Az olajbeöntő nyílás kupakjában van a nívópálca.
Az a helyes mérési eljárás, hogy kitekert állapotban csak visszahelyezed a pálcát, és így kell a minimum és maximum közé esnie az olajszintnek. A motor ne középsztenderen legyen, de középállásban, vízszintes helyen.
A legjobb ha miután kitekerted és a kezedbe fogtál egy rongyot, ráülsz, és úgy egyedül is meg tudod mérni.
Üdv!
Olyan problémát tapasztaltam,meleg motor indítása után,amikor kicsit meghúzom a gázt, félig mondjuk felpörgetem a motort,(olyan 5-6 ezres fordulatig) amikor engedem vissza valaminek kattogós vagy csattógós hangja van.Nem vészes halkan hallani,meg utána el is hallgat,nem halottam még eddig,csak ezt tapasztaltam.Esetleg valakinek valami tipp mi lehet ami a hangot kiadja?
ennyi féle gs500 létezett?
nálunk a családban 2 db gs500 van...(egyik eladó) mind2 2001es évjárat és mind2 forgalmijában 32kW szerepel...akkor ezek most gyári fojtottak vagy sem?
140-150ig könnyedén felmegy, tovább még nem huztam..de 2 éve nem is nagyon mentek a motorok,talán 500kmt 2év alatt... most vettem elő mindkettő pár hete..leszervizelgettem, olajcsere, gyertya,szűrőcsere megtörtént mindkettőben.
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem. A hátsó rugóstag állítható ugye egytől hétig ha jól emlékszem. Honnan tudom megállapítani,hogy hanyas állásban van? Ha a lánc felőli oldalon ránézek akkor a négyes számot látom legközelebb a lánchoz,de nem vagyok biztos benne hogy ez így is van.Előre is köszi a válaszokat.
Én a motoralkatresz.eu-tól szoktam rendelni.Kicsit fura az ember,viszont mindent pontosan,korrekt áron szállít.
A telószimeringet,olajat is ott vettem,azóta is jól szuperál.
Sziasztok! Teleszkóp szimeting , olaj , persely, szelepdekni tömítés erdekelne , kinek milyen tapasztalata van ? Negativ kommentektol kerlek kimeljetek meg , menjek be boltba stb.... Az a baj keves az a hely ahol jot akarnak az embernek es nem lehúzni!
( 1992 gs 500 rol beszélünk)
Elore is koszi!
Szeles utat.
Még tart a motor keresősdi, most találtam egy ígéretes darabot, GS 400, az utóbbi időben kicsit óvatosabb vagyok más típusok 400-asaival szemben, mert Mo-n elég körülményesek. Kérdésem lenne, hogy ismeri valaki a GS400-at? Ugyan azokkal a problémákkal küzd, mint a 400 Bandit? Vagy jól karbantartható, alkatrészt kapni hozzá?
Az a helyes mérési eljárás, hogy kitekert állapotban csak visszahelyezed a pálcát, és így kell a minimum és maximum közé esnie az olajszintnek. A motor ne középsztenderen legyen, de középállásban, vízszintes helyen.
A legjobb ha miután kitekerted és a kezedbe fogtál egy rongyot, ráülsz, és úgy egyedül is meg tudod mérni.