Hol írja hogy checkpoint? Sehol nem olvastam átlagsebesség mérésről.
De ha az is, ha lát se megy utánad, csak jobb ha nem tudja a rendszámod.
Ha átlagsebesség mérősök lennének annak csak úgy lenne értelme ha viszonylag rövid 5-10 kilométeres szakaszra vonatkozna, mert országátszelősben már egy 80-as mozgási átlagsebességhez is masszívan szabálytalankodni kell. Az meg hogy a kőműves brigád a platós ducatóval 50-es átlagsebességet tud, a hétköznapi polgár autóval meg olyan 65-70-et.. akkor elég alacsonyra kéne betenni a határt, ami motorral még szabályosan közlekedve is megugorható lenne. Dugó nincs, lámpánál előre lehet csorogni akármekkora is a forgalom, "kicsit" jobb a gyorsulás is.. szóval ez annyira azért szerintem nem egyszerű.
Ahol meg kicsi a forgalom (vagy mondjuk éjszaka van) ott meg nem biztos hogy lesz elég minta ahhoz hogy tudni lehessen mi lehet ott a tényleges átlagsebessége a közlekedőknek, amit nem szabadna túllépni.. vagy mérni kéne.
Hasznos!
Arra még figyelni kell, hogy ezek checkpointok is. Például ha Dunaalmáson szépen 50-el átslisszanok alatta, aztán Dorognál odaérek annyi idő alatt hogy kiszámítva átlag 120-al mentem, már jön is a csekk.
Úgyhogy mindenki tanulja be a mérőpontokat!
Egyszerű,megyei 5 rugó.Full körgyűrű M3 hatvanig,M7-M1 megye utáni első lehajtóig benne van.Igen jól kitágult a lehetőségem,idáig zötyöghettem a 3-ason ha be kell menni hanem kb 10-15 perc és a szerencs utcai trafinál lassulok le 50-re.
Telepített (még telepítés alatt) traffipaxok listája itt elérhető.
Mellékutakon alig lesz készülék.. a zömét kiszórják az autópályára (ami kész röhej, mert valószínűleg az autópályáink a legbiztonságosabbak az útjaink közül) a többit meg a települések bevezető szakaszain helyezik el.
Az engem napi-heti szinten érintő helyeket átfutva kijelenthetem, egy darab fix traffipaxot nem helyeztek ki gyalogátkelőhöz vagy iskola-óvoda-kórház közelében. Szépen a településtáblára mérnek.. mert még a végén a gyorshajtók nem fogják tudni hogy hova értek be ha nem lassítanak már jó előre.
Erről van szó! Kerülni kell a főutakat meg a városokat...persze ha lehet.
Most hogy a körgyűrűn sem lehet egy lendülettel fizetés nélkül felmenni, fel sem megyek rá!
Eddig tényleg egy szavunk sem lehetett, mert nekem is csak 1 csekk jött össze durván 65e alatt, trafit sem sokat szoktam látni. Szlovákoknál eddig is több volt a trafi, többek közt ezért is jók a kisebb erdei utak. Ott lóf.sz sincs! Most már itthon is jobban kell vigyázni!
Épp ezért kerülöm az egyszámjegyű és a kétszámjegyű utakat, amikor csak tehetem... én motorozni szeretnék nem közlekedni. Hiányzik a fenének az igazoltatás a traffipax meg az anyámkínja..
Most is csak be kellett ugranom a városba... aztán mondtam, akkor motorozzunk is ( a szó igazi értelmét tekintve is)
Az a poén hogy van a börtönben, a rendőrség ide vágó osztályán és a helyi önkormányzatnál is ismerősöm. Majd beszélek is velük.
Bár ahogy nézem, nálunk a közmunka arról szól hogy tajtrészegen kell a gereblyét támasztani egész nap, vagy ha az se megy, akkor buddha pózban ülni az árokparton. Mondjuk kemény lenne azért ez 10 napon keresztül
Eszembe is volt, de ez az ember konkrétan kb 250-300 méterről szúrt ki, ahogy hajtott ki az út melletti rendőrszakközép parkolójából. Belenéztem én a tükörbe, senki nem volt mögöttem..
Így jártam, ez az első fizetős mutatványom itthon, pedig már 90 ezret motoroztam ebben a nem éppen konszolidált stílusban.
Remélem a következő csekkre majd csak 90 ezer kilométer múlva fog sor kerülni.. havi vagy negyedéves kiadásnak sok lenne, de így egyelőre belefér.
Az út időérzékeny volt.10 napon túli 4db.M3 bevezető.
Tehát 4 db 15 km-re (oda vissza 1-1 út) 2x 2975 ft.
Ammá a 4. visszautam ingyen vót.
De ha az is, ha lát se megy utánad, csak jobb ha nem tudja a rendszámod.
Ha átlagsebesség mérősök lennének annak csak úgy lenne értelme ha viszonylag rövid 5-10 kilométeres szakaszra vonatkozna, mert országátszelősben már egy 80-as mozgási átlagsebességhez is masszívan szabálytalankodni kell. Az meg hogy a kőműves brigád a platós ducatóval 50-es átlagsebességet tud, a hétköznapi polgár autóval meg olyan 65-70-et.. akkor elég alacsonyra kéne betenni a határt, ami motorral még szabályosan közlekedve is megugorható lenne. Dugó nincs, lámpánál előre lehet csorogni akármekkora is a forgalom, "kicsit" jobb a gyorsulás is.. szóval ez annyira azért szerintem nem egyszerű.
Ahol meg kicsi a forgalom (vagy mondjuk éjszaka van) ott meg nem biztos hogy lesz elég minta ahhoz hogy tudni lehessen mi lehet ott a tényleges átlagsebessége a közlekedőknek, amit nem szabadna túllépni.. vagy mérni kéne.
Arra még figyelni kell, hogy ezek checkpointok is. Például ha Dunaalmáson szépen 50-el átslisszanok alatta, aztán Dorognál odaérek annyi idő alatt hogy kiszámítva átlag 120-al mentem, már jön is a csekk.
Úgyhogy mindenki tanulja be a mérőpontokat!
Mellékutakon alig lesz készülék.. a zömét kiszórják az autópályára (ami kész röhej, mert valószínűleg az autópályáink a legbiztonságosabbak az útjaink közül) a többit meg a települések bevezető szakaszain helyezik el.
Az engem napi-heti szinten érintő helyeket átfutva kijelenthetem, egy darab fix traffipaxot nem helyeztek ki gyalogátkelőhöz vagy iskola-óvoda-kórház közelében. Szépen a településtáblára mérnek.. mert még a végén a gyorshajtók nem fogják tudni hogy hova értek be ha nem lassítanak már jó előre.
Pedig csak 4 alkalommal mentem az M3-Gödöllő távon.
esetleg ha a napi tisztálkodási szokásaidon lazítasz sikeresebben asszimilálódsz a csapatba
Most hogy a körgyűrűn sem lehet egy lendülettel fizetés nélkül felmenni, fel sem megyek rá!
Most is csak be kellett ugranom a városba... aztán mondtam, akkor motorozzunk is ( a szó igazi értelmét tekintve is)
Bár ahogy nézem, nálunk a közmunka arról szól hogy tajtrészegen kell a gereblyét támasztani egész nap, vagy ha az se megy, akkor buddha pózban ülni az árokparton. Mondjuk kemény lenne azért ez 10 napon keresztül
Egyre sűrűsödnek az úton és egyre figyelmesebbek.
Van foganatja a több rendőrt az utcákra handabandázásnak amit anno levágtak minden választásnál.
Így jártam, ez az első fizetős mutatványom itthon, pedig már 90 ezret motoroztam ebben a nem éppen konszolidált stílusban.
Remélem a következő csekkre majd csak 90 ezer kilométer múlva fog sor kerülni.. havi vagy negyedéves kiadásnak sok lenne, de így egyelőre belefér.
Máig emlékszem a labancra aki mutogatott a táskaszíjra ami rálógott a gixxeres rendszámára.
Malaca volt a ménkűhangos dukátissal.
ha van ismerős a hivatalnál lehet sumákolni is a napok számával