MT 03 at választanám, mert kompaktabb, tömörebb, központosítottabb, kisebb, direktebbek a visszajelzések. Az a tapasztalatom, hogy a legális tartományban élvezetesebb egy ilyen motorral menni, mint egy olyannal, amin elveszel, vagy a teljesítmény töredékét tudod csak kivenni belőle. Egy enduro felépítés terepre lett kitalálva, éppen ezért meg van a véleményem arról, aki ilyen motort jellemzően aszfalton használ, mert egy enduro az utcai motorok csomó jó tulajdonságától meg lettek fosztva, azért, hogy terepen jók lehessenek. De ha az ember egy ilyen motort nem használ terepen akkor értelmetlen dolog lemondani ezekről az előnyökről. Éppen ezért szerintem az MT-03 nagyon jó választás, és nem mellesleg nagyon szép is.

MT 03 blokkja is a mindennapokra termett, ahol több élményt nyújt, mert nemcsak a szabálytalan tartományban az, mint a legtöbb sor4, hanem mindig veled van.
Nem fúj rajta a szél, ha nem lassítok 80 alá akkor rendesen el se tudok rajta ázni. Külső ingerek alig érnek rajta, a blokkja meg annyira egyenletesen adja le az erejét (ami persze egy rendkívül jó tulajdonsága) hogy nem igényli hogy bármit is csináljak.. ha 40-nél beteszem 5.-be akkor is teljesen vállalhatóan gyorsít ki. Ha meg kicsit le akarom forgatni a fokozatokat akkor meg ripsz-ropsz 150 fölé kerülök..városban is, két lámpa között.

Egy darabig lehet ezt élvezni de egyszerre jár nagyon kevés és nagyon sok stresszel. Szóval jobb lenne valami más már talán...
Pedig az is pucér, könnyebb a Divinél, és garantáltan élveznéd, ha (egyáltalán...) eléri a 120-130-as tartományt
Amúgy csak kérdem, ha eddig efölött kezdett "az unalomból a mérsékelt izgalom felé átváltani" az érzés, nem szoktál-e hozzá túlságosan is?
Annyira közel azért ne legyen..
A többi ezzel a blokkal szerelt gép egyáltalán nem izgat.. a Mulhacen kicsit talán, de igazából az se, mert porban fetrengős gépnek ott az XT-m, akkor meg minek a a dirt trackes stílus

Vegytiszta, sallangmentes motorozási élményt keresnék, ha már lecserélném a divit. Minél könnyebb/kisebb motor annál jobb.. csak élmény legyen terelgetni.
Aprilia Pegaso Strada
Ugyanaz a blokk, mint az MT-03, vagy XT660, olasz formatervvel.
Csak megállsz mellette és beleszeretsz.
Jawa
Csaba, mint nagy motorkipróbáló. MT-03-mal mentél már, milyen?

(gondolkozom a Divi lecserélésén, és olyan motort szeretnék ami pucér, és az élvezeti tartománya közelebb van a legalitáshoz mint most most a divinek, ami csak 120-130tól kezd az unalomból a mérsékelt izgalom felé átváltani)
Ott bizony bibi van. :) Gs viszont nem bonyolult, szerelő pikk-pakk megtalálja a hibát.
bemegy mint Romeó,kijön mint Júlia,de azért már keresi a kiskapukat