Hát nagyon úgy tűnik, h akkor ez egy fojtott gép. Még szelepet lehetne állítani rajta, de az ennyit nem foghat vissza szerintem.
Az enyémben 81e. km van, szelepet kéne állítani, karbiszinkront, de azért 140-ig simán felgyorsul és a 160-170-et se túl nagy gond elérni vele, fénykorában pedig óra szerint mentem vele 200-210 egy kis hátszél segítségével.
Bár az is igaz, h 2 személy + cucchoz már a gs kicsit gyenguszka.
A motort egy kicsit gatyába ráztam amikor hozzánk került.A kormány csapágyat cseréltem,minden olajat lecseréltem benne.Szinkront be állítottam.A kompresszíót megmérték valami szervízben,oda nem én vittem,de azt mondták hogy jó... Erre még lehet vissza térek.
Tehát csak a gumik maradtak az eredetíek.Még pár km van bennük,aztán megpróbállom a cserét.
A teljesítménye jobban aggaszt.Nem azért vettük hogy legyen egy erőgép a ház körül,de így nagyon lájtos a cucc.Vagy lealább a gyorsulása,vagy a nyomaték rugalmassága lenne egy kicsit jobb.
Sík uton hogy elérje a 140km/h-t, érzésem szerint,már kinozni kell.De a 120-at is lassan éri el. A vissza kapcsolgatás,mondjuk egy elcseszett előzésnél,meg egyenessen felesleges,mert max lepörög de nem indul meg.Most voltunk vele Ausztriában,kicsit szerpentinezni,két személyel.Hát mit mondjak...? elég gyengusz.
Amiért kerstelek benneteket az az hogy valamikor már volt szerencsém GS500-hoz.De az fényévekkel jobb volt mint ez.A 140-150 megse kotyant neki, hoszabb távonse,a fogyasztása meg az 5 litertse nagyon érte el.Fordulékony volt,tehát könnyen kezelhető.
Szóval meg próbállom ezt a folytás dolgot meg piszkálni.Bár nem igen értem hogy hogyan maradhatott meg folytottnak húsz évig.
Ellenben a fogyasztása nem rosz.4,33 litert tankoltam 100 km-en két személyel.Olyan 90-120 as tempónál.Egyszer,pár km-en keresztűk bele csaptunk a 140-be dombnak lefelé.
Neki állok aztán szétkapom,átnézem,aztán majd meglátom...
Kösz a segítséget.Jóidőt és jó szezont mindenkinek.
Igen-igen. Ez idáig be jött. Sokkal kényelmesebb számomra mint a Gs volt. Már eddig többet mentem vele mint a Suzkával tavaly. Majd meg látjuk szezon végén is ez lesz e a véleményem.
Igen. A Pegasoval mennék. Lesz felvezetéses lágy körözésre lehetőség. Nem teligázas karikázást akarok!
Egyébként jobban lehet-merem döntögetni a Pegat mint a Gs-t mertem. Valahogy jobban érzem vele az íveket.
Pfff, tömegben nem tanulod meg Ervin szintjét. Ahhoz kell a max 5-6 fős kurzus több napban, tematikusan egymásra építve a tananyagot.
A perec hozott ennyire lázba? Előtte nem érdekelt az ilyesmi...
Szerintem sem a gumin múlik. Az instabilitás lehet a teló miatt is. Esetleg érdemes olajat cserélni benne, ha már nagyon régi, vagy nézd meg a kormánycsapágyat is. Épp most cserélt vki itt a fórumon.
Ha jól emlékszem, hátra még épp befér a 140-es gumi, hogy ne érjen oda semmihez. Amúgy a GS nem egy csúcstechnika, maga a váz nyeklik-nyaklik, amin a gumi nem fog változtatni.
Én ezzel a mostani gumi párossal (110/130) igen labirisnak érzem a motort.Persze azért a témához tartozik hogy nem az én motorom hanem a barátnőmé.Én kicsit más gépekhez szoktam és lehet ezért érzem furának az egészet.Van kéznél egy 120/140 es párom ezzel szeretném kipróbálni. ... de ha azt mondják a hozzáértők hogy marhaság,hagyom a fenébe.
Többféle fojtás is létezik, de a leggyakoribb hogy a karburátorba meg van fúrva a tolattyú. Ezt kell betömni valamivel, meg azt hiszem a fúvóka is kisebb a fojtottban. Aztán légszűrőbe is szoktak egy plusz csövet rakni így kevesebb levegőt kap. Egy teljes értékű GS végsebessége 180-190 körül van, fogyasztása 4 liter körül.
Előre nekem többször volt már 120-as gumi is, teljesen jó. Hátul most 150-es van, de nem a gyári felnivel.
89-től gyártják őket, előtte 400 meg 450 volt.
Volt előtte GS 500, de az egy sor négyes motor volt, semmi köze ezekhez.