Én sacc 10 éve csak Repsolt használok. Anno a GS-be se, de most a DL-be se kell egy stampónyi olajcserétől olajcseréig - 86 ezer van benne. És a szint sem megy le.
most egyébként valamilyen Motul van benne, elvileg. Egyenlőre nem tűnt fel hogy enné, habár kb 1000 km-t mentünk vele mióta megvan. Majd tapasztalatokat kérek a repsollal kapcsolatban :)
Szerintem cserélj olajat,az a biztos.Itt tényleg sok "vita" volt arról,kinek mi vált be.Én régebben Castrol Actevót használtam.Egy olajcsere-periódus alatt 1 litert töltöttem utána.Most Repsol 10w-40 van benne,pontosabb lett a váltó.Szűrőből Mann Filtert használok,nekem bevált. Levegőszűrűből a Hiflofiltro jó szerintem.
Sziasztok,
Korábban írtam hogy sajnos leszakadt a szelepvezetőm, bekerült a hengerbe amit szépen a dugó beledolgozott a hengerfejbe. Ezt kijavították, leköszörülték a hengerfejet, szelepet cseréltek, szimmeringet és ugye a kötelező tömítéseket. Elhoztam, mentem vele 200km-t kb, az egyik útnál megindultak a többiek hát akkor én is menjek :D körülbelül 150ig mentem, aztán éreztem hogy a szél már túl nagy így visszaengedtem. Ezután hazaértünk, találkoztam ismerőssel, vele is mentem egy kört viszont ekkor már ahogy mentem felpakoltam 6.ig és azt vettem észre hogy 130nál megáll a motor, nem pörög tovább.. és itt ha húzom tovább a gázt akkor elkezd dadogni mintha le akarna fulladni.. azóta többször is néztem hogy jelentkezik-e ez és sajnos igen. 1-5ig elhúzhatom 7-8ig nem jelentkezik ez, csak 6.ban. Valakinek van ötlete mi lehet a probléma? Az én tippem az lenne hogy a hengerfej javítása miatt nincs akkora kompresszió és elfogy a motor.
Köszi előre is a válaszokat! Széles utat
Nem hihetsz.
Nekem is az első olajcseréig finoman szólva barátságtalan volt a váltó annak idején. Szűrőből nekem Champion van, szimpatikus, hogy kétféle tömítést is adnak a fedélhez (több típus használja ezt a szűrőt).
Olaj az kb hitvitát szokott fórumokon kirobbantani, kinek mi vált be. Én annyit mondok, hogy a mindenki által istenített Motul 5100 10w-40-nek nem kellett 2000 km, hogy használhatatlan legyen vele a váltóm, szóval azt nem ajánlom, főleg azért az árért.
Inkább kicsit vastagabb ásványit, úgyis enni fogja, ha húzod neki.
A szintet pedig ellenőrizd gyakran, látni fogod, hogy kell-e 500km-enként, vagy elég 1000, esetleg minden (második, harmadik) tankolás után, csak ne felejtsd el.
Ha hihetek a srácnak akitől 2 hónapja vettük, akkor kb 2ezerrel ezelőtt. Vezetett magának szervízt excelben (énis így csinálom egyébként), és az olaj sem tűnt réginek. Egyébként innen jön a 2dik kérdésem. Ebbe a motorba milyen olajat ajánlotok? Illetve szűrőt? Sima Hiflofiltro elég gondolom.
2006os GS500F-nél sokszor nehezen veszi be az ürest álló helyzetben, sőt inkább üresből nehéz berakni 1-esbe. Ilyenkor semerre sem vált a váltó, kicsit meg kell tolni, és úgy már megy. Ez GS tulajoknál mennyire gyakori, illetve mi lehet a hiba?
Tudom, hogy minden motornál van ilyen, de pl az én Hondámon eddig 2x volt kábé 3 év alatt, a GS-en pedig naponta jelentkezik ez a dolog.
visszadurrog alapból néha,de az most más tészta.Találtam más fórumokban meg itt is csak régebbről,nem is megoldást a problémára,csak feltételezést. http://www.sportmotor.hu/motor...
hirtelen ezt a vidit találtam.ilyesmi hangja van az enyémnek is de eddig csak 1 szer halottam és kb 2 másodpercig.Csak aggaszt,h mi lehet a baja.
A 7100-as full szintetikus?
Tegnap cseréltem,többen ajánlották,hogy nem fogja enni.Hmmm...meglátjuk
Kíváncsi vagyok hogy azt hogy eszi.
Melyik az az olaj GS-nél amit nem fogyaszt menet közben?
Motul 5100-at is eszi?
Korábban írtam hogy sajnos leszakadt a szelepvezetőm, bekerült a hengerbe amit szépen a dugó beledolgozott a hengerfejbe. Ezt kijavították, leköszörülték a hengerfejet, szelepet cseréltek, szimmeringet és ugye a kötelező tömítéseket. Elhoztam, mentem vele 200km-t kb, az egyik útnál megindultak a többiek hát akkor én is menjek :D körülbelül 150ig mentem, aztán éreztem hogy a szél már túl nagy így visszaengedtem. Ezután hazaértünk, találkoztam ismerőssel, vele is mentem egy kört viszont ekkor már ahogy mentem felpakoltam 6.ig és azt vettem észre hogy 130nál megáll a motor, nem pörög tovább.. és itt ha húzom tovább a gázt akkor elkezd dadogni mintha le akarna fulladni.. azóta többször is néztem hogy jelentkezik-e ez és sajnos igen. 1-5ig elhúzhatom 7-8ig nem jelentkezik ez, csak 6.ban. Valakinek van ötlete mi lehet a probléma? Az én tippem az lenne hogy a hengerfej javítása miatt nincs akkora kompresszió és elfogy a motor.
Köszi előre is a válaszokat! Széles utat
Nekem is az első olajcseréig finoman szólva barátságtalan volt a váltó annak idején. Szűrőből nekem Champion van, szimpatikus, hogy kétféle tömítést is adnak a fedélhez (több típus használja ezt a szűrőt).
Olaj az kb hitvitát szokott fórumokon kirobbantani, kinek mi vált be. Én annyit mondok, hogy a mindenki által istenített Motul 5100 10w-40-nek nem kellett 2000 km, hogy használhatatlan legyen vele a váltóm, szóval azt nem ajánlom, főleg azért az árért.
Inkább kicsit vastagabb ásványit, úgyis enni fogja, ha húzod neki.
A szintet pedig ellenőrizd gyakran, látni fogod, hogy kell-e 500km-enként, vagy elég 1000, esetleg minden (második, harmadik) tankolás után, csak ne felejtsd el.
2006os GS500F-nél sokszor nehezen veszi be az ürest álló helyzetben, sőt inkább üresből nehéz berakni 1-esbe. Ilyenkor semerre sem vált a váltó, kicsit meg kell tolni, és úgy már megy. Ez GS tulajoknál mennyire gyakori, illetve mi lehet a hiba?
Tudom, hogy minden motornál van ilyen, de pl az én Hondámon eddig 2x volt kábé 3 év alatt, a GS-en pedig naponta jelentkezik ez a dolog.
http://www.sportmotor.hu/motor...
hirtelen ezt a vidit találtam.ilyesmi hangja van az enyémnek is de eddig csak 1 szer halottam és kb 2 másodpercig.Csak aggaszt,h mi lehet a baja.