Ja, nem az.. meg itt van konkrétan a szomszédomban. Mondjuk soha nem láttam.
Mondjuk még mindig jobb egy olcsón vett motorra költeni mint egy drágán vettre
a légszűrőn kívül? mert az nem lehet ha csontra rá van cuppantva a karbira a légszűrőház.
Hát nemtudom, van ezen egyáltalán túlfolyó? nem ismerem annyira. De én azt cisnálnám, hogy úgy kiszedni a karbit, hogy nem eresztem le, és óvatosan leszedni az úszóházat, és megnézni mennyi benzin van benne. Szerintem ami rossz az fullon van, ami jó az meg szinten. Én az úszóra gyanakszom, lehet csak be kell állítani és kész...
Vagy lehet a tűszelep szaródott el.
Mindenképpen ott szivárog a benzin, száraz ruhával kitöröltem, majd vártam kicsit, újra törlés és tiszta benzin volt a ruha. Megismételtem vagy 3-4x, hogy biztosra menjek. A másik karbinál csont száraz volt.
A túlfolyóknál semmi, a benzin a légszűrő oldalán folyt végig.
én nem vagyok akkora maestro ebben a témában, de ha jól tudom azok az alapjárati levegőnyílások, ami csak az alapjárati fúvókával van egy csatornában. Tehát szerintem az lehet hogy az úszó beállítása rossz, így felmegy a szint teljesen az úszóházban, így az alapjárati fúvókán is, ami miatt az alapjárati csatorna megtelik benyával ami kifolyik. Illetve ott nem is folyik ki szerintem, mert akkor esetleg a légszűrőház is benzines lenne, hanem a túlfolyón folyik ki. Esetleg azt megnézhetnéd hogy a karbi túlfolyójának a kivezető csöve mennyire benzines. De ehhez a motorhoz még annyira nem értek, szóval majd mások hátha megokosodják a témát :)
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni. Ma szerettem volna kivinni a gépet egy körre, de mikor beléptem a garázsba erős benzin szag csapott meg. A motor alatt állt a benzin, kb olyan 3dl folyhatott el. Egyből nekiláttam keresgélni, hogy honnan szivároghat. A nyomok a karbihoz vezettek. Tank le, légszűrőház ki. A jobb oldali karbinál szivárgott két kis "furaton".
Lenne valakinek valami ötlete, hogy mi okozhatja a problémát?
Köszönöm előre is.
Lehet ez lesz a megoldás. Mert kisebb fokozatban pörög ameddig akarom kb. Csak ha 100 körül felvaltok 6ba akkor gyorsul lassan. Amióta új lánc van rajta és új legszuro azóta nem próbáltam gyorsan menni vele. No meg amikor próbáltam akkor elég erős szél is volt.
Szia, tegnap kiszedtem a karbit, a tolattyúk felmennek teljesen, a csatorna nyitott. Henger oldalon sincs benne szűkítő, úgyhogy akkor ezek szerint ilyen fojtás nincs benne. Múltkor cseréltem láncot zöldinél és mondta hogy a levegőszűrő elég koszos, elvileg kb 12ezerrel ezelőtt volt cserélve, úgyhogy azt is cseréltem. Ettől várhatok valamennyi teljesítménynövekedést szerintetek? Vagy lehet hogy csak túl nehéz vagyok a motornak :) (kb 95 kiló)
Egyébként kíváncsian várom hol és mikor fog feltűnni 8 kiló körül..
Valami bibi csak volt.
Ennyire nem adakozóak az emberek.
A legolcsóbb is drágább most jóval.
Mondjuk még mindig jobb egy olcsón vett motorra költeni mint egy drágán vettre
Hát nemtudom, van ezen egyáltalán túlfolyó? nem ismerem annyira. De én azt cisnálnám, hogy úgy kiszedni a karbit, hogy nem eresztem le, és óvatosan leszedni az úszóházat, és megnézni mennyi benzin van benne. Szerintem ami rossz az fullon van, ami jó az meg szinten. Én az úszóra gyanakszom, lehet csak be kell állítani és kész...
Vagy lehet a tűszelep szaródott el.
A túlfolyóknál semmi, a benzin a légszűrő oldalán folyt végig.
Valószínűleg rá kéne költeni egy csomót, azért válik meg tőle a gazdája is. De én inkább valami kisebbet választanék.
ezen a videón 1:15ig:
https://youtu.be/v79yInHZOlA
rü szerintem.
Segítségeteket szeretném kérni. Ma szerettem volna kivinni a gépet egy körre, de mikor beléptem a garázsba erős benzin szag csapott meg. A motor alatt állt a benzin, kb olyan 3dl folyhatott el. Egyből nekiláttam keresgélni, hogy honnan szivároghat. A nyomok a karbihoz vezettek. Tank le, légszűrőház ki. A jobb oldali karbinál szivárgott két kis "furaton".
Lenne valakinek valami ötlete, hogy mi okozhatja a problémát?
Köszönöm előre is.