Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ő is állt, nem ért a segge az üléshez amikor rúgta
így bárki berúgja akinek leér az egyik lába
ez is meleg gép volt
Szerintem felesleges. Ha már rajta ül az ember, vagy akár csomagok is vannak rajta akkor már annyit ül össze hogy teljesen jól használható lesz. Csak a beindítás tűnik macerásnak, de amíg nem törik ki alóla az oldalsztender addig azt is meg fogom oldani
De majd megoldom.. ilyen lányosan

http://youtu.be/oKsuwA9VeK0
Neki megy...
De láttam olyan videót is ahol lazán kézzel "rúgják be".. nyilván a meleg motort

http://youtu.be/slIKAXqCiGk
"Köszönjük Móriczka, leülhetsz!" Nyilván nincs gondom sem a szövegértéssel, sem a matekkal. Burkolt célzás akart lenni, hogy ha már mások adatlapját modellezi, legalább jól csinálja! Nem, nem az enyémet!
nem szabad, akkor elrontod.
egy endúró azért (is) endúró mert a hasmagassága nagy, az xt még annyira nem is vészesen magas
Nem lehet lejjebb ültetni?
Onindito rulez.
190 vagyok és nem tudom ülve berúgni a motorom
talán a dt80 volt az utolsó amit sikerült
a huskyt még a földön állva is nehézkes jobb ha gödörben van legalább egy kerék
Sajnos nem...

Csodálattal is nézem azokat a videókat, ahol a nyeregben ülve rúgják be a motort....
Naladis alacsonyabb?







(bocs nem hagyhattam ki.)
egy isten háta mögötti templom
Az a puszta templom tényleg a pusztán van, mindentől legalább 20 km-re!
Hát az enyémbe még van anyag... elég alacsony vázszáma van, úgy tippelem 84-es évjárat lehet.
nekem az órában majd 50 ezer van, de szerintem nem először
igaz régebben jobb anyagból volt minden
a régi xt-nek még az indexbúrája is "made in japan" volt a mostaniaknak meg már a blokkjuk is olasz
de gondolom ez nem csak a yamahánál van így
Az első meghajtó, az konkrétan 800 kilométerrel a gumicsere (és a meghajtó karbantartása után) ment tönkre. Utána vettem egy bontottat, tök fasza minden, aztán 140 kilométer után kipurcant. Na itt voltam vele úgy, hogy leszarom. Gyári Yamaha alkatrész 100 euro körül van.. annyira azért nem tartottam fontosnak.

Néha a google segítségével visszaellenőrzöm a fogyasztást ami tök stabil 6,2-6,5 között szokott lenni.. Nagyjából 20 tankolás után lehet olajat cserélni.

Az XT-nél majd lehet hogy keresek egy bontottat, hogy legalább az elején képbe legyek a sebességgel (bár nem egy szélvész gép országúton..mondjuk nem is kifejezetten oda vettem) meg a fogyasztással.. remélem azért az majd párszáz kilométernél azért többet fog bírni.
felhasználói betegség
2 évente kellene 1-2 csepp híg olaj a spirálra, a meghajtót meg pár évente(terepviszonyoktól függően) kimosni bezsírozni
nekem még gyári a ténérén, az óra visított egy kicsit de 1 csepp fegyverolaj megoldotta a gondot
..pedig az elhelyezkedése jobbnak tűnik (nekem). A zsámbéki tövében biztos nem lehetne sátrazni, hogy csak egy példát mondjak.
Nem íbereli a Zsámbékit!
Így van, már megnéztük!
Sose foglalkoztam oraval,mondjuk rabaxtam,tolhattam sokat.
Na Divim órája az 2012 júliusától egészen a mai napig egy tized mérföldet se fordult.. szóval én azt mondok amit akarok

Meg amit most vettem XT-t..na annak se megy az órája. Ez valami yamaha betegség lehet, ellenben drága hozzá a hibás alkatrész
Van egy 60.e res galeriaja meg tavaly marc vegerol most meg 75e folott.
Pici elemi matekkal egyev alatt 15e.
Nem rossz,es nem lehetelen.
Szerintem nem kell hozzá nagy szövegértési képesség.. az egyik kilométer adat arra vonatkozik hogy ő mennyit motorozott vele februárig, a másik adat meg arra vonatkozik hogy eddig mennyit futott a GS (mennyit mutat az óra).

Szóval 2013 október 2015 február össz 21k kilométert hajtotta...

Csak azt nem lehet tudni hogy februártól mostanáig mennyit ment, meg hogy hány éves a flottakapitány