Minimum 3-4 kiló kell egy 250-ezres motor és a járulékos költségeire.
Kell még két hasonlóan hülye mint mi és szerződéssel letisztázva csak 100 rugó felyenként.
Egy nap négyen annyit lehet menni hogy mindenki kidöglik annyira hogy azon megy a vita ki tolja fel a kotványt a futóra.
Nem rossz, de jó ha akkor vágok bele ha már van pálya tapasztalatom, mert könnyen bent ragad a 2 kilóm. Annyiból Zoli meg összerak egy olyan pályagépet, amivel már megkergethetem a Moto2 mezőnyt.
Ataaa, tényleg menj el a GS-el Kakucsra v. Hringre v. Kecskemétre és karikázz, meg fogod látni, h azzal is élvezetes lesz, sztán ha úgy érzed kinőtted, akkor kezdj el gondolkodni.
Ezt már tényleg ismered, meg is borítottad, nem is kerül annyiba, mint egy nagyobb gép, szóval valszeg nem fogod félteni sem.
Ezek kis pályák, 600-sal max. kettőben lehet nyomni, nem fog hiányozni a lóerő, hidd el. Ráadásul, a kis géppel jobban megtanulsz lendületesen menni.
Az is megoldás lehet hogy felesbe,3-asban venni kéne pályalomot,hely,futó van nálam,vonóhorog ha akad viheted mikor kedved tartja és negyedannyi költség sincs.
Hát mert konkrétan egy fél motor!
Akinek van hozzá türelme meg kitartása, lehet hogy egy jó motort tud összedobni belőle viszonylag olcsón, de az nem én vagyok.
CBR-ek már drágábbak, töröttet meg nem akarok.
Egyébként ma elmentem a Tatabányai Tesco parkolóba gyakorolni, tök üres volt. Fasza fekete aszfalt van, nem olyan fehér mint nálunk.
A legolcsóbb ha felpattansz a GS-re és kifizetsz egy kecsó vagy kakucs díjat.
Benzined ugrik csak,ráérzel,gyorsulsz,magabiztosabb leszel.
Van már rajta tipli szal mikor eldobod már nem oszt-szoroz.Majd eladásra kistafírozod és ha bejön affelé indulsz hogy sportosabb vagy túrásabbat veszel.
Csak arra vigyázz hogy aug-szept, körül légy magabiztosabb és gyorsabb mert így nem fáj törések miatt kihagyni csak az utószezont.
Új papucs van fent, Road2 ami szerintem kétszer jobb mint a Sport Démon.
Hasalni akarok a vason! Tudod csutka kormány, beülök a kanyarba, azt gondolom hogy a MotoGP-ben vagyok...
Azért dobtam be a linket hogy aki ismeri jobban a vasat elmondja a véleményét. Amit Perik linkelt ott pont azt írják hogy alapból nem drága, de ha elkezd rendetlenkedni a váltó, akkor az nem lesz olcsó. Ilyen öreg vasaknál meg már minden előfordulhat. 5000-es szervizintervallum, alap 2-3 dl olajfogyasztás 1000-enként, rendszeres fékpucolás...alszom még rá párat.
Ha spórolni akarsz gombázd föl a GS-t, vegyél rá origi sporttúra gumit (pl.: Sport Démont ) és próbáld ki azzal a pályázást, mielőtt belekezdesz egy ilyen beruházásba. Még így is olcsóbb lesz, mint bérelni és legalább a GS-el össze sem kell szoknod. Plusz legalább látnád mennyivel jobb egy új papucs
Azért ahogy elolvastam a cikkeket lehetnek költségek, a kettest kidobáló sebváltóval, meg a drasztikus olajevéssel.
De hogy hátul csak 160-as gimi van...ejj
Biztos befér a 180-as is!
Kell még két hasonlóan hülye mint mi és szerződéssel letisztázva csak 100 rugó felyenként.
Egy nap négyen annyit lehet menni hogy mindenki kidöglik annyira hogy azon megy a vita ki tolja fel a kotványt a futóra.